Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103223/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PROJEKT I BUDOWA
DWÓCH JEDNOSTANOWISKOWYCH AUTOMATYCZNYCH
TOALET PUBLICZNYCH
NA TERENIE
MIASTA WSCHOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 655408600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PROJEKT I BUDOWADWÓCH JEDNOSTANOWISKOWYCH AUTOMATYCZNYCH
TOALET PUBLICZNYCH
NA TERENIE
MIASTA WSCHOWA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57718bc-2c63-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014061/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Projekt i budowa dwóch jednostanowiskowych automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Wschowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233350/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 361120,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programufunkcjonalno-użytkowego dwóch jednostanowiskowych automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Wschowa:
1) toaleta - na działkach nr ewid. 1047/8 i 1047/4,ul. Poprzeczna,
2) toaleta – na działce nr ewid. 960, ul. Plac Grunwaldu.
2. Zakres prac obejmuje:
wykonanie projektu budowalnego i wykonawczego (technicznego) toalety automatycznej zgodnie
z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) wraz z wymaganymi uzgodnieniami,
wykonanie przyłącza wodociągowego toalety,
wykonanie przyłącza kanalizacyjnego toalety,
wykonanie przyłącza energetycznego,
montaż toalety automatycznej prefabrykowanej,
wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej toalety,
wykonanie automatyki toalety wraz z oświetleniem,
wykonanie ciągów pieszych,
montaż systemu alarmowego
montaż oświetlenia zewnętrznego,
montaż urządzeń małej architektury (stojaki na rowery),
demontaż przęseł ogrodzenia placu zabaw i ponowny ich montaż wg. nowego układu,
demontaż elementów placu zabaw i ponowny montaż w wyznaczonych miejscach w obrębie istniejącego placu,
odtworzenie terenów zielonych.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45000000-7 – roboty budowlane,
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
45300000-0 – roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne,
45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45231300-8 – roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania, ścieków,
71220000-6 – usługi projektowania architektonicznego,
71223000-7 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych,
71300000-1 – usługi inżynieryjne.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia jest opisany:
1) w programie funkcjonalno-użytkowym – dokumenty stanowią Załącznik nr 9 do SWZ (PFU wraz z załącznikami),
2) we wzorze umowy – Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje prace z podziałem na dwa etapy:
1) Etap I:
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu:
a) pełnej dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w SWZ, Programie Funkcjonalno-Użytkowym, warunkami technicznymi wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację zadania inwestycyjnego,
b) projektów wykonawczych branżowych,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiarów robót, kosztorysów,
e) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
f) innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego.
- uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę (na podstawie dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego) oraz wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń.
2) Etap II:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie przyjętego przez Zamawiającego do realizacji projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót,
- pełnienie nadzoru autorskiego.
4. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia należy pobrać ze strony: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązany jest uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru danej branży.
6. W przypadku, gdy w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału lub urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenie techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji technicznej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SWZ dokumentach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego
obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych,że proponowane przez niego materiały, urządzenia techniczne, elementy wyposażenia w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca, ma obowiązek umożliwić Inspektorowi Nadzoru danej branży sprawdzenie każdej roboty budowlanej zanikającej lub która ulega zakryciu. Wykonawca nie jest uprawniony do zakrycia wykonywanej roboty budowlanej bez uprzedniej zgody Inspektora Nadzoru danej branży. Zgoda, o której mowa powyżej wymaga potwierdzenia protokołem robót zanikających.
8. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie robót budowlanych obejmuje także:
1) organizację i zagospodarowanie terenu budowy oraz zaplecza robót;
2) ustanowienie Kierownika Budowy oraz Kierowników robót posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (Dz.U. tj. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustanowienie kierownika robót w zakresie terenów zieleni.
3) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);
4) zagospodarowanie mas ziemnych uzyskanych z terenu budowy;
5) prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający korzystanie z przyległych nieruchomości przez ich właścicieli;
6) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie budowy jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych;
7) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej;
8) zainstalowania dla potrzeb budowy licznika zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia przedmiotowych mediów w okresie realizacji przedmiotowego zadania,
9) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót;
10) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy wraz z dowodem uiszczenia wymagalnych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ;
11) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP;
12) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu;
13) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót;
14) wykonywanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do Wykonawcy;
14) po zakończeniu robót dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego niezbędnego do dokonania odbioru końcowego robót, rozliczenia inwestycji oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
15) Wykonawca robót jest zobowiązany złożyć wniosek podpisany przez Inwestora i w jego imieniu skutecznie zgłosić zakończenie robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego/uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu. Przez skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy/uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu Zamawiający rozumie zgłoszenie/pozwolenie, do którego Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego nie wniósł sprzeciwu.
16) ewentualne inne koszty, które należy ponieść w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419614,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419614,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOGIGANT ŁUKASZ TRĘBACZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992756932
7.3.3) Ulica: STANOWICE 29
7.3.4) Miejscowość: BOGDANIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 66-450
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ROBOTY BUDOWLANE BRANŻY SANITARNEJ, ELEKTRYCZNEJ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419614,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 006816F W MIEJSCOWOSCI KONRADOWO
- "ROZBUDOWA REMIZY STRAŻACKIEJ W WYGNAŃCZYCACH" - II postępowanie
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. "Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie
- Modernizacja oświetlenia foyer budynku Wydziału Elektrycznego ZUT przy ul. 26 Kwietnia 10 (roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.