eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat. I i Kat. II z dopuszczeniem podziału na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060569 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat. I i Kat. II z dopuszczeniem podziału na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat. I i Kat. II z dopuszczeniem podziału na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa7e262-98ff-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Odbiór, ,transport i utylizacja odpadów medycznych i weterynaryjnych oraz zwierzęcych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030747/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-09/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 313455 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 289500 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów KAT I - produkty pochodzenia zwierzęcego (zwłoki zwierząt laboratoryjnych), KAT II - Uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego (ściółka po zwierzętach laboratoryjnych) oraz Dzierżawa 120 szt. rocznie 240L pojemników na odpady dla Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN
a) sprzedaż i dostawa czerwonych pojemników na odpady o pojemność 0,7l, 2l. 3,5l .5l. 10l . 20l. 60l. w liczbie 300 sztuk rocznie dla Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.5.) Wartość części: 133300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach:
a) 18 01 03 - Odpady medyczne
b) 18 02 02 - Odpady weterynaryjne
c) 18 02 03 - Odpady inne niż wymienione 18 02 02
d) sprzedaż i dostawa czerwonych pojemników na odpady o pojemność 0,7l, 2l. 3,5l .5l. 10l . 20l. 60l. w liczbie 300 sztuk rocznie dla Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.5.) Wartość części: 140200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach:
a) 09 01 01 - Wodne roztwory wywoływaczy i aktywatorów
b) 09 01 04 - Roztwory utrwalaczy
c) 15 01 10 - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne)
d) 15 02 02 - Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)
e) 16 05 06 - Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych.
f) 16 02 14 - Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13
g) 16 02 11 - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC
h) 17 02 01 - Drewno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153702,18

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153702,18

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153702,18

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EMKA S. A. – lider konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SABA sp. z o. o. - konsorcjant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742660439

7.3.3) Ulica: Jaktorowska

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153702,18

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.