Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018554/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060987 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z montażem systemu projekcji kinowej do sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Białołęcki Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012710117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Vincent van Gogha 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-188
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.milik@bok.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bok.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bokwarszawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa z montażem systemu projekcji kinowej do sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8aedf32-866e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000242/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż systemu kinowego w sali przy ulicy Głębockiej 66
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018554/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOK/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu projekcji kinowej do sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury.
Dostarczony, zamontowany i uruchomiony system musi umożliwiać wyświetlanie filmów w technologii 2D o rzeczywistej rozdzielczości co najmniej 2K z wbudowanego serwera. Odtwarzany dźwięk powinien być dźwiękiem przestrzennym w standardzie 5.1. System nagłośnieniowy musi łączyć funkcję nagłośnienia kinowego i koncertowego z dogłośnieniem górnej części widowni. Zestaw centralny powinien być zestawem zaekranowym zamontowanym na ruchomej platformie na kołach dla łatwego przemieszczania. Konieczna jest modyfikacja oprogramowania procesora BSS BLU120.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- załącznik nr 2 do SWZ - Projekt wykonawczy System projekcji kinowej w Sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury;
- załącznik nr 4 - wzór umowy
oraz niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia.
2. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
32342400 - Sprzęt nagłaśniający
38652000 - Projektory filmowe
3. Miejsce realizacji zamówienia: Białołęcki Ośrodek Kultury przy ul. Głębocka 66 w Warszawie.
4. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BOK/ZP/1/2021.
5. Jeżeli Projekt wykonawczy (załącznik nr 2 do SWZ) wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający stosownie do art 99 ust. 6 ustawy pzp , dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przejęcia odpowiedzialności podczas realizacji przedmiotu Umowy za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących personelu Wykonawcy oraz osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych prac oraz za szkody wynikające ze zniszczeń oraz innych zdarzeń w odniesieniu do prac, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem prac. Wykonawca zobowiązany jest w okresie wykonywania Umowy posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej obejmujące szkody powstałe w związku z wykonywaniem prac objętych Przedmiotem Umowy na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ubezpieczeniem objęta będzie odpowiedzialność za szkody na osobie i w mieniu, wyrządzone wskutek czynu niedozwolonego oraz wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652000-0 - Projektory filmowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411927,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418887,57
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411927,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINO DIGITAL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182055839
7.3.3) Ulica: WÓLCZYŃSKA 133/327
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 01-919
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411927,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu łączności bezprzewodowej
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w ramach zadania pn. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Tarnowie
- Dostawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Mirzec realizowana w ramach projektu FESW.05.01-IZ.00-0035/23 pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Mirzec"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.