Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572511/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2898d14a-870c-466f-a4a9-833c795789e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2898d14a-870c-466f-a4a9-833c795789e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Materiały opatrunkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/43/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133026,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11. Opaska dziana podtrzymująca 4m x 5cm. Ilość: 600 sztuk.
2. Opaska dziana podtrzymująca 4m x 10cm. Ilość: 9 000 sztuk.
3. Opaska dziana podtrzymująca 4m x 15cm. Ilość: 9 000 sztuk.
4. Opaska dziana podtrzymująca 4m x 10cm STERYLNA. Ilość: 1 000 sztuk.
5. Opaska dziana podtrzymująca 4m x 15cm STERYLNA. Ilość: 3 400 sztuk.
6. Opaska elastyczna tkana z zapinką 4m x 10cm skład: minimum 50% bawełna; elastil (elastyczny stylon / jedwab poliamidowy); włókno wysokoelastyczne np. przędza elastomerowa minimum 2%. Ilość: 2 100 sztuk.
7. Opaska elastyczna tkana z zapinką 4m x 15cm skład: minimum 50% bawełna; elastil (elastyczny stylon / jedwab poliamidowy); włókno wysokoelastyczne np. przędza elastomerowa minimum 2%. Ilość: 2 900 sztuk.
8. Opaska elastyczna tkana z zapinką 4m x 15cm STERYLNA skład: mininmum 50% bawełna; elastil (elastyczny stylon / jedwab poliamidowy); włókno wysokoelastyczne np. przędza elastomerowa minimum 2%. Ilość: 1 500 sztuk.
9. Opaska gipsowa szybkowiążąca (czas wiązania ok. 5 min.), opatrunek gipsowy zachowujący trwałą sztywność przez okres założenia 3m x 10cm. Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych obejmujących 2 szt. Ilość: 20 sztuk.
10. Opaska gipsowa szybkowiążąca (czas wiązania ok. 5 min.), opatrunek gipsowy zachowujący trwałą sztywność przez okres założenia 3m x 15cm (+/- 1cm). Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych obejmujących 2 szt. Ilość: 20 sztuk.
11. Kompresy włókninowe, niejałowe z podwijanymi brzegami (z włókniny min. 40g/m2). Rozm. 10cm x 10cm (+/- 0.5cm). Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych obejmujących maksymalnie 100 szt. Ilość: 6 000 sztuk.
12. Kompresy gazowe niejałowe z podwijanymi brzegami (min. 12 warstwowe, gaza 17 nitkowa) 7,5cm x 7,5cm (+/-0.5cm). Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych obejmujących maksymalnie 100 szt. Ilość: 6 000 sztuk.
13. Kompresy gazowe niejałowe z podwijanymi brzegami (min. 12 warstwowe, gaza 17 nitkowa) 10cm x 10cm (+/- 0.5cm). Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych obejmujących maksymalnie 100 szt. Ilość: 6 000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 28406,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 21. Kompresy jałowe włókninowe 7,5 cm x 7,5 cm (+/- 1cm) z włókniny min. 40g/m2 (sztuka - zgrzewka sterylna a 50 szt.). Ilość: 1 000 sztuk – zgrzewek sterylnych.
2. Kompresy jałowe włókninowe 10 cm x 10 cm (+/- 1cm) z włókniny min. 40g/m2 (sztuka - zgrzewka sterylna a 50 szt.). Ilość: 1 800 sztuk – zgrzewek sterylnych.
3. Kompresy gazowe jałowe z podwijanymi brzegami (min. 12 warstwowe, gaza 17 nitkowa) 10cm x 10cm (+/- 1cm) (sztuka - zgrzewka sterylna a 5 szt.). Ilość: 27 000 sztuk – zgrzewek sterylnych.
4. Kompresy gazowe jałowe z podwijanymi brzegami (min. 12 warstwowe, gaza 17 nitkowa) 7,5cm x 7,5cm (+/- 1cm) (sztuka - zgrzewka sterylna a 5 szt.). Ilość: 28 000 sztuk – zgrzewek sterylnych.
5. Kompresy gazowe jałowe z podwijanymi brzegami (min. 12 warstwowe, gaza 17 nitkowa) 5cm x 5cm (+/- 1cm) (sztuka - zgrzewka sterylna a 5 szt.). Ilość: 7 000 sztuk – zgrzewek sterylnych.
Każda pojedyncza sztuka - zgrzewka sterylna: torebka lub blister ze wskaźnikiem sterylizacji musi posiadać identyfikator opatrunku z min. indeksem wyrobu, ilością, rozmiarem, nitkowością, warstwowością, z numerem serii i datą ważności.
Wymagana jest klasyfikacja (Klasa IIa Reguła 7) zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 54700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3Jednorazowy gazik do dezynfekcji skóry przed injekcjami, nasączony alkoholem izopropylowym, złożony, wielkość gazika po rozłożeniu w przedziale 6 - 7 cm x 6 - 7 cm. Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych obejmujących po 100 lub 50 sztuk. Ilość: 50 000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 41. Opatrunek impregnowany solami srebra wykonany w technologii lipidowo-koloidowej rozm. 10cm x 12cm. Ilość: 500 sztuk.
2. Miękki, przylegający opatrunek z pianką, wykonany w technologii lipidowo-koloidowej, składający się z warstwy lipidowo-koloidowej połączonej z chłonną wkładką z pianki poliuretanowej oraz włókninowego podłoża poliuretanowego, rozm. 10cm x 10cm. Ilość: 200 sztuk.
3. Samoprzylepny, miękki opatrunek piankowy, wykonany w technologii lipidowo-koloidowej, składający się z warstwy lipidowo-koloidowej połączonej z chłonną wkładką z pianki poliuretanowej przepuszczalnej dla gazów, wodoodpornej zewnętrznej cienkiej warstwy, rozm. 13cm x 13cm. Ilość: 150 sztuk.
4. Opatrunek wykonany w technologii lipido-koloidowej zbudowany z włókninowej wkładki wykonanej z włókien charakteryzujących się wysoką chłonnością, kohezyjnością i właściwościami hydro-oczyszczającymi (poliakrylan). Matryca lipidowo-koloidowa bez srebra, rozm. 15cm x 15cm. Ilość: 600 sztuk.
5. Opatrunek wykonany w technologii lipido-koloidowej zbudowany z włókninowej wkładki wykonanej z włókien charakteryzujących się wysoką chłonnością, kohezyjnością i właściwościami hydro-oczyszczającymi (poliakrylan). Matryca lipidowo-koloidowa impregnowana srebrem, rozm. 10cm x 10cm. Ilość: 500 sztuk.
Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 35415,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5Maść - emolient 3 w 1 do skóry suchej, o właściwościach zmiękczających, myjących, może być stosowany jako dodatek do kąpieli. Wolny od substancji zapachowych, barwników, dodatków i laurylosiarczanu sodu (SLS), innych konserwantów. Zawierający w składzie m.in. wosk emulgujący, parafinę żółtą, miękką; parafinę ciekłą. Opakowanie 125 g. Ilość: 300 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 6900,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 61. Sterylna folia chirurgiczna, z tworzywa sztucznego, elastyczna, półprzepuszczalna, z klejem hipoalergicznym, akrylowym; z dwóch stron folii duże części nieprzylepne oraz papier zabezpieczający, rozmiar 50cm x 60cm (+/- 10%) (część przylepna 50 x 50 cm (+/- 10%)). Wyrób medyczny sterylny, bez dodatków (jodu lub innych substancji). Wyrób medyczny klasy IIa. Ilość: 100 sztuk.
2. Sterylna folia chirurgiczna, z tworzywa sztucznego, elastyczna, półprzepuszczalna, z klejem hipoalergicznym, akrylowym; z dwóch stron folii duże części nieprzylepne oraz papier zabezpieczający, rozmiar 65cm x 85cm (+/- 10%) (część przylepna 57 x 85 cm (+/- 10%)). Wyrób medyczny sterylny, bez dodatków (jodu lub innych substancji). Wyrób medyczny klasy IIa. Ilość: 80 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 4020,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 71. Jałowy, samoprzylepny, 3 warstwowy opatrunek z miękkiej włókniny; przepuszczający parę wodną i powietrze. Warstwa kontaktowa z raną w postaci hydrofobowej siatki odprowadzająca wydzielinę do warstwy chłonnej, zapobiegającą przywieraniu opatrunku do powierzchni rany i szwów. Wkład chłonny umieszczony centralnie mający właściwości absorbcyjne. Warstwa zewnętrzna z wodoodporną impregnacją oraz obwodowo rozmieszczonym hipoalergicznym klejem szczelnie zamykającym opatrunek. Indywidualnie pakowany. Rozm. 7.2 cm x 5 cm (+/- 10%). Ilość: 2 500 sztuk.
2. Jałowy, samoprzylepny, 3 warstwowy opatrunek z miękkiej włókniny; przepuszczający parę wodną i powietrze. Warstwa kontaktowa z raną w postaci hydrofobowej siatki odprowadzająca wydzielinę do warstwy chłonnej, zapobiegającą przywieraniu opatrunku do powierzchni rany i szwów. Wkład chłonny umieszczony centralnie mający właściwości absorbcyjne. Warstwa zewnętrzna z wodoodporną impregnacją oraz obwodowo rozmieszczonym hipoalergicznym klejem szczelnie zamykającym opatrunek. Indywidualnie pakowany. Rozm. 10 cm x 6 cm (+/- 10%). Ilość: 1 000 sztuk.
3. Jałowy, samoprzylepny, 3 warstwowy opatrunek z miękkiej włókniny; przepuszczający parę wodną i powietrze. Warstwa kontaktowa z raną w postaci hydrofobowej siatki odprowadzająca wydzielinę do warstwy chłonnej, zapobiegającą przywieraniu opatrunku do powierzchni rany i szwów. Wkład chłonny umieszczony centralnie mający właściwości absorbcyjne. Warstwa zewnętrzna z wodoodporną impregnacją oraz obwodowo rozmieszczonym hipoalergicznym klejem szczelnie zamykającym opatrunek. Indywidualnie pakowany. Rozm. 10 cm x 25 cm (+/- 10%). Ilość: 200 sztuk.
Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych obejmujących po 25 szt., 50 szt. lub 100 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1085,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26082,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30717,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26082,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26082,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-27 do 2025-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50794,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52840,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50794,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50794,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-27 do 2025-12-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie Pakietu 3 nie została złożona żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38611,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38611,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38611,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOSET PROFI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1231371234
7.3.4) Miejscowość: Szymanów 9E, Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38611,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-30 do 2025-12-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7306,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7306,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7306,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422588828
7.3.3) Ulica: Okopowa 58/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-042
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7306,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-24 do 2025-12-24Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4032,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4032,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4032,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MED MEDICAL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262461868
7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20P
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4032,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-30 do 2025-12-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-27 do 2025-12-27INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Realizacja Decyzji PINB oraz PSP ul. Mickiewicza 5
- Uzupełnienie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie uzupełnienia, dla zadania: "Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Szymanowskiego 11"
- Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
- Dostawa opatrunków i akcesoriów do podciśnieniowej terapii ran wraz z dzierżawą urządzeń
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- "Dostawa opatrunków dla SP ZOZ w Głubczycach w podzielona na 4 zadania".
- Dostawa medycznych materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.