Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00404124/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00415041/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00421131/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Materiałów Promocyjnych dla UWr - Zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.golinczak@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uwr.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Materiałów Promocyjnych dla UWr - Zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4310e3eb-3889-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054153/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Artykuły informacyjne i promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.32.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6894790,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349080,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:ZADANIE 1 -ARTYKUŁY BIUROWE
Długopis metalowy 3 000 szt.
Zestaw długopis plus ołówek 1 000 szt.
Pióro wieczne 250 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 48058,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:ZADANIE 2-ARTYKUŁY DO KONTAKTU Z ŻYWNOŚCIĄ
Butelka termiczna 1 000 szt.
Lunchbox 1 000 szt.
Filiżanka 500 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 52837,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:ZADANIE 3 –ARTYKUŁY TEKSTYLNE
Czapka z daszkiem bawełniana 200 szt.
Czapka z daszkiem sztruksowa 200 szt.
Koszulka 1 200 szt. (3 wersje kolorystyczne: czarna, biała, niebieska, po 400 szt. każda)
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 49495,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:ZADANIE 4-DROBNE ARTYKUŁY TEKSTYLNE
Komin buff 500 szt.
Ściereczka do czyszczenia okularów 500 szt.
Torba materiałowa 3 000 szt. (2 wersje kolorystyczne: granatowa, niebieska, po 1 500 szt. każda)
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 66824,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:ZADANIE 5-ARTYKUŁY PAPIERNICZE
Torby papierowe 3 000 szt.
Notes A6 3 000 szt.
Ołówki 20 000 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 45609,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:ZADANIE 6-DROBNE ARTYKUŁY PAPIERNICZE
Naklejka 3D 1 000 szt.
Set naklejek 1 000 szt.
Tatuaże jednorazowe 1 000 szt.
Przypinki 20 000 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 28371,49 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:ZADANIE 7-AKCESORIA ZWIĄZANE Z ELEKTRONIKĄ
Pendrive 32 GB z prezentacją 1 500 szt.
Podstawka pod telefon – brelok 500 szt.
Kabel z 4 końcówkami 500 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 37208,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:ZADANIE 8-GADŻETY ELEKTRONICZNE
Ładowarka indukcyjna 150 szt.
Zegarek z przybornikiem 150 szt.
Teczka z ładowarką 100 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 20674,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27149,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59621,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27490,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JOLANTA ŁYSZKOWSKA-SOCHA-AGENCJA PROMOCYJNA "WENA" JOLANTA ŁYSZKOWSKA-SOCHA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOMASZ SOCHA-AGENCJA PROMOCYJNA "WENA" TOMASZ SOCHA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570751854
7.3.3) Ulica: ul. Morenowa, nr 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-172
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Promocyjna "WENA" S.C. Jolanta Łyszkowska-Socha, Tomasz Socha
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27490,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25399,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64575,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Dorota Grodzińska-Moszczyńska-Promo -Land S.C. Dorota Grodzińska -Moszczyńska, Renata Rutkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Renata Rutkowska -Promo-Land S.C. Dorota Grodzińska-Moszczyńska, Renata Rutkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312026958
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa, nr 10
7.3.4) Miejscowość: Chechło Pierwsze
7.3.5) Kod pocztowy: 95-082
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMO-LAND S.C. DOROTA GRODZIŃSKA-MOSZCZYŃSKA, RENATA RUTKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PROMO-LAND S.C. DOROTA GRODZIŃSKA-MOSZCZYŃSKA, RENATA RUTKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20516,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28732,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JOLANTA ŁYSZKOWSKA-SOCHA-AGENCJA PROMOCYJNA "WENA" JOLANTA ŁYSZKOWSKA-SOCHA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOMASZ SOCHA-AGENCJA PROMOCYJNA "WENA" TOMASZ SOCHA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ),
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570752517
7.3.3) Ulica: ul. Morenowa, nr 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-172
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA PROMOCYJNA "WENA" TOMASZ SOCHA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA PROMOCYJNA "WENA" TOMASZ SOCHA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28732,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46266,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska, nr 55C,
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-664
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46226,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37269,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44931,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.3) Ulica: ul. SŁOWIAŃSKA, nr 55C
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-664
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44931,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17084,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17084,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23493,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31703,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74046,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31703,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.3) Ulica: ul. SŁOWIAŃSKA, nr 55C
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-664
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31703,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30442,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19965,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Barbara Fedorowicz -EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ryszarda Fedorowicz-EUREKA PLUS Agencja Reklamy B. Fedorowicz R. Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: 3-go Maja 11/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19965,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji Oddz.nr VII Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętro w bud. A1 "(...)
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027.
- Dostawa materiałów promocyjnych III
- Sukcesywna dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Politechniki Krakowskiej
- Dostawa systemów wystawienniczych i wyposażenia stoiska w ramach promocji projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
- Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w Opolu (WM, WEiZ, ABK, DPKiK, DWM, SSPO).
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.