Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644094/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lecha 12
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-008ea634-0b5f-4644-9601-8aed8ee22b141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-008ea634-0b5f-4644-9601-8aed8ee22b14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068297/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WKI.271.1.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Brzozowej (dz. nr 255) w miejscowości Szpęgawa, obręb Stanisławie, na odcinku o długości 200 m pomiędzy ulicami: Bukową i Lipową polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej nawierzchni jezdni na pełnej szerokości jezdni zgodnie z poniższym zakresem: Jezdnia w km od 0+000 do 0+200: - warstwa ścieralna bitumiczna z BA AC11S KR2 (asfalt drogowy 50/70) gr. 5 cm), - siatka przeciwspękaniowa z włókien szklanych przesączona asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie w obu kierunkach min. 120 kN przyklejona do istniejącej nawierzchni po sfrezowaniu, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W KR2 (asfalt drogowy 35/50) w ilości min. 75 kg/m2 (grubość warstwy 3 cm), - skropienie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej 0,5 kg/m2, - istniejąca nawierzchnia jezdni z betonowych płyt sześciokątnych typu trylinka po frezowaniu zestawem drobnych frezów z nadaniem profilu poprzecznego i podłużnego, - istniejąca konstrukcja jezdni. W ramach prac remontowych w strefie wykonywania robót należy wyregulować istniejącą infrastrukturę (wpust uliczny oraz obudowy zaworów) z wymianą elementów na nowe. W ramach prac nie planuje się remontu istniejących krawężników betonowych, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zlecić lokalnie wymianę istniejącego krawężnika na nowy po uzgodnieniu z Wykonawcą – jeśli zajdzie taka konieczność. W ramach prac nie planuje się remontu nawierzchni istniejących zjazdów. Na wysokości zjazdów, których spadek jest w kierunku posesji należy unikać podniesienia niwelety. Należy zachować światło krawężnika zaniżonego na 2-3 cm od ułożonej warstwy ścieralnej - aby ograniczyć spływ wód opadowych na posesję. Wykonawca robót zapewni na własny koszt kompleksową obsługę geodezyjną realizowanej inwestycji. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca robót wykona kompletną inwentaryzację geodezyjną stanu istniejącego strefy robót na całym odcinku, wszystkich charakterystycznych elementów trasy robót oraz znaków geodezyjnych osnowy i reperów wraz z ich zabezpieczeniem, a po wykonaniu prac odtworzy punkty charakterystyczne osnowy geodezyjnej. W ramach kompleksowej obsługi geodezyjnej Wykonawca robót wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą pasa drogowego i zaktualizuje w ośrodku geodezyjnym. Opracowanie końcowe należy załączyć do operatu kolaudacyjnego wraz z potwierdzeniem przyjęcia przez właściwą jednostkę geodezyjną bez uwag. Wykonawca robót wykona na własny koszt projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyska pozytywne uzgodnienie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca przed rozpoczęciem robót zamontuje tymczasowe oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym projektem, a po wykonaniu robót przywróci stałą organizację ruchu. Wszystkie prace związane z tymczasową organizacją ruchu, w tym projekt, montaż oznakowania, utrzymanie tymczasowego oznakowania, aktualizacja tymczasowej organizacji ruchu, przywrócenie stałej organizacji ruchu Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt w ramach ceny ofertowej. Wykonawca powinien wkalkulować w cenę oferty wszelkiego rodzaju opłaty administracyjne, koszty ubezpieczenia, zysk, koszty ryzyk, podatków i innych opłat, w tym koszty stałe związane bezpośrednio oraz pośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w szczególności: co najmniej 1 osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiadać powinna uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejsze wymagania posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego – ustawa Prawo budowlane art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334). Wykonawca, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające w/w uprawnienia dla kierownika budowy. 3. Szczegółowy zakres robót został wskazany w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219841,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244343,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219841,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano - Drogowa MTM SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191917078
7.3.3) Ulica: Hutnicza 35
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO - DROGOWA MTM S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO - DROGOWA MTM S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219841,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Przystosowanie stadionu do wymogów PZPN poprzez budowę kontenerowego zaplecza szatniowego z węzłem sanitarnym przy ulicy Bałdowskiej w Tczewie
- "Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I''- w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
- Budowa parkingu naziemnego przy ulicy Saperskiej w Tczewie
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suchedniów w 2025 roku
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.