Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00666933/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie z podziałem na zadania:
- zadanie 1 chemia basenowa;
- zadanie 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276905595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 330-48-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirknurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirknurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5acb2c3e-ce2e-4aa8-8239-9488578c064a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura fizyczna i sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie z podziałem na zadania:- zadanie 1 chemia basenowa;
- zadanie 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5acb2c3e-ce2e-4aa8-8239-9488578c064a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056287/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Zakup chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie z podziałem na zadania: - zadanie 1 chemia basenowa; - zadanie 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.2320.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165896,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie z podziałem na zadania:- zadanie 1 chemia basenowa.
2. Przedmiot zadania 1 obejmuje sukcesywną dostawę produktów chemii basenowej niezbędną do zachowania prawidłowych parametrów fizykochemicznych i bakteriologicznych wody basenowej krytych pływalni oraz kąpieliska otwartego w Knurowie.
3. Zakres zamówienia w ramach zadania 1 obejmuje zakup i dostawę następujących produktów chemii basenowej:
1) stabilizowany Podchloryn Sodu – 26719kg,
2) preparat niskopieniący skoncentrowany do zwalczania glonów, bakterii i grzybów w basenach kąpielowych – 240kg,
3) preparat do koagulacji zanieczyszczeń w wodzie basenowej – 1020kg,
4) płynny preparat do korekty pH wody basenowej – 2425kg,
5) środek do dezynfekcji wody w basenach w granulacie – 20kg,
6) środek do obniżania poziomu chloru w wodzie basenowej w granulacie – 10kg,
7) ziemia okrzemkowa CLARCEL DIC/B – 1400kg,
8) preparat do podwyższania współczynnika pH w wodzie basenowej w granulacie – 20kg,
9) preparat dwuskładnikowy do dezynfekcji wody basenowej – 1kpl. (2 szt. po 5 l),,
10) środek do czyszczenia linii brzegowej – 5kg,
11) preparat konserwujący baseny w okresie zimowym – 60kg,
12) węgiel DIA-SORB. Specjalistyczny środek do usuwania chloramin i redukcji chloru związanego w wodzie basenowej – 525kg,
13) tabletki do fotometru DPD1 (500szt.) – 16 op.,
14) tabletki do fotometru DPD 3 (500szt.) – 7op.,
15) tabletki do fotometru pH (500szt.) – 7op.,
spełniających wymagania szczegółowo opisane w „Specyfikacji środków chemicznych” (zał. nr 1 do wzoru Umowy na zadanie 1).
4. Za zamówione poszczególne produkty chemii basenowej obowiązywać będą ceny jednostkowe brutto wskazane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym na dane zadanie zawartym w ofercie Wykonawcy.
5. Miejscem dostawy zamawianych produktów chemii basenowej będą obiekty Zamawiającego:
1) Pływalnia kryta „aQuarelax” przy ul. Szpitalnej 23 w Knurowie,
2) Pływalnia kryta przy ul. Górniczej 2 w Knurowie,
3) otwarte Kąpielisko „Leśne Zacisze” przy ul. Niepodległości 109 w Knurowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty chemii basenowej jako produkty nowe, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach zwrotnych, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów z załączoną każdorazowo kartą charakterystyki danego produktu.
7. Właściwości fizyczne produktów do uzdatniania wody basenowej, o których mowa w ust. 3 pkt 1) - 4) niniejszego rozdziału, muszą umożliwiać automatyczne podawanie w/w środków poprzez stacje uzdatniania wody.
8. Zamawiane produkty chemii basenowej winny być dostarczane w następujących opakowaniach:
1) zadanie 1:
a) Podchloryn sodu (opakowanie posiada plomby producenta na nakrętce z datą produkcji):
a.1) Pływalnia Kryta ul. Górnicza 2, Knurów - 25 kg – 35kg,
a.2) Pływalnia Kryta „aQuaRelax” ul. Szpitalna 23, Knurów – dwa mauzery 300l,
a.3) Kąpielisko „Leśne Zacisze” przy ul. Niepodległości 109, Knurów - trzy mauzery 300l,
b) Preparat niskopieniący skoncentrowany do zwalczania glonów – 25kg-30kg,
c) Preparat do koagulacji zanieczyszczeń w wodzie basenowej – 25kg – 35kg,
d) Płynny preparat do korekty pH wody basenowej – 25kg – 40kg,
e) Środek do dezynfekcji wody w basenach w granulacie – 5kg,
f) Środek do obniżania poziomu chloru w wodzie basenowej w granulacie – 5kg,
g) Ziemia okrzemkowa – 25kg,
h) Preparat do podwyższania współczynnika pH w wodzie basenowej granulat – 5kg,
i) Preparat dwuskładnikowy do dezynfekcji wody basenowej – 5lx2szt.,
j) Środek do czyszczenia lini brzegowej – 5l,
k) Preparat konserwujący baseny w okresie zimowym – 30kg,
l) Węgiel DIA-SORB – 25kg,
m) tabletki do fotometru DPD 1, DPD 3, pH – 500szt.,
9. Opakowania zwrotne przyjmuje i utylizuje Wykonawca w ramach ceny ofertowej.
10. Wszystkie opakowania chemii basenowej muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z nazwą produktu, instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania, pojemnością oraz datą produkcji z okresem ważności.
11. Dostarczona chemia basenowa musi posiadać termin przydatności do zużycia określony szczegółowo w „Specyfikacji środków chemicznych” (zał. nr 1 do wzoru Umowy na zadnie 1).
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne dopuszczające zaoferowaną chemię basenową do powszechnego użytku.
13. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia dostaw został szczegółowo określony we wzorze umowy dla zadania 1, stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentach postępowania opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje dany produkt dostarczony przez konkretnego Wykonawcę.
15. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe produktów oferowanych przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24312220-2 - Podchloryn sodowy
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 117912,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie, z podziałem na zadania:- zadanie 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania.
2. Przedmiot zadania 2 obejmuje sukcesywną dostawę produktów chemii basenowej niezbędną do zachowania prawidłowych parametrów fizykochemicznych i bakteriologicznych wody basenowej krytych pływalni oraz kąpieliska otwartego w Knurowie.
3. Zakres zamówienia w ramach zadania 2 obejmuje zakup i dostawę następujących produktów chemii basenowej:
1) produkt z systemu Pola. Środek wspomagający fokulację – 360l,
2) produkt systemu Pola. Utleniacz do wody basenowej – 860l,
spełniających wymagania szczegółowo opisane w „Specyfikacji środków chemicznych” (zał. nr 1 do wzoru Umowy dla zadania 2).
4. Za zamówione poszczególne produkty chemii basenowej obowiązywać będą ceny jednostkowe brutto wskazane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym na dane zadanie zawartym w ofercie Wykonawcy.
5. Miejscem dostawy zamawianych produktów chemii basenowej będą obiekty Zamawiającego:
1) Pływalnia kryta „aQuarelax” przy ul. Szpitalnej 23 w Knurowie,
2) Pływalnia kryta przy ul. Górniczej 2 w Knurowie,
3) otwarte Kąpielisko „Leśne Zacisze” przy ul. Niepodległości 109 w Knurowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty chemii basenowej jako produkty nowe, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach zwrotnych, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów z załączoną każdorazowo kartą charakterystyki danego produktu.
7. Właściwości fizyczne produktów do uzdatniania wody basenowej, o których mowa w ust. 3 pkt 1) – 2) niniejszego rozdziału, muszą umożliwiać automatyczne podawanie w/w środków poprzez stacje uzdatniania wody.
8. Zamawiane produkty chemii basenowej winny być dostarczane w następujących opakowaniach:
1) zadanie 2:
a) Produkt systemu "Pola". Środek stosowany do uzdatniania wody basenowej jako środek wspomagający fokulację – 20l-30l,
b) Produkt systemu "Pola". Produkt wspierający działanie chloru. Utleniacz do wody basenowej – 20l-30l.
9. Opakowania zwrotne przyjmuje i utylizuje Wykonawca w ramach ceny ofertowej.
10. Wszystkie opakowania chemii basenowej muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z nazwą produktu, instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania, pojemnością oraz datą produkcji z okresem ważności.
11. Dostarczona chemia basenowa musi posiadać termin przydatności do zużycia określony szczegółowo w „Specyfikacji środków chemicznych” (zał. nr 1 do wzoru Umowy na zadnie 2).
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne dopuszczające zaoferowaną chemię basenową do powszechnego użytku.
13. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia dostaw został szczegółowo określony we wzorze umowy dla zadania 2, stanowiącym załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentach postępowania opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje dany produkt dostarczony przez konkretnego Wykonawcę.
15. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe produktów oferowanych przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24312220-2 - Podchloryn sodowy
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 47984,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126718,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126718,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126718,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008119628
7.3.3) Ulica: ul. Józefowska 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126718,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56375,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56375,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56375,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008119628
7.3.3) Ulica: ul. Józefowska 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56375,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Jednorazowa dostawa proszku dwutlenku cyrkonu stabilizowanego 3% molowymi tlenku itru
- "Zakup i montaż zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości.
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy Ul. Mickiewicza 19.
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu".
- 921231 EURO.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.