Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059069 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH PRODUKOWANYCH PRZEZ FIRMĘ Merck KGaA Niemcy w zakresie marek SIGMA®, ALDRICH®, SUPELCO®
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ibch.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: portal.ichb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.ichb.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka naukowo - badawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH PRODUKOWANYCH PRZEZ FIRMĘ Merck KGaA Niemcy w zakresie marek SIGMA®, ALDRICH®, SUPELCO®2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec0bf985-9e97-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część dostaw dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034595/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki, ponieważ dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia Wykonawcy, który posiada wyłączne prawo do dystrybucji odczynników, jest autoryzowanymi przedstawicielem producenta i posiada prawo do używania chronionych znaków firmowych na towarach producenta. Z uwagi zatem na fakt, że ośrodki naukowe, z którymi współpracujemy używają odczynników chemicznych produkowanych przez firmę MERCK KGaA Niemcy, nie jest możliwe zastosowanie odczynników zamiennych produkowanych przez inne firmy. W związku z tym, iż ww. firma jest wyłącznym dystrybutorem specjalistycznych odczynników chemicznych jedynym możliwym do zastosowania trybem udzielenia zamówienia jest tryb z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1a Pzp - cd. uzasadnienia znajduje się w Informacjach dodatkowych ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR 157/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem negocjacji jest roczna, sukcesywna dostawa, do Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu, specjalistycznych odczynników chemicznych produkowanych przez firmę Merck KGaA Niemcy w zakresie marek SIGMA®, ALDRICH®, SUPELCO®
4.5.3.) Główny kod CPV: 24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Aldrich Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630231571
7.3.3) Ulica: Szelągowska 30
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-27 do 2022-04-272021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.