Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537147/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00550120/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00564240/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00576324/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowość: Żukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.biala@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zukowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d8f69e8-8679-4251-b8b7-ddf5b83d9503
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036056/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RiD.271.4/2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nowej drogi gminnej do placu szybowego „Odra” oraz bezpieczne
połączenie drogi gminnej z istniejącą drogą krajową nr 12 oraz budowa nowej drogi dla pieszych i rowerów umożliwiającej
dojście i dojazd do planowanego szybu „Odra” od strony rozbudowywanej drogi krajowej nr 12.
Zakres zamówienia obejmować będzie wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zakresu opisanego w Programie
Funkcjonalno – Użytkowym (dalej PFU), uzyskanie stosownych uzgodnień i pozwoleń, decyzji administracyjnych
niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego, a następnie wykonanie robót budowlanych na podstawie
opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną wraz z jej
połączeniem z drogą krajową nr 12 oraz infrastrukturą towarzyszącą.
Zaleca się by wykonawca prac dokonał wizji w terenie, gdzie będą prowadzone zaprojektowane roboty budowlane w celu
uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania i złożenia oferty.
Cała inwestycja położona jest na terenie górniczym, w granicach terenu górniczego „Głogów Głęboki- Przemysłowy”. W
projekcie należy uwzględnić wpływ eksploatacji górniczej poprzez zastosowanie odpowiednich materiałów budowlanych.
Inwestycja znajduje się poza obszarem zagrożonym podtopieniami, zgodnie z danymi opublikowanymi przez Państwową
Służbę Hydrogeologiczną.
Proponowany przebieg drogi gminnej określony został przez Inwestora Gminę Żukowice we współpracy z KGHM Polska
Miedź S. A. na bazie oczekiwań obu stron, a także projektu koncepcyjnego wykonanego przez KGHM Cuprum (Zakład
Budownictwa Przemysłowego i Badań Materiałowych) z marca 2019 r. oraz w oparciu o analizę ruchu z czerwca 2019 r.
Projektowana droga gminna poprowadzona ma zostać do placu szybowego „Odra”. Wykonawca zadania jest zobowiązany
do współpracy, koordynacji i dostosowania Opracowania dokumentacji projektowej i jej zgodności z projektem KGHM Polska
Miedź S. A. w zakresie rozwiązań sytuacyjno- wysokościowych. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć na końcu drogi
gminnej plac do zawracania umożliwiający zawrócenie pojazdu miarodajnego o długości min. 31 m (ciągnik siodłowy z
lawetą).
Inwestycja rozpoczynać się będzie na działce nr 320/2 obręb Nielubia stanowiącej działkę drogi krajowej nr 12. Rondo
zlokalizowane będzie ok. 1,1k m od ostatniego skrzyżowania dróg w miejscowości Nielubia w kierunku północnowschodnim
(skrzyżowanie DK12 z drogą powiatową nr 1020D od strony północy i drogą gminną nr 100043D - od str. południa) oraz o
ok. 2,0 km od następnego skrzyżowania dróg już na terenie gminy Jerzmanowa (skrzyżowanie DK12 z drogą powiatową nr
1016D w kierunku miejscowości Kurowice).
Skrzyżowanie z nowo projektowaną drogą gminną zaprojektować należy jako rondo duże z możliwością przejazdu
centralnego przez pojazdy miarodajne. W obszarze nowego skrzyżowania przewiduje się zajęcie terenów sąsiednich i
przejęcie części działek na podstawie procedury realizowanej w myśl ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i
realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 311).
Skrzyżowanie drogi krajowej z nową drogą gminną oraz rozbudowę DK12, należy zaprojektować i wykonać zgodnie z
uzgodnieniem Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (dalej GDDKiA) zawartymi w PFU. Opracowana
dokumentacja projektowa wymaga zaakceptowania przez Inwestora Gminą Żukowice, jak również GDDKiA.
Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć zamkniecie istniejącego zjazdu z DR12 na działkę nr 147. Zjazd na istniejące
działki rolne odbywać się będzie wyłącznie przez projektowaną lub istniejącą drogę gminną.
Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania i wybudowania drogi dla pieszych i rowerów mającej bezpieczne
połączenie z istniejącą drogą krajową nr 12.
Konieczna wycinka drzew powinna zostać ujęta w niezbędnej dokumentacji projektowej przygotowanej w celu uzyskania
decyzji na dokonanie wycinki drzew. Wycinki drzew dokona wykonawca.
Dokumentacja projektowa ma zapewnić odpowiednie oświetlenie drogowe dla obszaru całego skrzyżowania z drogą
gminną- krzyżujące się drogi powinny być oświetlone na długości co najmniej 100 m przed skrzyżowaniem (począwszy od
granicy obszaru skrzyżowania). Oświetlić należy również projektowane przejazdy rowerowe i przejścia dla pieszych.
Przejścia dla pieszych i przejazdy rowerowe należy zaprojektować zgodnie z Wymaganiami i standardami dotyczącymi dróg
(WR-D-41-3, WR-D-41-4, WR-D-42-3), w tym zapewnić sprawne odprowadzenie wody opadowej z nawierzchni jezdni i drogi
dla pieszych i rowerów.
Na terenie inwestycji oraz w ich bliskim sąsiedztwie występują:
- sieci elektroenergetyczne,
- sieci teletechniczne.
Wykonawca w ramach zadania pokryje wszelkie opłaty i płatności, jakie należy ponieść na rzecz właścicieli nieruchomości,
instytucji i organów itp. w związku z realizacją zamówienia, w tym wznowienie granic.
Dla potrzeb utrzymania przejezdności do pół dla rolników, należy zaprojektować wzmocnienie i poszerzenie istniejących dróg gruntowych. Wymagane będzie złożenie wniosku o zamiarze rozpoczęcia robót do Starostwa Powiatowego w Głogowie i uzyskanie zgody na wykonywanie robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17097000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23253150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19464749,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082
7.3.3) Ulica: Ul. Mickiewicza 63
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MARIUSZ OLKISZ BIURO PROJEKTOWO-REALIZACYJNE OLPRO
UL. DEKORACYJNA 3 65-155 ZIELONA GÓRA
Wykonanie dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19464749,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
- Aktualizacja dokumentacji technicznej w związku z "Termomodernizacją budynku socjalnego przy ulicy Dworcowej 10B w Ozimku"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.