Og³oszenie z dnia 2021-05-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00086699/01 - Wynik z dnia 2021-06-17
Og³oszenie nr 2021/BZP 00059838 z dnia 2021-05-20 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy Nag³owice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 145 67
1.5.8.) Numer faksu: 41 38 145 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy Nag³owice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bacbe8c0-b936-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00059838
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009853/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Nag³owice w okresie od 1 lipca 2021r do 30 czerwca 2022r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.bip.naglowice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony
postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail:
gmina@naglowice.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.2. O¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê
wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail
Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego.W
przypadku skorzystania z platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji przyjmuje sie datê ich z³o¿enia /wys³ania na Platformie.1) Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Nag³owice; https://naglowice.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie
przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci
zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. e) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma
mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê
datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.4) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w
przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy
Nag³owice tel. +48 22 2572223 e-mail: oneplace@marketplanet.pl5) Zamawiaj±cy okre¶la
dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê
podpisywaæ formatem PAdES,b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ "pdf",
wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany
za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.6) Zamawiaj±cy okre¶la
niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:a) Sta³y
dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;b) Komputer klasy
PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c)
Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0d) W³±czona obs³uga JavaScript;e) Zainstalowany
program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.7) Zamawiaj±cy okre¶la
dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf, doc, xls,
docx, xlsx, jpg, jpeg,zip,XAdES, CAdES,10) W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub
gwarancji:Sk³adaj±c ofertê w postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub
gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia,
Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia
„Dodaj dokument".11)Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny
sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Postêpowanie o
udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel.
041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.plb) Inspektorem ochrony danych
osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul.
Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl c).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów
komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy
Nag³owice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych"d). odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.); e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami
prawa.;f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy pzp; g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h). posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;(Uwaga: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)- prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;i). nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust.
3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na
Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których
dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma
zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 736394,44 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od
w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych oraz nieruchomo¶ci na których
znajduj± siê domki letniskowe lub inne nieruchomo¶ci wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe,
wykorzystywane jedynie przez czê¶æ roku z terenu gminy Nag³owice licz±cej 17
so³ectw: Brynica Mokra, Caców, Cierno ¯abieniec, Chycza Brzóstki, Deszno, Jaronowice,
Ku¼nice, Nag³owice, Nowa Wie¶, Rakoszyn, Rejowiec, ¦lêcin, Trzciniec, Warzyn Pierwszy,
Warzyn Drugi, Zagórze, Zdanowice gromadzonych w sposób selektywny jak i niesegregowany
(zmieszany) oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.2) Wykonawca
zobowi±zany jest do:2.1) zawarcia i okazania Zamawiaj±cemu umowy w zakresie
przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozosta³o¶æ z
sortowania odpadów komunalnych, przeznaczonych do sk³adowania do instalacji komunalnej do
przetwarzania odpadów komunalnych, wpisanej na listê instalacji komunalnych prowadzonych
przez w³a¶ciwego marsza³ka, a w przypadku braku listy wykonawca zobowi±zany jest do
przekazywania odpadów do instalacji o której mowa w art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r.
o zmianie ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach oraz niektórych innych ustaw2.2) zapoznania siê z regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku w gminie oraz
ustalenia zgodnie z nim i z Zamawiaj±cym szczegó³owych harmonogramów wykonywania us³ugi
min. wed³ug pkt. 21 niniejszego rozdzia³u - SWZ, na ca³y czas trwania us³ugi, harmonogramy
nale¿y uzgodniæ najpó¼niej do dnia podpisania umowy,2.3) harmonogram odbioru odpadów
musi uwzglêdniaæ ca³y okres realizacji umowy oraz czêstotliwo¶æ odbioru odpadów okre¶lon± w
pkt.21. Harmonogram musi zawieraæ tak¿e informacje nt. zbiórek systemem „sprzed posesji”
oraz nieruchomo¶ci niezamieszka³ych.2.4)ka¿da zmiana harmonogramu musi byæ uzgodniona i
zatwierdzona przez Zamawiaj±cego i dostarczona do w³a¶cicieli nieruchomo¶ci przed 1 dniem
miesi±ca od którego bêdzie obowi±zywa³a.2.5) Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy w³asny wzór
harmonogramu w formie kalendarza, który Wykonawca ma obowi±zek wydrukowaæ ( wydruk
kolorowy) i dostarczyæ do ka¿dej nieruchomo¶ci objêtej niniejszym zamówieniem.a)wykonawca
w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy ma obowi±zek dostarczenia harmonogramu do
w³a¶cicieli wszystkich nieruchomo¶ci wymienionych w za³±czniku nr 1 do umowy2.6)
niezw³ocznego informowania w pierwszej kolejno¶ci Zamawiaj±cego, a nastêpnie w³a¶cicieli
nieruchomo¶ci o wszelkich zmianach dotycz±cych odbioru odpadów komunalnych,
harmonogramów lub niemo¿no¶ci dostosowania siê do ich wykonania. Wykonawca nie mo¿e
wprowadzaæ ¿adnych zmian w realizowanej umowie bez zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.
2.7) terminowego i w³a¶ciwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci wed³ug
ustalonych harmonogramów,2.8) odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach lub workach
sprzed nieruchomo¶ci zamieszka³ych, i niezamieszka³ych wywozu i ich zagospodarowania
zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, – które to czynno¶ci nale¿y wykonywaæ w dni
powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pracy Wykonawcy z zastrze¿eniami:a)nie
wolno z nieruchomo¶ci do jednego samochodu zbieraæ jednocze¶nie odpadów
niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnie zebranych odpadów,b)nie wolno mieszaæ
selektywnie zebranych odpadów komunalnych ró¿nych rodzajów ze sob±.c)je¿eli odbiór
odpadów segregowanych i zmieszanych nastêpuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje
us³ugê dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w tym napisy „Selektywna zbiórka” i
„zmieszane odpady komunalne”,2.9) Do obowi±zków Wykonawcy w zakresie utrzymania
porz±dku i czysto¶ci miejsc po odbiorze odpadów nale¿y w szczególno¶ci:a)posprz±tanie
miejsca wokó³ pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, miêdzy innymi poprzez zabranie
dostawionych przy pojemnikach worków ze zmieszanymi odpadami
komunalnymi;b)porz±dkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi
zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków, pojazdów w trakcie realizacji us³ugi
wywozu, w szczególno¶ci podczas za³adunku lub kontroli.c) po opró¿nieniu pojemników na
odpady, Wykonawca ma obowi±zek ustawienia ich w sposób, który nie bêdzie zagra¿a³
bezpieczeñstwu ruchu osób oraz pojazdów.2.10) ponoszenia pe³nej odpowiedzialno¶æ wobec
Zamawiaj±cego i osób trzecich za szkody na mieniu, zdrowiu osób trzecich, powsta³e podczas i
w zwi±zku z realizacj± przedmiotu umowy, w zakresie okre¶lonym w Kodeksie Cywilnym i
innych ustawach. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511200-4 - Us³ugi gromadzenia odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami: Cena -
60% Termin p³atno¶ci faktury - 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunkidotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia
warunków w tym zakresie 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: W celu potwierdzenia spe³niania przez
Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:- Wykonawca winien wykazaæ posiadanie
aktualnego zezwolenia na transport odpadów wydane przez w³a¶ciwy organ na podstawie
ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach lub odpowiadaj±ce mu zezwolenie na transport
odpadów wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub podaæ numer
rejestrowy pod którym podmiot posiada wpis do Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz
o Gospodarce Odpadami- Wykonawca winien wykazaæ posiadanie aktualnego zezwolenia na
odbiór zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego lub odpowiadaj±ce mu zezwolenie na
transport odpadów wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub podaæ numer
rejestrowy pod którym podmiot posiada wpis do Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz
o Gospodarce Odpadami- Wykonawca winien wykazaæ posiadanie wpisu do rejestru
dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego przez Wójta Gminy Nag³owice jako organu w³a¶ciwego.3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê
warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych
¶rodków dowodowych: 1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego nie mniejsz± ni¿ 300 000,00
PLN. 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spe³niania przez
Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:a) wykonanych us³ug:Na potwierdzenie
niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz wykonanych us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na
rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te
us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼
inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli
Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –
inne odpowiednie dokumenty;Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca
wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³ co najmniej dwie us³ugi polegaj±c± na odebraniu odpadów
komunalnych o ³±cznej masie minimum 400 Mg ka¿da.Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y
za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.b) posiadanych
pojazdów: Wykonawca winien wykazaæ posiadanie/ dysponowanie: • dwoma samochodami
specjalistycznymi o ³adowno¶ci minimum 8 Mg do odbioru odpadów zmieszanych• dwoma
samochodami specjalistycznymi o ³adowno¶ci minimum 3,5 Mg do odbioru selektywnie
zebranych odpadów• jednym samochodem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktuj±cej•
jednym pojazdem typu hakowiec do transportu kontenerów typu KP7,• jednym pojazdem o
dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 Mg przystosowanym do odbioru odpadów z nieruchomo¶ci o utrudnionym doje¼dzie.c) Wykonawca winien posiadaæ bazê magazynowo –
transportow±, do której ma tytu³ prawny, usytuowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granic gminy Nag³owice
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu Wykonawca sk³ada: 1) aktualne zezwolenia na transport odpadów wydane przez
w³a¶ciwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach lub odpowiadaj±ce mu
zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub
podaæ numer rejestrowy pod którym podmiot posiada wpis do Bazy Danych o produktach i
opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami2) aktualne zezwolenie na odbiór zu¿ytego sprzêtu
elektrycznego i elektronicznego lub odpowiadaj±ce mu zezwolenie na transport odpadów wydane na
podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub podaæ numer rejestrowy pod którym podmiot
posiada wpis do Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami3) wpis do
rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli
nieruchomo¶ci, prowadzonego przez Wójta Gminy Nag³owice jako organu w³a¶ciwego.4) Dokument
potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez
Zamawiaj±cego nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 PLN.5) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w
okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼
inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli
Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty- sporz±dzony wg za³±cznik nr 8 do SWZ6) wykaz dostêpnych Wykonawcy w
celu wykonania zamówienia pojazdów (samochodów), spe³niaj±cy wymagania okre¶lone w rozdz. VII pkt. 4 ppkt. 4) lit b)wraz z informacj± o podstawie do ich dysponowania- sporz±dzony wg za³±cznika nr
9 do SWZ.7) Informacja Wykonawcy o posiadaniu bazy magazynowo – transportowej o odpowiednim
stanie technicznym oraz wyposa¿eniu umo¿liwiaj±cym odbieranie odpadów komunalnych zgodnym z
rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122)
wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi fakt jej posiadania. sporz±dzony wg za³±cznika nr 10 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
4. Wraz z ofert± stanowi±c± za³. nr 1 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: b) potwierdzenie wp³aty wadium (orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶liwadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz) c) w przypadku Wykonawców dzia³aj±cych
przez pe³nomocnika – pe³nomocnictwo (w formie okre¶lonej w pkt 5),d) O¶wiadczenie o
podwykonawcach je¿eli Wykonawca korzysta z podwykonawców (za³±cznik nr 4 do SWZ) e)
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj±
poszczególni Wykonawcy. (za³±cznik nr 7 do SWZ)f) Wykonawca, który polega na zasobach
innych podmiotów sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów
wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale X SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu , o których mowa w Rozdziale VII
ust. 2g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dokument
stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie
elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej
po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê,
wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza.5.
Pe³nomocnictwo sk³adane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, je¿eli
zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym
podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym
zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia
zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub
notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcyz³otych 00/100)2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± 3.Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±
jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie
jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania
ofert±.4.Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach
ubezpieczeniowych d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)5.Wadium wnoszone w pieni±dzu
nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego nr rachunku: 51 8493 0004
0110 0100 0332 0007 z dopiskiem: Wadium w przetargu na Odbieranie i zagospodarowanie
odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu
Gminy Nag³owice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych6.Wadium
wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym7.Je¿eli wadium jest
wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³
gwarancji lub porêczenia w formie elektronicznej. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w
swojej tre¶ci nieodwo³alnie i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na
rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium.8.Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej
jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci1) up³ywu terminu zwi±zania
ofert±;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) uniewa¿nienia postêpowania o
udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na
czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.9. Zamawiaj±cy,
niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium
wykonawcy:1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;2) którego oferta
zosta³a odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego
oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku
gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do
jego wniesienia.10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami
wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê 11.Zamawiaj±cy zwraca wadium
wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi
o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada ka¿dy z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj±
brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. W przypadku,
gdy spe³nienie warunku opisanego:1) w rozdziale VII pkt. 4 ppkt. 4 SWZ wykazuje co najmniej
jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia2) w rozdziale VII pkt. 4
ppkt. 4 SWZ wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców,
którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni
zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki
dowodowe, o których mowa w rozdz. IX SWZ przy czym: podmiotowe ¶rodki dowodowe o
których mowa w rozdz. IX pkt. 8 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy
wykazuje/± spe³nienie warunku w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. VII pkt. 4 SWZ;
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami § 11 zawartymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-31 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem Platformy Zakupowej https://naglowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Oferty nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim pod rygorem niewa¿no¶ci w postacielektronicznej.2. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej, podpisanej
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Zamówienie nie jest
podzielne na czê¶ci.Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym
zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt. 15 Pzp.
Powody niedokonania podzia³u: Podzia³ na czê¶ci by³by niecelowy i powodowa³by nadmiernie
trudno¶ci techniczne a potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych
poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu
zamówienia4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza z³o¿enia oferty wariantowej.5. Zamawiaj±cy nie
stawia wymagañ w zakresie mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez
Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.6. Zamawiaj±cy wymaga wniesienie
wadium.7. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 8.8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza walut obcych w rozliczeniach z Wykonawc±. Rozliczenia
miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± prowadzone bêd± w z³otych polskich (PLN).9.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.10. Zamawiaj±cy nie
zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ, o których
mowa w art. 60 pkt 2 oraz art. 121 pkt 2 ustawy Pzp.11. Wykonawca mo¿e powierzyæ
wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy/om. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku
powierzenia czê¶ci zamówienia Podwykonawcy/ om, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcy/om oraz poda³ (o ile s± mu
wiadome na tym etapie) nazwa/y (firmy) tego Podwykonawcy/ów.12. Zamawiaj±cy nie
przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.13.
Zamawiaj±cy nie przewiduje z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.14.
Zamawiaj±cy przewiduje wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.15. W
zakresie nie uregulowanym Specyfikacj± Warunków Zamówienia, zwan± dalej „SWZ”,
zastosowanie maj± przepisy ustawy Pzp.
2021-05-20 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI NAG£OWICE
wiêcej: przetargi NAG£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi wywozu odpadów komunalnych.
- ¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z obiektów Zespo³u Opieki Zdrowotnej w ¦wiêtoch³owicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Odbieranie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci niezamieszka³ych z terenu Gminy Barg³ów Ko¶cielny
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkañców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosn±
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica - odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, ...
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w trzech punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej na terenie gminy-miasto Grudzi±dz.
wiêcej: Us³ugi wywozu odpadów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.