Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042669/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa –
opracowanie skryptu oraz przeprowadzenie 40 godzin zajęć dydaktycznych
z przedmiotu Transport ładunków niebezpiecznych i specjalnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa –opracowanie skryptu oraz przeprowadzenie 40 godzin zajęć dydaktycznych
z przedmiotu Transport ładunków niebezpiecznych i specjalnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9231a3-8332-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POWER.03.05.00-00-ZR06/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042669/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/ZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11703,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych
oraz opracowanie skryptu do zajęć z przedmiotu Transport ładunków niebezpiecznych i specjalnych wymiarze 40 godzin (20 godzin wykładów i 20 godzin ćwiczeń) na potrzeby projektu „Zintegrowany program wsparcia uczelni na rzecz rozwoju województwa po-morskiego” – edycja III w ramach specjalności Bezpieczeństwo w transporcie, spedycji i logistyce Zadanie 3, Podzadanie 13 oraz Zadanie 4, Podzadanie 19, realizowanego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 3.5 Kompleksowe pro-gramy szkół wyższych, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwo-ju.
• Materiały szkoleniowe muszą być oznakowane zgodnie z zasadami promocji
i oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Niezbędne logotypy dostarczy Wykonawcy Zamawiający.
• Terminy i forma realizacji zamówienia:
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie od podpisania umowy z wykonawcą do 17.06.2022 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 17.06.2022 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy minimum 14 dni przed jego rozpoczęciem;
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy, minimum 14 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiające-go (minimum mail);
• Liczba Uczestników/czek: ok 16 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym,
w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych doty-czących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora
w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
• Skrypt należy opracować w języku polskim, zarówno w formie elektronicznej jak
i drukowanej, 1 skrypt = 2 arkusze x (min.) 20 stron formatu A4, wykonawca dostarczy go zamawiającemu w formie elektronicznej oraz drukowanej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11999,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11999,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11999,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILA Centrum Badań i Ekspertyz Mirosław Chmieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391965443
7.3.3) Ulica: Lukrecjowa 53E/8
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-589
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MILA Centrum Badań i Ekspertyz MIROSŁAW CHMIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MILA Centrum Badań i Ekspertyz MIROSŁAW CHMIELIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11999,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-17INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa żywienia w systemie zleconym
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach inwestycji pn: Rozbudowa i remont budynku nr 7 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni wraz z ...
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Dostawa owoców i warzyw w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (Nowalijki)
- Świadczenie usługi dostępu do łącz internetowych wraz z siecią wewnętrzną dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni (2 części)
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie martwych zwierząt, lub ich części z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- Zakup Doposażenia dla Przedszkola Miejskiego nr 1 oraz Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Porębie - Gmina Poręba
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.