Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033552/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061242 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości cmentarza wojennego przy al. Jana Pawła II, w tym koszenie trawy, zbieranie liści
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774034450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości cmentarza wojennego przy al. Jana Pawła II, w tym koszenie trawy, zbieranie liści2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc1483d5-9cf7-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Utrzymanie i konserwacja cmentarza wojennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033552/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2021.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4767073,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16673,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenu Cmentarza Wojennego o powierzchni łącznej 3,1428 ha.
2.Zakres prac do wykonania obejmuje:
-bieżące sprzątanie całego terenu cmentarza wojennego w tym alejek, trawników, placu głównego, pomnika, mogił, chodnika przyległego do cmentarza od strony al. Jana Pawła II;
-na bieżąco plewienie, oczyszczanie wszystkich mogił z mchu, chwastów i innych zanieczyszczeń;
-przygotowywanie cmentarza wojennego do obchodów świąt państwowych i Wszystkich Świętych oraz uporządkowanie cmentarza po obchodach;
-rozłożenie dostarczonych przez zamawiającego zniczy i wiązanek na dzień Wszystkich Świętych oraz posprzątanie po święcie;
-bieżące oczyszczanie chodnika oraz placu głównego z przerastającej trawy;
-grabienie i wywóz liści z terenu cmentarza wojennego w październiku, listopadzie;
-strzyżenie żywopłotów dwa razy w roku w miesiącu lipcu i wrześniu po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym;
-koszenie i wywóz trawy z terenu cmentarza wojennego, na wskazanie Zamawiającego - przewidywane są dwa koszenia w okresie umowy (ok. 2 ha; Wykonawca winien wskazać cenę jednorazowego koszenia i wywozu trawy, poza miesięcznym ryczałtem);
-trwałe zabezpieczenie przed otwieraniem bocznych bram wjazdowych i furtek łańcuchem z kłódką i przekazanie niezwłocznie kluczy Zamawiającemu;
-dwukrotne umycie wodą z detergentem pomnika na placu głównym, pierwsze umycie w terminie między: 01.07-15.07, a drugie umycie w terminie między 01.10-30.10, o rozpoczęciu prac Wykonawca poinformuje Zamawiającego;
-zagospodarowanie na własny koszt wszystkich wytworzonych i zebranych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach;
-w razie zaistnienia takiego zdarzenia, niezwłocznie (do 12 godz.) przystąpić do usuwania napisów (graffiti lub inne) obraźliwych, rasistowskich itp. Inne napisy i zanieczyszczenia należy usunąć najpóźniej w dniu następnym od dnia zgłoszenia;
-przycinanie gałęzi nad alejkami i grobami do wysokości 2.2 m.
W przypadku, gdy prace będą wykonywane w niepełnym miesiącu, wynagrodzenie obliczone będzie jako ułamkowa wartość ryczałtowego wynagrodzenia miesięcznego, proporcjonalnie do liczby dni w danym miesiącu (1/30 wynagrodzenia za 1 dzień).
3.Pozostałe czynności składające się na przedmiot umowy:
-wszelką odpowiedzialność Wykonawcy za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Inspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich w terminie do 30 dni od daty stwierdzenia szkody;
-zapewnienie interwencyjnego dyżuru Wykonawcy w godz. od 7:00 do 21:00 w każdy dzień roboczy oraz w godz. od 8:00 do 21:00 w soboty i w dniach ustawowo wolnych od pracy w celu usuwania uszkodzeń mogących zagrozić bezpieczeństwu osób znajdujących się na cmentarzu, w przypadku zgłoszenia przez Straż Miejską lub Zamawiającego;
-przystąpienie i likwidacja powstałych zagrożeń bezpieczeństwa po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego w czasie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie;
-dokonywanie wraz z Zamawiającym comiesięcznych przeglądów w terminie nie późniejszym niż do 5 dnia każdego miesiąca, w nadzwyczajnych okolicznościach termin ten może zostać zmieniony po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego;
-koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca.
4.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby osoby zaangażowane w realizację zamówienia wykonujące następujące czynności: pielęgnacja zieleni; były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz. 1320).
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19200
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54680
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19200
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fundacja "SILESIA"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Leśne Jarosław Wilusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543198458
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 10
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-054
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowych miejsc opieki w Żłobku nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w tym interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Administrowanie cmentarzami komunalnymi w gminie Płoty"
- Zadanie A "Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze (...)". Zadanie B "(...) przy ul. Królewskiej (...)." Zadanie C "(...) przy ul. Białej Przemszy (...)".
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Nowego Sącza.
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie miasta Nowego Sącza.
więcej: Usługi utrzymania cmentarzy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.