Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488698/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8448211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bd498d6-7edd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016370/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi ochrony
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie refundowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-17/23-USL/14
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153020,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:a) usługi ochrony fizycznej siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 49 – część I zamówienia
2. W ramach tej części przedmiotem zamówienia będzie fizyczna ochrona Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 49. Ochrona fizyczna realizowana będzie przez jednego pracownika, który powinien wykonywać patrole obchodowe po terenie WUP w Łodzi, zgodnie z ustalonym harmonogramem. Ochrona fizyczna realizowana powinna być:
a) w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 15:00 do 7:00 rano dnia następnego,
b) w dni wolne od pracy i święta całodobowo od 7:00 rano do 7:00 rano dnia następnego.
Zamawiający nie wymaga, aby usługa była wykonywana przez kwalifikowanych pracowników ochrony.
3. Wykonawca w ramach Części I zamówienia nie jest zobowiązany do zapewnienia grupy interwencyjnej. Grupę interwencyjną zapewnia firma świadcząca usługę monitorowania sygnałów alarmowych.
Pracownik wykonawcy zostanie wyposażony w pilota, który służy do wezwania grupy.
4. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w II części SWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 129503,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach Części II zamówienia przedmiotem zamówienia będą usługi monitorowania sygnałów alarmowych Systemu Sygnalizacji Włamań i Napadów (SSWiN) oraz Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w siedzibie zamawiającego, zapewnienie grupy interwencyjnej oraz dokonywanie raz na kwartał przeglądu elementów wskazanych wyżej systemów alarmowych. Ponadto w przypadku wystąpienia awarii w okresie między przeglądami, Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia przyczyny awarii w terminie zgodnym ze złożoną deklaracją w formularzu oferty (bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego).2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w II części SWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 18396,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach Części III zamówienia przedmiotem zamówienia będą usługi monitorowania sygnałów alarmowych Systemu Sygnalizacji Włamań i Napadów (SSWiN), zapewnienie grupy interwencyjnej oraz dokonywanie raz na kwartał przeglądu elementów wskazanego wyżej systemu alarmowego. Usługa obejmować będzie pomieszczenia CIiPKZ w Sieradzu, przy ul. 3-go Maja 7 o powierzchni łącznej 108 m2 (5 czujek alarmowych, centrala DSC PC 1565). Ponadto w przypadku wystąpienia awarii w okresie między przeglądami, Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia przyczyny awarii w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia (bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego).2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w II części SWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 5121,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony WARTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272248267
7.3.3) Ulica: Sieradzka 6
7.3.4) Miejscowość: Warta
7.3.5) Kod pocztowy: 98-290
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "WARTA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "WARTA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214521,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21549,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21549,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21549,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Electronics Box Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250019932
7.3.3) Ulica: Legionów 109
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-073
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21549,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3345,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3345,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSI Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712876614
7.3.3) Ulica: Topolowa 45
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie grupy interwencyjnej - Zakład Ochrony Mienia Sp. z o.o, ul. Kościuszki 6, 98-200 Sieradz, NIP: 8272018308
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3345,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-09 do 2025-01-08SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Usługi powinny być realizowane przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
W przypadku jeżeli podpisanie umowy nastąpi:
a) po 01.01.2024 r. usługi powinny być realizowane przez 12 miesięcy od dnia następującego po dniu podpisania umowy
b) w 2023 r. usługi powinny być realizowane od 01.01.2024 do 31.12.2024r. z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w ust. 15 pkt 4 SWZ (tj. przesłanki zmiany umowy).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach, Korzecko 1C, 26-060 Chęciny na okres 3 lat
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
- Świadczenie usługi pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11 w Bystrzycy Kłodzkiej w roku 2024-2025
- Usługi ochrony mienia Instalacji Komunalnej w m. Czartoria
- Wybór wykonawcy usługi ochrony osób i mienia budynków Powiatowego Centrum Zdrowia - SPZPS we Włocławku wykonywana całodobowo przez siedem dni w tygodniu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.