eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058777 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48914182459

1.5.8.) Numer faksu: +48914182919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-747c51a4-b879-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/goleniow/module/lista_przetargow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/goleniow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. W celuskorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/goleniow po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując sięakceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznajegoza wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowanianie wymaga logowania. Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane zGłównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. Zamawiający, informuje,że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Minimalne wymaganiatechniczne dotyczące korzystania z Platformy:a) przesyłane dokumenty powinny być załączone wformie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx,.odt,.ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,b)wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze,Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze,Internet Explorer 11lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera.Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, system operacyjny Windows 7 iChrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,oprogramowanieSzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 1 Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługęformatów .pdf.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwemSystemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP)zawierający wiele pojedynczych plików.Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformydostępnym pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning oraz „Instrukcji obsługi Portalue-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem:,https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning. Instrukcja stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawcaskłada ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym plikuwraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.Zamawiający informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowychjest Nadleśniczy Nadleśnictwa Goleniów. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, paniąKarolinę Kaczmarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możnaskontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lubtelefonicznie wybierając numer +48 91 432 87 12.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane wniniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenieprzed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowaw art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o którychmowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osobydopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jakrównież, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania oudzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także napodstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej..Dane osobowe pozyskane w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do art. 22 RODO,decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Osoba,której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, maprawo:1) dostępu do swoich danych osobowych 2) do sprostowana swoich danych osobowych 3) dożądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowychnarusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.Obowiązek podania danychosobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:1)prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODOprawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. .Pozostałe informacje szczegółowopodano w rozdziale 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa samodzielnejkancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz”. Zadanie obejmuje budowę budynku kancelariileśnej w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych wraz zzagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 157 obrębNiewiadowo gm. Goleniów.1) Zakres prac obejmuje wykonania robót budowlanych tj.: 􀀀 budowębudynku kancelarii leśnictwa w technologii szkieletu drewnianego, dach w formie więźbydrewnianej dwuspadowej, kryty blachodachówką, ściany prefabrykowane w szkieleciedrewnianym wraz z pracami wykończeniowymi – pod klucz; 􀀀 budowę przyłączy:elektroenergetycznego, wodociągowego, telekomunikacyjnego; 􀀀 budowę instalacji: sanitarnej,wodociągowej, ogrzewania elektrycznego, wentylacji mechanicznej, elektroenergetycznej ioświetleniowej, uziemiającej i odgromowej, teletechnicznej, przeciwwłamaniowego systemualarmowego. 􀀀 w ramach infrastruktury towarzyszącej należy wykonać drogę wewnętrzną, trzymiejsca postojowe, dojścia do budynku, plac na pojemnik z odpadami, zbiornik na nieczystościpłynne (szambo) i ogrodzenie.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawionyzostał w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki od nr 1 do 1E do SWZ:a) Projektbudowlany – załącznik nr 1 do SWZ:b) Projekt wykonawczy Konstrukcja - Załącznik nr 1A doSWZ obejmujący:􀀀 Projekt wykonawczy Architektura, aranżacja wnętrz 􀀀 Projekt wykonawczyInstalacje sanitarne 􀀀 Projekt wykonawczy Instalacje elektryczne 􀀀 Projekt wykonawczyInstalacje telekomunikacyjne 􀀀 Projekt wykonawczy Przyłącze wodociągowe 􀀀 Projektwykonawczy Zagospodarowanie działki nawierzchnie utwardzone c) Opinia geotechniczna załączniknr 1B do SWZd) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1Cdo SWZ e) Przedmiary robót - załącznik nr 1D do SWZf) Uzgodnienia i decyzje - załącznik nr 1Edo SWZ tj:􀀀 Decyzja nr 37/2020 z dnia 16.01.2020 r. (WAB.6740.866.06.2019.2020.MG Nr25083) – pozwolenie na budowę – wydana przez Starostę Goleniowskiego;􀀀 Warunkitechniczne przyłączenia do sieci wod-kan (GWiK\2748\1561\KP\DT|2019 z dnia 25.09.2019 r.;􀀀Warunki techniczne przyłączenia so sieci elektroenergetycznej ENEA Operator SP. z o.o.(42972/2019/OD3/ZR3);􀀀 Decyzja nr 326 z dnia 09.12.2019 r. Burmistrza Gminy Goleniów –zgoda na roboty budowlane polegające na budowie przyłącza wodociągowego w działce nr 156ob. Geodezyjny Niewiadowo (WPNS.6872.294.2019.IT);􀀀 Decyzja nr 318 o warunkach zabudowy z dnia 11.07.2019 r. wydana przez Burmistrza Gminy Goleniów(WPNS.6730.178.2019.MSZ);􀀀 Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z dz. 156􀀀 Uzgodnienie projektuprzyłącza wodociągowegoUWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje aranżacji wnętrz iwyposażenia w meble.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizjilokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówieniadostępnych na miejscu u Zamawiającego. Przedmiotu zamówienia będzie realizowany wmiejscowości Niewiadowo działka nr 157, obręb Niewiadowo gm. Goleniów (72-100)województwo zachodniopomorskie.Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymagazatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osóbwykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynnościzwiązanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawiestosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcierealizacji zamówienia:  roboty ogólnobudowlane roboty przy zagospodarowaniu terenu;czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych; roboty ziemnych; roboty fundamentowe;roboty brukarskie; roboty instalacyjne; roboty elektryczne i teletechniczne; roboty montażowe;roboty wykończeniowe, malarskie.Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnieniaZamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych zzatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały wprojekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający nie wymaga zatrudnienia napodstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązekinformowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych ale i oprzyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizacjęumowy lub ją opóźnić. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniemprzedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.Wykonawca udzieli na: przedmiotzamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okresminimum 60 miesięcy licząc od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskazanego wprotokole odbioru końcowego przedmiotu umowy lub więcej – w przypadku chęci uzyskaniaprzez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów ocenyofert tj. „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady”(patrz rozdział 16 SWZ). Wykonawca przed składowaniem lub wbudowaniem (jeżeli Wykonawcanie będzie ich składował) w obiekt określonego materiału lub urządzenia uzyska akceptacjęInspektora nadzoru, co do ich zgodności z dokumentacją projektową oraz przyjętym standardemużytkowym.W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będziedo wykonania oraz zapewnienia:a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zapleczabudowy,b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,c) w przypadkukorzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełnąodpowiedzialność,d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzorunad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,e) prawidłowego prowadzeniadokumentacji budowy,f) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowanezgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi isztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego,oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi SWZ.g) Wykonawcazobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w raziez korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przywykonywaniu przedmiotu zamówienia.h) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązanyjest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych ijakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacjiprojektowej i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawcazastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi wustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 215ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, którauzyska największą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert.W ramach kryterium Cena ocenaofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: C = Cn/Co x100 pkt x 60 %gdzie:C – liczbapunktóww ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, Co – cena oferty ocenianejOcenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty(załącznik nr 2 do SWZ).W ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresugwarancji jakości i rękojmi za wady” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązaniaumownego do wydłużenia minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady.Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do Wydłużenieminimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady w Ofercie (załącznik nr 2 doSWZ) podając ilość miesięcy o jakie zobowiązuje się wydłużyć minimalny (60 miesięczny)okresgwarancji jakości i rękojmi za wady. W ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (60miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” ocena ofert zostanie dokonana wnastępujący sposób: a) 40 pkt - otrzyma Wykonawca, który zaoferuje wydłużenie minimalnego (60miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady o co najmniej 12 miesięcy lub więcej,b) 20pkt otrzyma Wykonawca,który zaoferuje wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancjijakości i rękojmi za wady - od 6 do 11 miesięcy,c) 10 punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferujewydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - od 1 do 5miesięcy Wykonawca zamieści informację o liczbie miesięcy o które zobowiązuje się wydłużyćminimalny (60 miesięczny) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w formularzu Oferty (załączniki nr2 do SWZ).Liczba miesięcy wydłużająca minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady powinnabyć wyrażona w pełnych miesiącach (Zamawiający nie dopuszcza wydłużenia okresu gwarancji przedstawionego nie w pełnych miesiącach np. o 2,5 miesiąca – w takiej sytuacji Zamawiający będziezaokrąglał do pełnych miesięcy zgodnie z zasadami matematycznymi). Jeżeli Wykonawca wformularzu Oferty (załącznik nr 2 do SWZ) nie wpisze ilości miesięcy o które deklaruje wydłużenieminimalnego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający uzna, że nie deklaruje onwydłużenia podstawowego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady tj. Wykonawca nie otrzyma pkt.w ramach tego kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferujewydłużenie minimalnego okresu gwarancjijakości i rękojmi za wady o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany zostałminimalny 60 miesięczny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady i przyzna Wykonawcy w niniejszymkryterium 0 punktów. W przypadku zaoferowania liczby miesięcy wydłużających minimalny okresgwarancji jakości i rękojmi za wady jakości więcej niż o 12 miesiące, do oceny w ramach tego kryteriumprzyjętych zostanie 12 miesięcy oraz przyznana zostanie maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.).Natomiast do umowy zostanie wprowadzony okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynikający zOferty. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcejofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli ofertyotrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższąceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim,Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przezZamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 38

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiającynie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności dowystępowania w obrocie gospodarczym 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu wodniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek wodniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawcawykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł(słownie: dwieście tysięcy złotych)4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, wzakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresieostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał: - co najmniej jedną robotę budowlanebudynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu),wyposażonego w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną o wartości nie mniejszej niż 300000 zł brutto. Wykonawca nie może zsumować wartości, kilku robót o mniejszym zakresie dlauzyskania wymaganej wartości porównywalnej.Zamawiający pod pojęciem „budowy” rozumie -wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę,nadbudowę obiektu budowlanego (art. 3 pkt. 6 ustawy Prawo budowlane)Warunek ten, wzakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany zaspełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną)osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydanezgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r.poz. 1333 z późn. zm. – „Prawo budowlane”) lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lubodpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innychprzepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), które uprawniają do kierowania robotamibudowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia. Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu dokonanazostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postęp. mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicz., o których mowaw art.108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 .PZP i. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświad. o brakupodstaw do wykluczenia z postęp. zał.nr 3B do SWZ. Zamawiający działając na podstawie art.274ust.1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonymterminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowychśrodków dowodowych.: a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art.108 ust.1 pkt 1 i2 PZP,(b) art.108 ust. 1 pkt 4 PZP, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publicznetytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b)oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(t.jedn. Dz.U.z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -(wzór oświadczenia stanowi zał.nr 6 do SWZ),c)zaświadczenia właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wzakresieart.109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiającyżądazłożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawcadokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążąceporozumienie w sprawie spłat tych należności, d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwejterenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziałuregionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne izdrowotne, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jegozłożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnewraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnychskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarłwiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,e)odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, f)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacjizawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 PZP (oświad. o braku podstaw dowykluczenia, zał. nr 3B do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZPdotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art.108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art.109 ust. 1 pkt1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, októrych mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), f) art. 109 ust. 8 i 10 PZP-zał. nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie zzałącznikiem nr 3A do SWZ które na dzień składania ofert, tymczasowo zastępuje wymagane przezZamawiającego podmiotowe środki dowodowe.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dniod dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środkówdowodowych:a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającejwysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie niewcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca niemoże złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o którychmowa w pkt 9.2. lit. a), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczającysposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniudotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.b) wykazu robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, informacji o wykonanych instalacjach (wyposażenia w instalacjęelektryczną i wodno-kanalizacyjną), wartości brutto, terminu wykonania (początku i końca -dzień/miesiąc/rok) i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz których roboty te zostały wykonane(wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Jeżeli Wykonawcapowołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymiwykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniuwykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy sięwstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.c) dowodów określających, że wskazane przezWykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonanenależycie.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych odniego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. d) wykazu osób,skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na tematich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer oraz zakres uprawnień zapewniających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z podaniem daty i pełnej podstawyprawnej ich wydania) i zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertęzawierającą: a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ)sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b) oświadczenia, sporządzone zgodnieze wzorami stanowiącymi odpowiednio zał.nr 3A do SWZ (oświadczenie o spełnieniu warunkówudziału w postępowaniu) i zał. 3B do SWZ (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia), podrygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotuskładającego oświadczenie, złożone przez: Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia (o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzieleniezamówienia);c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio zał.nr 3C(oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu) i zał. 3D (oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw dowykluczenia) do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osóbupoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzieokreślonej w art. 118 PZP, o ile dotyczy,d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lubinny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeliWykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 doSWZ),e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osobadziałająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadachokreślonych w art. 118 PZP, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jestzobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeliZamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ileWykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,f) pełnomocnictwo lubinny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającejw imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osobydziałającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP –działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o którychmowa w pkt 13.4. lit e) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.13.-9.22 SWZ, g)oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które robotybudowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie tego oświadczenia wtreści formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ).h) wadium w oryginale w postacielektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych dojego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5800,00 zł.Wadium należy wnieśćprzed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminuzwiązania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2PZP. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjachubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzunależy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS nrrachunku 44203000451110000000546490 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty wpostępowaniu na „Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz”.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczonena rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiającyprzechowuje na rachunku bankowym. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancjibankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o którychmowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądaniezgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta dowypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jegowystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. OfertaWykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub niebędzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wnioseko zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona zpostępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.6. Treść gwarancji wadialnej musizawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjentagwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowejudzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności,która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3)kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaceniabezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.7. Zamawiający zwracawadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być podpisana w taki sposób,by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne doreprezentacji.Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty –treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o brakupodstaw dowykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnieniewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnieubiegających się o udzieleniezamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz zofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3.SWZobowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będąponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;6) Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniukażdego, jak też dla wszystkich partnerów;7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialnościsolidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.8)Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu dowarunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych zWykonawców, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji których te zdolności sąwymagane. W związku z powyższym stosownie do postanowień, o których mowa w art. 117 ust.4 PZP Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy wpostaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególniWykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZ (pkt 6). Zamawiający zaleca złożyć w/w oświadczenie w formularzuOferty (załącznik nr 2 do SWZ). Pełen i szczegółowy opis zawarty został w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonanianastępujących zmian Umowy: 1. w zakresie zmiany Terminu Wykonania 2. w zakresie zmianykolejności wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeńwchodzących w skład Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów określonych wHarmonogramie jednakże bez dokonywania zmiany Terminu Wykonania. 3. w zakresie zmianysposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania PrzedmiotuUmowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, wszczególności robót zamiennych, 4. W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdyzmiany, o których mowa w pkt 3 będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowyprzez Wykonawcę. Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostatecznadecyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpieniektórejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnegozobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy dojakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.5. Pozostałe zmiany: (i) zmiany redakcyjneUmowy oraz (ii) zmiany danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiącychzmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian a także warunki wprowadzenia zmian umowy określa złącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złozyć za pośrednictwem platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/goleniow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RzeczypospolitejPolskiej zamiast: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 9.3. lit. a)SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, wprzypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organsądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,w zakresie określonym w pkt 9.3. lit a) SWZ, 2)zaświadczenia, o którym mowa w pkt 9.3. lit c)SWZ, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 9.3 lit d)SWZ, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 9.3. lit e) SWZ - składa dokumentlub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie naruszył obowiązków dotyczącychpłatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, b) nie otwartojego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, niezawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajdujesię on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej wprzepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokument, o którym mowa w pkt pkt 1) powinienbyć wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowaw pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów,o których mowa w pkt. 9.5., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkichprzypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, zastępujesię je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniupod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania Wykonawcy. Postanowienia pkt. 9.6. stosuje się. Jeżeli w dokumentach złożonychna potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostanąpodane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursuNBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie ZamówieńPublicznych.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą nie będą prowadzone w walucie obcej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane wyłącznie w złotychpolskich (PLN). Przed zawarciem umowy Wykonawca, obowiązany będzie wnieść wymaganezabezpieczanie należytego wykonania umowy w wysokości 5%Pełen i szczegółowy opiswarunków zamówienia w SWZ dostępny na stronie https://portal.smartpzp.pl/goleniow
2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.