Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00654613/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
- 2024/BZP 00671329/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-23
- 2024/BZP 00675819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00012948/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewakield@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ee715c9-c502-4ba4-8848-f9a4df438cf9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/055/U/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oraz świadczenie usługi wsparcia w eksploatacji posiadanego Systemu wraz z dostarczaniem nowych jego wersji wytworzonych przez Wykonawcę (Zakres Podstawowy), w tym również wersji wytworzonych w wyniku zmian wspólnie wypracowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dostarczeniem odpowiednich licencji na oprogramowanie baz danych, o ile będą one niezbędne do zgodnego z prawem i zakresem funkcjonalnym używania posiadanego Systemu przez Zamawiającego (Zakres Opcjonalny).
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówienia podstawowego i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2) oraz w formularzu rzeczowo cenowym (Załącznik nr 1)
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział XIV) opisał kryteria oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.Ocenie podlegał m.in. wymagany czas na usunięcie wad systemu w kategorii Błąd systemu liczony w dniach, wskazany przez Wykonawcę w formularzu „Oferta”.
Wykonawca w Formularzu oferty oświadczył, iż czas na usunięcie wad systemu w kategorii Błąd systemu liczony w dniach wynosi: 3 dni w przypadku błędu – awaria i 21 dni w przypadku błędu – normalnego, co jest niezgodne z warunkami zamówienia. Wykonawcy z opisie przedmiotu zamówienia opisał Błąd systemu jako „Wadę powodującą pogorszenie funkcjonalności lub wydajności Systemu, która ma wpływ na jakość eksploatacji Systemu. Wadę powodującą niemożność korzystania z istotnych elementów/funkcji Systemu, ograniczającą dostęp niektórym użytkownikom systemu, bądź powodującą przerwy w pracy Systemu” bez wskazywania przyczyny wystąpienia awarii. Dodatkowo zgłoszona, w przypadku błędu systemu, wada powinna być usunięta w czasie do 7 dni roboczych.
W związku z powyższym, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp [Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia].
Oferta złożona przez Wykonawcę Unit4 Polska sp. z o.o była jedyną ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu dlatego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postepowanie.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych, stałych i przyściennych, zakup i montaż zabudowy pomieszczeń magazynowych, zamówienie i montaż wyposażenia warsztatowego garażu w piwnicy i garażach dla WiMBP
- Sukcesywna dostawa sprzętu urologicznego jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- 7/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego realizowana w oparciu leasing finansowy
- Dostawa druków medycznych, akcydensowych i recept na potrzeby jednostek UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Piecki
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
- Aplikacje TV 35mm.online - natywne aplikacje telewizyjne platformy streamingowej 35mm.online (Android, Apple TV, Tizen, Hisense)
- Dostawa i instalacja stacji opisowej wraz z oprogramowaniem dla DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.