Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych przez okres 24 miesiące dla SP ZOZ Oborniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych przez okres 24 miesiące dla SP ZOZ Oborniki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c0f4281-2649-463f-aa2e-fc77f0a84757
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012180/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór , transport i utylizacja odpadów medycznych wytworzonych w SP ZOZ Oborniki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c0f4281-2649-463f-aa2e-fc77f0a847573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w rozdz. IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU/02/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych przez okres 24 miesięcy wytwarzanych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Obornikach ul. Szpitalna 2, 64 – 600 Oborniki.
2. Usługa będzie wykonywana co drugi dzień roboczy, od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych do pracy, tj. co 48h jednak nie dłużej niż 72h.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Podaną ilość przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach załącznika do umowy należy traktować jako ilość szacunkową na potrzeby przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ilość szacunkowa określona została na podstawie faktycznego zużycia za okres ostatnich 24 miesięcy.2. Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku do umowy. Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.
3. Całkowita ilość przedmiotu zamówienia, określona dla danej pozycji, zamówiona i dostarczona w ramach opcji wynosić będzie maksymalnie 20% wartości w każdym roku obowiązywania umowy.
4. W przypadku, gdy z treści opisu przedmiotu zamówienia wynika, że Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający przyjmuje w ofercie te przedmioty lub równoważne, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp po wcześniejszym porozumieniu się z Zamawiającym.
5. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będą wymagane.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Cena oferty - 100 % - max 100 pkt
2. Ocenie wg podanych wyżej kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.
3. Cena oferty winna być obliczona w następujący sposób :
a) Wykonawca oblicza cenę poprzez pomnożenie ceny jednostkowej netto x ilość sztuk i jest to wartość netto, następnie poda wartość brutto i jest to suma wartości netto i kwoty podatku VAT;
b) Cenę ofertową należy podać w formularzu ofertowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.:
-) ułamek kończący się cyfrą od 1 do 4 zaokrąglić należy w dół,
-) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę;
c) Cena netto oferty zawiera całkowity koszt realizacji przedmiotu umowy i obowiązuje do końca jej trwania;
d) Cena winna być określona z uwzględnieniem ewentualnych upustów oraz promocji jakie Wykonawca oferuje na cały okres trwania umowy;
e) Wykonawca określi wartość netto i brutto przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ):1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.
2) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach na transport odpadów medycznych zgodnie wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (Dz. U. 2020, poz. 797 z późn. zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia
b) aktualne i ważne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące unieszkodliwiania odpadów przy zachowaniu warunków określonych z art. 20 ust. 3 pkt 2 i ust. 4-6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. 2021 poz. 779 ze zm.) – zgodnie z zasadą bliskości wyrażoną w przywołanych przepisach zakazane / zabronione jest unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, w który zostały wytworzone. Jednocześnie zasada ta podlega pod wyjątek, na mocy którego dopuszczone zostaje unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze innego województwa niż to, w którym odpady zostały wytworzone, w przypadku łącznego spełnienia następującego warunku (art. 20 ust.6 ustawy): brak instalacji na obszarze województwa, w którym zostały odpady wytworzone lub gdy istniejące instalacje nie mają mocy przerobowych oraz poddanie zakaźnych odpadów medycznych unieszkodliwieniu w najbliższej instalacji.
Wykonawca zamierzający powoływać się na ww. wyjątek od zasady bliskości zobowiązany jest do wykazania przesłanek wskazanych w art. 20 ust.6 ustawy o odpadach.
c) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797), w szczególności zapisy w art. 20 ustawy (zasada bliskości)- zawierające dokładny adres instalacji, w której Wykonawca zamierza unieszkodliwiać odpady Zamawiającego wraz z informacją o wolnych mocach przerobowych instalacji.’’
d) Kserokopia decyzji/umowy na unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 18 01 04 i 18 01 09 zgodnie z wymogami ustawowymi obowiązującymi w tym zakresie oraz umowę/decyzję na składowanie i utylizację odpadów medycznych o kodach 18 01 02*; 18 01 03* i 18 01 06* zgodnie z wymogami ustawowymi (Dz. U. z 2020r. poz. 797) tj. unieszkodliwiane na terenie województwa wielkopolskiego lub poza województwem jeżeli odległość od wytwórcy do instalacji jest mniejsza niż w województwie wielkopolskim. Dla udokumentowania powyższego zapisu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz km od Zamawiającego do danej instalacji.
e) Kopia umowy z podwykonawcą / ze spalarnią odpadów na unieszkodliwienie odpadów wraz z kopiami koncesji, zezwolenia lub licencji wydanej przez właściwy organ, stosownie dla danej grupy odpadów dot. spalania odpadów (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach tj. Dz. U. z 2020r. poz. 797) - w przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje usługi kompleksowo.
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
a) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
4) zdolność techniczna i zawodowa:
a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z kserokopią dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia zgodne z wymogami ustawowymi.
b) Wykaz dysponowania min. 1 spalarnią odpadów medycznych zgodnie z zachowaniem „zasady bliskości” opisanej w rozdziale III pkt 12 ppkt a) SWZ.
c) Wykaz dysponowania min. 1 monitorowanym samochodem specjalistycznym przystosowanym do przewozu odpadów medycznych.
d) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o wartości min. 300 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.a. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ;
2.a. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 190 ust. 1 pkt 1 ustawy;
3.a. oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 usta.1 pkt 1 ustawy;
4.a. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.a. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1b. wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach na transport odpadów medycznych zgodnie wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (Dz. U. 2020, poz. 797 z późn. zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia
2b. aktualne i ważne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące unieszkodliwiania odpadów przy zachowaniu warunków określonych z art. 20 ust. 3 pkt 2 i ust. 4-6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. 2021 poz. 779 ze zm.) – zgodnie z zasadą bliskości wyrażoną w przywołanych przepisach zakazane / zabronione jest unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, w który zostały wytworzone. Jednocześnie zasada ta podlega pod wyjątek, na mocy którego 3 dopuszczone zostaje unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze innego województwa niż to, w którym odpady zostały wytworzone, w przypadku łącznego spełnienia następującego warunku (art. 20 ust.6 ustawy): brak instalacji na obszarze województwa, w którym zostały odpady wytworzone lub gdy istniejące instalacje nie mają mocy przerobowych oraz poddanie zakaźnych odpadów medycznych unieszkodliwieniu w najbliższej instalacji.
3.b. Kserokopię decyzji/umowy na unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 18 01 04 oraz 18 01 09 zgodnie z wymogami ustawowymi obowiązującymi w tym zakresie oraz umowę/decyzję na składowanie i utylizację odpadów medycznych o kodach 18 01 02*; 18 01 03* i 18 01 06* zgodnie z wymogami ustawowymi (Dz. U. z 2020r. poz. 797) tj. unieszkodliwiane na terenie województwa wielkopolskiego lub poza województwem jeżeli odległość od wytwórcy do instalacji jest mniejsza niż w województwie wielkopolskim.
4.b. Kopia umowy z podwykonawcą / ze spalarnią odpadów na unieszkodliwienie odpadów wraz z kopiami koncesji, zezwolenia lub licencji wydanej przez właściwy organ, stosownie dla danej grupy odpadów dot. spalania odpadów (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach tj. Dz. U. z 2020r. poz. 797) - w przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje usługi kompleksowo.
5.b. Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
6.b. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z kserokopią dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia zgodne z wymogami ustawowymi.
7.b. Wykaz, dysponowania min. 1 spalarnią odpadów medycznych zgodnie z zachowaniem „zasady bliskości” opisanej w rozdziale III pkt 12 ppkt a) SWZ.
8.b. Wykaz, dysponowania min. 1 monitorowanym samochodem specjalistycznym przystosowanym do przewozu odpadów medycznych.
9.b. Wykaz km od Zamawiającego do danej instalacji, w której będą unieszkodliwiane odpady.
10.b. Wykaz usług min. 3 + referencje – załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. - zał. nr 4 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik Nr 7.2. Zmiana umowy jest możliwa zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.
3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 308 ustawy Pzp.
4. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
5. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-15
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych przez okres 24 miesiące dla SP ZOZ Oborniki
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.