eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa Materiałów Promocyjnych dla UWr - Zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Materiałów Promocyjnych dla UWr - Zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.golinczak@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Materiałów Promocyjnych dla UWr - Zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4310e3eb-3889-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054153/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Artykuły informacyjne i promocyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uwr.edu.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę Przetargową (zwanej
dalej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings, w wierszu oznaczonym
tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d)włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
3. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy w zakładce
„Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na Platformie
6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w
szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty
w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy
znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
9. Wsparcia technicznego udziela jej dostawca: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02;
email: cwk@platformazakupowa.pl.
10. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp,
Przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku polskim, w ogólnodostępnych
formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .xls’ .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz składa pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław,
reprezentowanyprzez Rektora;
• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień
publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;
• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres
email: iod@uwr.edu.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w
przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w
uPzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów
finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją
nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach
określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach
wynikających z uPzp;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych
osobowych.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia , o których
mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane
w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2710.32.2024.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6894790,76 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349080,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:
ZADANIE 1 -ARTYKUŁY BIUROWE
Długopis metalowy 3 000 szt.
Zestaw długopis plus ołówek 1 000 szt.
Pióro wieczne 250 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 48058,83 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:

C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium;

2.2. Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia tj. wykonania zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania i dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin wykonania i dostawy zamówienia liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu Liczba przyznanych punktów
1 2
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej podstawowy, maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania i dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, to zamawiający jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję terminu wykonania i dostawy zamówienia, to zamawiający przyjmie maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu wykonania i dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy, maksymalny termin tj.: 30 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny tj.: 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostawy zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:
ZADANIE 2-ARTYKUŁY DO KONTAKTU Z ŻYWNOŚCIĄ
Butelka termiczna 1 000 szt.
Lunchbox 1 000 szt.
Filiżanka 500 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 52837,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:

C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium;

2.2. Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia tj. wykonania zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania i dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin wykonania i dostawy zamówienia liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu Liczba przyznanych punktów
1 2
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej podstawowy, maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania i dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, to zamawiający jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję terminu wykonania i dostawy zamówienia, to zamawiający przyjmie maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu wykonania i dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy, maksymalny termin tj.: 30 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny tj.: 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostawy zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:
ZADANIE 3 –ARTYKUŁY TEKSTYLNE
Czapka z daszkiem bawełniana 200 szt.
Czapka z daszkiem sztruksowa 200 szt.
Koszulka 1 200 szt. (3 wersje kolorystyczne: czarna, biała, niebieska, po 400 szt. każda)
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 49495,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:

C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium;

2.2. Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia tj. wykonania zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania i dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin wykonania i dostawy zamówienia liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu Liczba przyznanych punktów
1 2
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej podstawowy, maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania i dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, to zamawiający jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję terminu wykonania i dostawy zamówienia, to zamawiający przyjmie maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu wykonania i dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy, maksymalny termin tj.: 30 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny tj.: 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostawy zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:
ZADANIE 4-DROBNE ARTYKUŁY TEKSTYLNE
Komin buff 500 szt.
Ściereczka do czyszczenia okularów 500 szt.
Torba materiałowa 3 000 szt. (2 wersje kolorystyczne: granatowa, niebieska, po 1 500 szt. każda)
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 66824,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:

C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium;

2.2. Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia tj. wykonania zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania i dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin wykonania i dostawy zamówienia liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu Liczba przyznanych punktów
1 2
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej podstawowy, maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania i dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, to zamawiający jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję terminu wykonania i dostawy zamówienia, to zamawiający przyjmie maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu wykonania i dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy, maksymalny termin tj.: 30 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny tj.: 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostawy zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:
ZADANIE 5-ARTYKUŁY PAPIERNICZE
Torby papierowe 3 000 szt.
Notes A6 3 000 szt.
Ołówki 20 000 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 45609,83 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:

C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium;

2.2. Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia tj. wykonania zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania i dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin wykonania i dostawy zamówienia liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu Liczba przyznanych punktów
1 2
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej podstawowy, maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania i dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, to zamawiający jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję terminu wykonania i dostawy zamówienia, to zamawiający przyjmie maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu wykonania i dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy, maksymalny termin tj.: 30 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny tj.: 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostawy zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:
ZADANIE 6-DROBNE ARTYKUŁY PAPIERNICZE
Naklejka 3D 1 000 szt.
Set naklejek 1 000 szt.
Tatuaże jednorazowe 1 000 szt.
Przypinki 20 000 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 28371,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:

C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium;

2.2. Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia tj. wykonania zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania i dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin wykonania i dostawy zamówienia liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu Liczba przyznanych punktów
1 2
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej podstawowy, maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania i dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, to zamawiający jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję terminu wykonania i dostawy zamówienia, to zamawiający przyjmie maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu wykonania i dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy, maksymalny termin tj.: 30 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny tj.: 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostawy zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:
ZADANIE 7-AKCESORIA ZWIĄZANE Z ELEKTRONIKĄ
Pendrive 32 GB z prezentacją 1 500 szt.
Podstawka pod telefon – brelok 500 szt.
Kabel z 4 końcówkami 500 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 37208,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:

C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium;

2.2. Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia tj. wykonania zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania i dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin wykonania i dostawy zamówienia liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu Liczba przyznanych punktów
1 2
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej podstawowy, maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania i dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, to zamawiający jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję terminu wykonania i dostawy zamówienia, to zamawiający przyjmie maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu wykonania i dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy, maksymalny termin tj.: 30 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny tj.: 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostawy zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 8 zadań tj.:
ZADANIE 8-GADŻETY ELEKTRONICZNE
Ładowarka indukcyjna 150 szt.
Zegarek z przybornikiem 150 szt.
Teczka z ładowarką 100 szt.
1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 20674,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:

C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium;

2.2. Termin wykonania i dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin wykonania i dostawy zamówienia tj. wykonania zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania i dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin wykonania i dostawy zamówienia liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu Liczba przyznanych punktów
1 2
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej podstawowy, maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania i dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, to zamawiający jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję terminu wykonania i dostawy zamówienia, to zamawiający przyjmie maksymalny termin wykonania i dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego tj.: 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu wykonania i dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy, maksymalny termin tj.: 30 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny tj.: 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostawy zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.

1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla Zadania nr 1, 2 , 3, 4, 5, 6,7,8

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem personalizowanym (z nadrukiem przygotowanym wg indywidualnego projektu) na kwotę:
dla Zadania nr 1 – co najmniej 50 000 zł brutto;
dla Zadanie nr 2 – co najmniej 60 000 zł brutto;
dla Zadanie nr 3 – co najmniej 60 000 zł brutto;
dla Zadanie nr 4 – co najmniej 80 000 zł brutto;
dla Zadanie nr 5 – co najmniej 50 000 zł brutto;
dla Zadanie nr 6 - co najmniej 30 000 zł brutto;
dla Zadanie nr 7 – co najmniej 40 000 zł brutto;
dla Zadanie nr 8 - co najmniej 20 000 zł brutto;
Legenda:
• w przypadku składania oferty na kilka Zadań wystarczającym będzie, by Wykonawca wykazał się dostawą spełniającą warunek wartościowo wyższy (np. w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 i 3, wystarczającym będzie, by Wykonawca wykazał się dostawą spełniającą warunek dla Zadania 3).
 Okres Wyrażony w latach o których mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
 Jedna dostawa oznacza łączną wartość dostaw wykonanych na podstawie jednej umowy.
 Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP),z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1. potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1.1.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
1.1.2. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, a także w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1.2. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:
wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w zakresie zadania 1,2,3,4,5,6,7 i 8:
1. W szczególności jako przedmiotowy środek dowodowy Zamawiający żąda w zakresie ww. zadań: kart katalogowych wraz z kolorowymi zdjęciami dla wszystkich produktów wymienionych w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g,1h do SWZ potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego (przez kartę katalogową Zamawiający rozumie specyfikacje techniczne, karty charakterystyki, opisy – również ze stron internetowych, sporządzone przez producenta produktu, które mają zawierać opis produktu zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Dokumenty te mają być opisane w sposób niebudzący wątpliwości do jakiego produktu/materiału są dedykowane.

2. W przypadku, gdy Wykonawca w zakresie ww. zadań, nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne (w tym przedmiotowe środki dowodowe udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta składa się:
10.1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
10.2. Formularz cenowy – Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f,1g.1h do SWZ w zależności od tego, którego zadania dotyczy oferta.
10.3. Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 2 do SWZ
10.4. Przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale VII pkt III ust 1 tj. kart katalogowych wraz z kolorowymi zdjęciami dla wszystkich produktów wymienionych w Załączniku nr 1a – 1h do SWZ potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego (przez kartę katalogową Zamawiający rozumie specyfikacje techniczne, karty charakterystyki, opisy – również ze stron internetowych), które mają zawierać opis produktu zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Dokumenty te mają być opisane w sposób niebudzący wątpliwości do jakiego produktu/materiału są dedykowane.
10.5. (jeżeli dotyczy), w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII pkt III, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy);
10.6. Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę odpowiednio zgodnie z pkt 8 lub 9 Rozdziału XI SWZ;
10.7. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt 4 SWZ (Załącznik nr 7 do SWZ);
10.8. (jeżeli dotyczy) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 7 Rozdziału XI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np.
spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
3. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą
reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Punkt 8.1 i 8.6 Rozdziału XI SWZ stosuje się odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Jako odrębny Załącznik nr 4 do SWZ Zamawiający zamieścił projektowane postanowienia umowy, które określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX uPzp przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt 1 są:
- odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (art. 513 i nast. uPzp)
- skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie (art. 579 i nast. uPzp)
4. Odwołanie przysługuje na:
4.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
4.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminach wskazanych w art. 515 uPzp.
6. Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.