Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00573547/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
- 2024/BZP 00060245/01 - Wynik z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa PIELUCHOMAJTEK dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa PIELUCHOMAJTEK dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e105512-a4a5-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00346747/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa PIELUCHOMAJTEK
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8684653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/868465
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja została zawarta w Rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w Rozdziale XVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w Rozdziale XVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FDZP.226.38.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa PIELUCHOMAJTEK dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Wykonawca może składać ofertę do całości wyspecyfikowanego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1A do SWZ ( Opis przedmiotu zamówienia- Formularz asortymentowo-cenowy), które stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający wyznacza następujące wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
Do Poz. 1-7: oferowanych pieluchomajtek zamawiający wymaga świadectwa jakości PZH, które potwierdz i dokumentuje, iż wyrób nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka oraz jest przeznaczony dla dzieci oraz pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Nie dopuszcza się oświadczeń producenta.
Poz. 8-14 : oddychające na całej powierzchni, posiadające indykator wilgotności tuszowy nadruk ( na środku pieluchomajtki rozmywający się pod wpływem cieczy), oraz dwa żółte paski zmieniające barwę na zieloną pod
wpływem cieczy\ ( pasek znajduje się po bokach idykatora tuszowego). Taki indykator pozwala monitorować wilgotność na całej szerokości i długości wkładu chłonnego pokazując zużycie produktu. Nie dopuszcza się
tylko pojedynczego paska zmieniającego barwę, ponieważ nie pozwala on prawidłowo monitorować zużycia pieluchomajtki.
- min. chłonność ( wg ISO 11948-1) i min. retencja ( wg NAFC) pieluchomajtek:
poz. 8 chłonność 1400 g. i retencja 400 g.
poz. 9 chłonność 1500 g. i retencja 470 g.
poz. 10 chłonność 2200 g. i retencja 630 g.
poz. 11 chłonność 2500 g. i retencja 680 g.
poz. 12 chłonność 2500 g. i retencja 680 g.
poz. 13 chłonność 3100 g. i retencja 920 g.
poz. 14 chłonność 3100 g. i retencja 920 g.
Retencja jest badaniem które pozwala określić jaka ilość płynu została trwale związana w wkładzie chłonnym
i nie jest oddawana pod wpływem nacisku. Dzięki temu parametrowi wiadomo jaką ilość płynu może oddać
pacjent do pieluchomajtki by nie czuć wilgoci i zapobiec powstawaniu odpażeń.
Karty danych technicznych na wezwanie zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowląt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:Oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, są oznakowane znakiem CE i posiadają Deklarację Zgodności wydaną przez wytwórcę/autoryzowanego przedstawiciela oraz Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy) zgodnie z obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do ustawy (załącznik nr 4 do SWZ)
Świadectwa jakości PZH, które potwierdza i dokumentuje, iż wyrób nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka oraz jest przeznaczony dla dzieci oraz pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Nie dopuszcza się oświadczeń producenta.Karty danych technicznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, są oznakowane znakiem CE i posiadają Deklarację Zgodności wydaną przez wytwórcę/autoryzowanego przedstawiciela oraz Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy) zgodnie z obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do ustawy (załącznik nr 4 do SWZ)Świadectwa jakości PZH, które potwierdza i dokumentuje, iż wyrób nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka oraz jest przeznaczony dla dzieci oraz pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Nie dopuszcza się oświadczeń producenta.Karty danych technicznych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
FORMULARZ OFERTY w Załącznik Nr 1 do SWZ,OŚWIADCZENIE - załącznik nr 3 do SWZ
PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców (jeśli dotyczy)
INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU
5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy zostały określone w paragrafie 11 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/868465
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-09 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-07
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.