eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoWyposa¿enie skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne



Og³oszenie z dnia 2025-01-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Wyposa¿enie skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu – Umeblowanie i pomoce dydaktyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¯eromskiego 69

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposa¿enie skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu – Umeblowanie i pomoce dydaktyczne

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc3d8b9c-8aa5-40aa-a933-a8e9b3289781

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00061414

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00034368/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Wyposa¿enie skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00609353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.45.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ wyposa¿enia do nowego skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu – umeblowanie i pomoce dydaktyczne (np. biurka, krzes³a biurowe, krzes³a dla dzieci, stoliki dla dzieci, szafki szatniowe, tablice itp.). Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawieraj±cy zestawienie umeblowania i pomocy dydaktycznych stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Uwaga. Tabela zawarta w formularzu ofertowym stanowi uproszczone zestawienie rzeczowo-ilo¶ciowe opracowane na podstawie Za³±cznika nr 7 do SWZ - na potrzeby skalkulowania ceny.
2) Zamawiaj±cy POMOCNICZO zamieszcza Za³±cznik nr 7.1 do SWZ stanowi±cy wyci±g z Projektu Architektoniczno-Budowlanego Przebudowy i rozbudowy szko³y o skrzyd³o modu³owe wykonanego przez Biuro Projektowe i In¿ynierskie ADNIL (rzuty kondygnacji). Do wykonania niniejszego zamówienia obowi±zuj± wszystkie zapisy umieszczone w SWZ .
3) Wymagania jako¶ciowe dotycz±ce ca³ego asortymentu wyposa¿enia musz± spe³niaæ normy zgodno¶ci PN-EN 1729-1:2007 . Norma Europejska PN-EN 1729-1,2:2007 ma status Polskiej Normy.
Niniejsza norma podaje wymiary funkcjonalne i znakowanie krzese³ i sto³ów dla celów ogólnych w instytucjach edukacyjnych:
- dotyczy mebli o sta³ej wysoko¶ci i mebli regulowanych, jak równie¿ sto³ów wysokich, przy których pracuje siê w pozycji stoj±cej bez u¿ycia krzes³a,
- ma zastosowanie do mebli, na których u¿ytkowane s± komputery przeno¶ne lub inne urz±dzenia przeno¶ne,
- NIE MA zastosowania do miejsc pracy specjalnego przeznaczenia np. laboratoria, siedziska szeregowe, warsztaty,
- NIE MA zastosowania do mebli u¿ywanych przez personel nauczycielski.
Certyfikacja mebli szkolnych obejmuje certyfikaty zgodno¶ci z wymaganiami, okre¶lonymi w polskich normach w brzmieniu obowi±zuj±cym na dzieñ sk³adania ofert.
4) Zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach z dnia 31. grudnia 2002r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1604) meble oraz sprzêt stosowany w instytucjach edukacyjnych musi posiadaæ certyfikat na wyrób (certyfikat zgodno¶ci z norm± dopuszczaj±cy do u¿ytku w jednostkach o¶wiatowych).
5) Opis warunków dostawy elementów wyposa¿enia:
a) ca³y asortyment wyposa¿enia nale¿y dostarczyæ w terminie okre¶lonym niniejsz± SWZ do Szko³y Podstawowej im. Kontradmira³a Xawerego Czernickiego w Pogórzu przy ul. Szkolnej 15.
b) dostawy wymagaj± protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protoko³em odbioru bêdzie traktowana jako niewykonana.
c) wniesienie, rozmieszczenie i zamontowanie elementów wyposa¿enia jest objête zamówieniem i jest w gestii Wykonawcy.
d) Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu celem pozyskania informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Tak¿e zaleca siê aby Wykonawca zdoby³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej na obiekcie ponosi Wykonawca.
e) Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 36 miesiêcy od daty podpisania protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia. D³ugo¶æ gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6) Jako materia³y podane w Za³±czniku nr 7 zamiast p³yt mo¿na stosowaæ sklejki. Warunkiem jest stosowanie laminatów jak podano w zestawieniu i wykoñczone listwami wszystkie krawêdzie.
7) Wszystkie materia³y, urz±dzenia, elementy wyposa¿enia przedstawione i opisane w przedmiotowej SWZ, nale¿y traktowaæ jako rozwi±zania przyk³adowe o modelowych: parametrach technicznych i u¿ytkowych, w³a¶ciwo¶ciach charakterystycznych i w³a¶ciwo¶ciach estetycznych, standardach okre¶lonych dla materia³ów, urz±dzeñ, elementów wyposa¿enia. Dopuszcza siê zastosowanie rozwi±zañ „równowa¿nych” polegaj±cych na zastosowaniu innych materia³ów, urz±dzeñ, elementów wyposa¿enia ni¿ podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów, w³a¶ciwo¶ci i standardów nie gorszych ni¿ okre¶lonych w tej dokumentacji. Zastosowanie rozwi±zañ „równowa¿nych” wymaga uzyskania akceptacji Inwestora. W takiej sytuacji Inwestor wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y, urz±dzenia, elementy wyposa¿enia. Z³o¿one ww. dokumenty bêd± podlega³y ocenie przez Zamawiaj±cego, który sporz±dzi stosown± opiniê. Opinia ta bêdzie podstaw± do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów, urz±dzeñ, elementów wyposa¿enia lub ich odrzuceniu z powodu „nie równowa¿no¶ci” zaproponowanych rozwi±zañ. Pod pojêciem „parametry” rozumie siê funkcjonalno¶æ, przeznaczenie, kolorystykê, wymiary, strukturê, rodzaj materia³u, kszta³t, wielko¶æ, bezpieczeñstwo u¿ytkowania, wytrzyma³o¶æ
oraz pozosta³e parametry przypisane poszczególnym materia³om, urz±dzeniom, elementom wyposa¿enia podanym w niniejszym OPZ.
8) W dniu zawiadomienia o gotowo¶ci do odbioru Wykonawca przedstawi tabelaryczne zestawienie elementów dostawy z podzia³em na pomieszczenia, w których to wyposa¿enie ma zostaæ umieszczone. Zestawienie to bêdzie obejmowa³o ilo¶æ, cenê netto i brutto elementów dostawy.
9) Elementy dostawy zostan± przywiezione przez Wykonawcê z³o¿one.
10) Wszelkie prace: wy³adunkowe, monta¿owe itp. bêd± mo¿liwe w godz. od 7:00 do 15:00 w dni robocze.
11) Po zakoñczonej dostawie, przed odbiorem koñcowym Wykonawca uprz±tnie po sobie wszelkie opakowania, folie etc.
12) W trakcie odbioru przedmiotu dostawy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, zawieraj±cej m. in. atesty, certyfikaty, karty techniczne wszystkich asortymentów dostarczonego wyposa¿enia, która opatrzona bêdzie spisem tre¶ci i której elementy bêd± uszeregowane zgodnie z uproszczonym zestawieniem rzeczowo-ilo¶ciowym opracowanym na podstawie Za³±cznika nr 7 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39120000-9 - Sto³y, kredensy, biurka i biblioteczki

39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci

39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 122764,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 479298,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JT Mebel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891962096

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kartuzy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 141320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.