Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014140/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060704 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu parku przy ul. Sztabowej we Wrocławiu – budowa ścieżek i placyków parkowych wraz z wyposażeniem w elementy małej architektury i wewnętrznej linii zasilającej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: tel. +48 71 323 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu parku przy ul. Sztabowej we Wrocławiu – budowa ścieżek i placyków parkowych wraz z wyposażeniem w elementy małej architektury i wewnętrznej linii zasilającej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-223d4902-7dbb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Realizacja inwestycji pn. Modernizacja parku przy ul. Sztabowej 62-66 - FRODO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/13/2021/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz opracowanie „Planu ochrony drzew”,
b) tyczenie układu przestrzennego,
c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych;
e) przygotowanie terenu, w tym prace rozbiórkowe, demontaże oraz roboty ziemne (niwelacja terenu, wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża),
f) branża drogowa: nawierzchnie ścieżek żwirowych, z kostki betonowej, z ekokraty, z płytek betonowych, obrzeża z kostki betonowej, betonowe, trawnikowe typu eko-bord, odtworzenie zniszczonych podczas prac nawierzchni,
g) branża elektryczna: montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami, montaż podziemnej studni dla imprez plenerowych typu AROT-SET, układanie kabli, rur ochronnych, bednarki, badania i pomiary linii kablowych,
h) prace konserwatorskie i restauratorskie: rewitalizacja istniejącej płyty z lastrika wraz z wykonaniem dokumentacji opisowo-fotograficznej inwentaryzacyjnej i dokumentacji opisowo-fotograficznej powykonawczej konserwatorskiej, naprawa istniejącego słupa żelbetowego,
i) dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, kosze na śmieci, maszty stalowe z tulejami do osadzenia, kontener na sprzęt do obsługi imprez plenerowych, trejaż maskujący kontener,
j) zapewnienie nadzoru archeologicznego i prowadzenie badań archeologicznych zgodnie z Decyzją nr 2507/2017 z dnia 05.11.2019r. wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych:
a) gospodarka drzewostanem – pielęgnacja istniejącej zieleni: karczowanie, oczyszczenie terenu, usunięcie jemioły, posuszu, odrostów, przesadzenie roślin,
b) nasadzenia nowej zieleni: drzewa liściaste i iglaste, krzewy liściaste, róże i pnącza, trawniki, zaprawa dołów, korowanie, palikowanie,
c) odtworzenie trawników wzdłuż budowanych nawierzchni o szerokości minimum 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót budowlanych.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy – o ile Część I i II zostaną odebrane razem.
W przypadku gdy odbiór Części II będzie dokonywany odrębnie od Części I - pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) będzie wykonywana w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części II przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373140
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595306,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373140
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Tribud Tomasz Bogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915 151 1252
7.3.3) Ulica: Rogoż, ul. Wierzbowa 40 A
7.3.4) Miejscowość: Wisznia Mała
7.3.5) Kod pocztowy: 55-114
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Bogacz Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TRIBUD
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Bogacz Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TRIBUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373140,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Strony ustalają, że przedmiot umowy w zakresie Części I oraz Części II zostanie wykonany w terminie 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.