Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00061977/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00074764/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmmichalska@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc18428e-9d82-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/3/551/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników Oddziałów F1, F2 I KP w wymiarze 4 sesji, każda sesja w wymiarze 2 godzin zegarowych superwizji w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- zjawisk zachodzących w relacji z pacjentem,
- trudności w pracy z pacjentem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 23040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w nurcie psychodynamicznym dla pracowników: I KP – Oddział F10 oraz Oddziału Dziennego Rehabilitacji Psychiatrycznej w wymiarze 2 sesji, każda sesja w wymiarze 2 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- zjawisk zachodzących w relacji z pacjentem,
- trudności w pracy z pacjentem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 17280,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w nurcie poznawczo-behawioralnym dla pracowników: III KP – F9 w wymiarze 2 sesji, każda sesja w wymiarze 2 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- zjawisk zachodzących w relacji z pacjentem,
- trudności w pracy z pacjentem
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu poznawczo behawioralnym dla pracowników Oddziałów F5 i F6 III KP w wymiarze 2 godzin zegarowych w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników Kliniki Nerwic, Zaburzeń Osobowości i Odżywiania w wymiarze: 1 sesja w wymiarze 3 godzin zegarowych w miesiącu superwizji zespołu i 16 sesji po 2 h i 45 min superwizji terapii grupowej, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 25818,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu poznawczo-behawioralnym dla pracowników Oddziału Dziennego III Kliniki Psychiatrycznej w wymiarze 2 godziny zegarowe w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu poznawczo-behawioralnym dla pracowników I KP Mokotowski Oddział Dzienny (Grottgera 25a) w 2 godziny zegarowe w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu humanistyczno-doświadczeniowo -integratywnym dla pracowników I KP MCZP, Punkt Zgłoszeniowo-Koordynacyjny i Poradnia Zdrowia Psychicznego (Grottgera 25a) w wymiarze 3 godziny zegarowe na miesiąc, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 9450,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia grupowej superwizji klinicznej procesu grupowego dla pracowników I KP MCZP, Punkt Zgłoszeniowo-Koordynacyjny i Poradnia Zdrowia Psychicznego (Grottgera 25a) prowadzących grupę terapeutyczną w wymiarze 5 spotkań po 2h w okresie styczeń –grudzień, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników I KP MCZP, Punkt Zgłoszeniowo-Koordynacyjny i Poradnia Zdrowia Psychicznego (Chełmska 13/17) w wymiarze 3 godziny zegarowe na miesiąc, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 9450,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników PZP w wymiarze 2 godziny zegarowe w miesiącu, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 7020,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) dla pracowników OTU Oddział Dzienny w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 4 godzin zegarowych, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu behawioralno poznawczym dla pracowników PZK Sobieskiego w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 4 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji klinicznej (grupowej) w podejściu humanistyczno-doświadczeniowo -integratywnym dla pracowników Kliniki Psychiatrii DiM w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 3 godziny zegarowe.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji (grupowej) dla pracowników KPS w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 4 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- grupowego procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną,
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji (grupowej) w podejściu poznawczo-behawioralnym dla pracowników ZLŚ w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 3 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- grupowego procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną,
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 6750,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji (grupowej) w podejściu humanistyczno-doświadczeniowo -integratywnym dla pracowników Ursynowsko-Wilanowskiego ZLD w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 3 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.Przedmiotem superwizji będzie analiza:
- strategii diagnostycznej i terapeutycznej,
- stosowanych metod diagnostycznych i procesu diagnostycznego,
- strategii terapeutycznej i planowanych kierunków terapii,
- stosowanych interwencji terapeutycznych,
- grupowego procesu terapeutycznego i zjawisk w nim występujących,
- zjawisk zachodzących w relacji terapeutycznej,
- trudności w pracy z pacjentem i grupą terapeutyczną,
- zjawisk zachodzących w zespole terapeutycznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 6750,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia superwizji (grupowej) dla asystentów zdrowienia Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego I Kliniki Psychiatrycznej (Oddział F1, Oddział F2, Mokotowski Oddział Dzienny) w wymiarze 1 sesji w miesiącu w wymiarze 4 godziny zegarowe, z wyłączeniem miesięcy czerwiec, lipiec, sierpień.a) Przez superwizję zespołu zamawiający rozumie regularne konsultowanie pracy z pacjentem i innych kwestii związanych z wykonywaniem obowiązków asystenta zdrowienia w toku ustrukturyzowanej dyskusji z zewnętrznym specjalistą w celu:
- zachowania i wzmocnienia kompetencji zawodowych asystentów zdrowienia,
- utrzymania wysokiego poziomu świadczonych usług,
- rozwoju warsztatu umiejętności asystenta zdrowienia,
- pogłębiania rozumienia procesu wsparcia i zjawisk zachodzących w relacji pacjent – asystent zdrowienia,
- omawiania własnych trudności występujących w pracy z pacjentami,
- profilaktyki wypalenia zawodowego.
b) Usługi superwizji będą świadczone w formie spotkań grupowych dla asystentów zdrowienia Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego,
c) Sesje superwizyjne będą odbywały się w siedzibie Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego (ul. Sobieskiego 9 lub Grottgera 25a), zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.
d) Wykonawca obowiązany będzie do prowadzenia ewidencji godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Oziemski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211559451
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Zalewska Gabinet Psychologiczno-Psychoterapeutyczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511282990
7.3.4) Miejscowość: Komorów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25818,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25818,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25818,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laboratorium Psychoedukacji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261594024
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-932
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25818,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Oleksiuk-Toboła Usługi Psychologiczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211521313
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-864
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Oziemski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211559451
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABORATORIUM PSYCHOEDUKACJI ZOFIA MILSKA-WRZOSIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
LABORATORIUM PSYCHOEDUKACJI ZOFIA MILSKA-WRZOSIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Oleksiuk-Toboła Usługi Psychologiczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211521313
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-864
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laboratorium Psychoedukacji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261594024
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-932
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Psychologii Zdrowia Dormed Dorota Dyluś-Beśka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531433020
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IWONA OLEKSIUK-TOBOŁA USŁUGI PSYCHOLOGICZNE
jakie przetargi wygrała firma
IWONA OLEKSIUK-TOBOŁA USŁUGI PSYCHOLOGICZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- Zatrudnienie 2 Wychowawców do Klubu dla Dzieci i Młodzieży oraz zatrudnienie dwóch Edukatorów Profilaktyki do Zespołu Profilaktyki w Ś C Z P dla Dzieci i Młodzieży.
- ,,Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu ,,Za Życiem" w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku (dorośli mężczyźni)
więcej: Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.