Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460531/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00485610/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00490762/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00492887/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku „K” przy ul. Kieleckiej 43 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 78 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgh.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku „K” przy ul. Kieleckiej 43 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34c4948f-6cb2-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00208475/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku "K" polegające na dostosowaniu łazienki na wysokim parterze dopotrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz dostawa i montaż platformy schodowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inkluzywna SGH – bez barier w dostępie do edukacji (inSGH), nr POWR.03.05.00-00- A063/21 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.69.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 670000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku „K” polegające na kompleksowej dostawie i montażu zewnętrznego dźwigu osobowego, służącego do przemieszczania osób pomiędzy kondygnacjami budynku z dostosowaniem dla osób z różnymi niepełnosprawnościami.1) Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach:
a) Etap 1 – opracowanie dokumentacji projektowej z prawomocnym pozwoleniem na budowę;
b) Etap 2 – wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem;
c) Etap 3 – Konserwacja i serwis zamontowanego dźwigu osobowego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w n/w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik Nr 7A – Opis przedmiotu zamówienia;
b) Załącznik Nr 8A – Program Funkcjonalno - Użytkowy;
c) Załącznik Nr 9A – Wzór umowy dla części 1
3) Gwarancja i rękojmia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił w zakresie części 1 postępowania minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy bez wad i usterek.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami, w szczególności z uwzględnieniem obowiązków wynikających z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062, z późn. zm.) w zakresie dostępności architektonicznej.
3. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z uwzględnieniem aspektów, o których mowa w ust.2, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem prac budowlanych i montażowych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt 5 ppkt 5.1) lit b) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
45313100-5 - Instalowanie wind
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 610000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku „K” polegające na dostosowaniu łazienki na wysokim parterze dla osób z różnymi niepełnosprawnościami.1) Zamówienie będzie realizowane w 2 etapach:
a) Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowej;
b) Etap 2 - wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarty jest w n/w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik Nr 7B – Opis przedmiotu zamówienia;
b) Załącznik Nr 8B – Program Funkcjonalno - Użytkowy;
c) Załącznik Nr 9B – Wzór umowy dla części 2
3) Gwarancja i rękojmia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił w zakresie części 2 postępowania minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości liczonej od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy bez wad i usterek oraz wyraził zgodę, aby rękojmia była równa okresowi udzielonej gwarancji.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami, w szczególności z uwzględnieniem obowiązków wynikających z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062, z późn. zm.) w zakresie dostępności architektonicznej.
3. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z uwzględnieniem aspektów, o których mowa w ust.2, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem prac budowlanych i montażowych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt 5 ppkt 5.2) lit b) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 927422,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 927422,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590555301
7.3.3) Ulica: Św. Antoniego 18 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Projekt budowlany - Architektura Anna Flak, Architektura Ewa Popko
Dostawa i montaż dźwigu - WT LIFT Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 927422,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1285 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że w postępowaniu w zakresie części 2 została złożona jedna oferta podlegająca odrzuceniu, Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.