Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074764/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00153726/01 - Wynik z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmmichalska@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc18428e-9d82-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ipin.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu przekazywanie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji oraz złożenie Oferty odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ipin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://ipin.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google; Chrome lub MS Edge;
3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
Oferty, wnioski, oświadczenia (o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy), podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
administratorem danych osobowych jest Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, ul. Sobieskiego 9
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Instytucie Psychiatrii i Neurologii email: iod@ipin.edu.pl
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio związanych z postępowaniem jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługują Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/3/551/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 18
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników Oddziałów F1, F2 I KP w wymiarze 2 sesji, każda sesja w wymiarze 2 godzin zegarowych superwizji w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- zjawisk zachodzących w relacji z pacjentem,
- trudności w pracy z pacjentem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w nurcie psychodynamicznym dla pracowników: I KP – Oddział F10 oraz Oddziału Dziennego Rehabilitacji Psychiatrycznej w wymiarze 2 sesji, każda sesja w wymiarze 2 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- zjawisk zachodzących w relacji z pacjentem,
- trudności w pracy z pacjentem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w nurcie poznawczo-behawioralnym dla pracowników: III KP – F9 w wymiarze 2 sesji, każda sesja w wymiarze 2 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- zjawisk zachodzących w relacji z pacjentem,
- trudności w pracy z pacjentem
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu poznawczo behawioralnym dla pracowników Oddziałów F5 i F6 III KP w wymiarze 2 godzin zegarowych w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników Kliniki Nerwic, Zaburzeń Osobowości i Odżywiania w wymiarze: 1 sesja w wymiarze 3 godzin zegarowych w miesiącu superwizji zespołu i 16 sesji po 2 h i 45 min superwizji terapii grupowej, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu poznawczo-behawioralnym dla pracowników Oddziału Dziennego III Kliniki Psychiatrycznej w wymiarze 2 godziny zegarowe w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu poznawczo-behawioralnym dla pracowników I KP Mokotowski Oddział Dzienny (Grottgera 25a) w 2 godziny zegarowe w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu humanistyczno-doświadczeniowo -integratywnym dla pracowników I KP MCZP, Punkt Zgłoszeniowo-Koordynacyjny i Poradnia Zdrowia Psychicznego (Grottgera 25a) w wymiarze 2 godziny zegarowe na miesiąc, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia grupowej superwizji klinicznej procesu grupowego dla pracowników I KP MCZP, Punkt Zgłoszeniowo-Koordynacyjny i Poradnia Zdrowia Psychicznego (Grottgera 25a) prowadzących grupę terapeutyczną w wymiarze 5 spotkań po 2h w okresie styczeń –grudzień, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników I KP MCZP, Punkt Zgłoszeniowo-Koordynacyjny i Poradnia Zdrowia Psychicznego (Chełmska 13/17) w wymiarze 3 godziny zegarowe na miesiąc, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników PZP w wymiarze 2 godziny zegarowe w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników OTU Oddział Dzienny w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 4 godzin zegarowych, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu behawioralno poznawczym dla pracowników PZK Sobieskiego w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 4 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu humanistyczno-doświadczeniowo -integratywnym dla pracowników Kliniki Psychiatrii DiM w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 3 godziny zegarowe.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji (grupowej) dla pracowników KPS w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 2 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- grupowego procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną,
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji (grupowej) w podejściu poznawczo-behawioralnym dla pracowników ZLŚ w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 3 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- grupowego procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną,
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji (grupowej) w podejściu humanistyczno-doświadczeniowo -integratywnym dla pracowników Ursynowsko-Wilanowskiego ZLD w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 3 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- grupowego procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną,
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji (grupowej) dla asystentów zdrowienia Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego I Kliniki Psychiatrycznej (Oddział F1, Oddział F2, Mokotowski Oddział Dzienny) w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 4 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.
a) Przez superwizję zespołu zamawiający rozumie regularne konsultowanie pracy z pacjentem i innych kwestii związanych z wykonywaniem obowiązków asystenta zdrowienia w toku ustrukturyzowanej dyskusji z zewnętrznym specjalistą w celu:
- zachowania i wzmocnienia kompetencji zawodowych asystentów zdrowienia,
- utrzymania wysokiego poziomu świadczonych usług,
- rozwoju warsztatu umiejętności asystenta zdrowienia,
- pogłębiania rozumienia procesu wsparcia i zjawisk zachodzących w relacji pacjent – asystent zdrowienia,
- omawiania własnych trudności występujących w pracy z pacjentami,
- profilaktyki wypalenia zawodowego.
b) Usługi superwizji będą świadczone w formie spotkań grupowych dla asystentów zdrowienia Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego,
c) Sesje superwizyjne będą odbywały się w siedzibie Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego (ul. Sobieskiego 9 lub Grottgera 25a), zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.
d) Wykonawca obowiązany będzie do prowadzenia ewidencji godzin
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający ustanawia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada:
W zakresie kwalifikacji zawodowych:
a) ukończone minimum studia wyższe;
b) krajowy certyfikat superwizora lub jest w trakcie szkolenia przeznaczonego dla osób ubiegających się o certyfikat superwizora.
W zakresie doświadczenia:
Pakiet 18: minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością, w tym dla osób z zaburzeniami i chorobami psychicznymi
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ipin.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-04
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie superwizorów do Poradni Zdrowia Psychicznego WCZP
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia lekarza psychiatrę do Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego PZP dla DIM
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
więcej: Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.