Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00572629/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
- 2023/BZP 00573547/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa PIELUCHOMAJTEK dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8684651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa PIELUCHOMAJTEK dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e105512-a4a5-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00346747/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa PIELUCHOMAJTEK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FDZP.226.38.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252311,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa PIELUCHOMAJTEK dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Wykonawca może składać ofertę do całości wyspecyfikowanego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1A do SWZ ( Opis przedmiotu zamówienia- Formularz asortymentowo-cenowy), które stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający wyznacza następujące wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
Do Poz. 1-7: oferowanych pieluchomajtek zamawiający wymaga świadectwa jakości PZH, które potwierdz i dokumentuje, iż wyrób nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka oraz jest przeznaczony dla dzieci oraz pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Nie dopuszcza się oświadczeń producenta.
Poz. 8-14 : oddychające na całej powierzchni, posiadające indykator wilgotności tuszowy nadruk ( na środku pieluchomajtki rozmywający się pod wpływem cieczy), oraz dwa żółte paski zmieniające barwę na zieloną pod
wpływem cieczy\ ( pasek znajduje się po bokach idykatora tuszowego). Taki indykator pozwala monitorować wilgotność na całej szerokości i długości wkładu chłonnego pokazując zużycie produktu. Nie dopuszcza się
tylko pojedynczego paska zmieniającego barwę, ponieważ nie pozwala on prawidłowo monitorować zużycia pieluchomajtki.
- min. chłonność ( wg ISO 11948-1) i min. retencja ( wg NAFC) pieluchomajtek:
poz. 8 chłonność 1400 g. i retencja 400 g.
poz. 9 chłonność 1500 g. i retencja 470 g.
poz. 10 chłonność 2200 g. i retencja 630 g.
poz. 11 chłonność 2500 g. i retencja 680 g.
poz. 12 chłonność 2500 g. i retencja 680 g.
poz. 13 chłonność 3100 g. i retencja 920 g.
poz. 14 chłonność 3100 g. i retencja 920 g.
Retencja jest badaniem które pozwala określić jaka ilość płynu została trwale związana w wkładzie chłonnym
i nie jest oddawana pod wpływem nacisku. Dzięki temu parametrowi wiadomo jaką ilość płynu może oddać
pacjent do pieluchomajtki by nie czuć wilgoci i zapobiec powstawaniu odpażeń.
Karty danych technicznych na wezwanie zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowląt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272007,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272007,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272007,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-016-67-90
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272007,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.