Og³oszenie z dnia 2022-02-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00182287/01 - Wynik z dnia 2022-05-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770801
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D³uga 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 31 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dotka@swidnica.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a3800c52-901a-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00062446
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030170/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa wyposa¿enia - ¿³obek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, O¶ 6 Regionalny Rynek Pracy, Dzia³anie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawuj±cych opiekê nad dzieæmi w wieku do 3 lat
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.swidnica.zgora.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa siê przy u¿yciu ¶r. komunikacji elektronicznej tj.: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica. Z nie dopuszcza sk³adania oferty za pomoc± poczty elekt. W korespondencji Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nr. sprawy dla postê. Komunikacja w zak.: 1)przesy³ania pytañ do SWZ; 2) przesy³ania odp. na wezwanie Z do z³o¿enia pod. ¶r. dow.; 3)przesy³ania odp. na wezwanie Z do z³o¿enia/poprawienia/uzup. o¶w., o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶r. dow., innych dok. lub o¶wiadczeñ ; 4) przesy³ania odp. na wezwanie Z do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci o¶w., o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych pod. ¶r. dow. lub innych dok. lub o¶wiadczeñ ; 5) przesy³ania odp. na wezwanie Z do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶r. dow.; 6)przes³ania odp. na inne wezwania Z; 7)przesy³ania wniosków, info., o¶wiadczeñ Wykonawcy; 8)przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozpo. PRM z dnia 30 12 2020r. ws sposobu sporz±dzania i przekazywania info. oraz wymagañ tech. dla dok. elekt. oraz ¶rodków komunikacji elekt. w postêp. o udz. zam. pub. lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: 1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany pr. Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf, 6)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. 7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Z nie przewiduje sposobu komunikowania siê w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rod. komunikacji elekt. wskazanych w SWZ. Zalecenia 1)Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Rozpo. RM z dnia 12.04.2012 r. ws Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, mini. wymagañ dla rejestrów pub. i wymiany info. w postaci elektro. oraz mini. wymagañ dla systemów teleinformatycznych . 2) Z rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc. .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 3)W celu ewentualnej kompresji danych Z rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z 4) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozp. wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 5)Z zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 6)Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Z zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 7)Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 8) Z zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodz. podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 9) Z zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 10) Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adr. email. 11) Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dok. 12)Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 h przed terminem sk³adania ofert 13)Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 14) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. 15) Z rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 16)Z zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.
Dalsze wymagania i zalecenia wskazane s± w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. ws ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e: 1.Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy ¦widnica, ul. D³uga 38, 66-008 ¦widnica, tel. 68 327 31 15; 2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem : iod@swidnica.zgora.pl 3. Dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem . 4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. PZP , przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy. 5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dot. jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. 8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: - dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 9.Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia; - na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania . 11.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych , o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12.Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania . 13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora. 14.Od dnia zakoñczenia postêpowania , w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia. 15. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 16. Nadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osob. nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.
Czê¶æ 1 Organizacja placu zabaw, w tym: domek dla dzieci interaktywny, ma³y stolik piknikowy, zje¿d¿alnia, tunel g±sienica, piaskownica, wodny stó³ z parasolem, du¿a skrzynka na kó³kach na zabawki, zestaw zabawek do piasku, zestaw ma³ego ogrodnika;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.
Czê¶æ 2 - Meble i wyposa¿enie sal i szatni, w tym: zestaw mebli, rega³ niski, krzes³a, stó³ prostok±tny z regulowan± wysoko¶ci±, dywan, ³ó¿eczka, le¿aki, materace, komplet po¶cieli z wype³nieniem, podk³ad pod prze¶cierad³o, przewijak z pó³kami, burtami i materacem, krzese³ko do karmienia, kosz na pieluchy, deska do prasowania z pokrowcem, suszarka, nocnik, pojemnik transparentny, szatnia prosta (5 osób) pokrowiec na ³ó¿eczka szafa na po¶ciel, szatnia ubraniowa pracownicza metalowa zamykana na kluczyk;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”
Czê¶æ 3 - Wyposa¿enie sal i ³azienki (Sprzêt RTV AGD) w tym: nawil¿acz powietrza, mobilna lampa bakteriobójcza, generator ozonu, ¿elazko z generatorem pary, odkurzacz workowy, komputer z oprogramowaniem, pralka;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.
Czê¶æ 4 - Wyposa¿enie ³azienki drobne, w tym: pó³ka , dozownik myd³a w p³ynie, podajnik rêczników jednorazowych, rega³ z pó³eczkami, kosz na pranie, wieszak na ubrania na kó³kach/ stojak pod³ogowy;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.
Czê¶æ 5 - Wyposa¿enie bezpieczne warunki, w tym: naro¿nik gumowy, apteczka pierwszej pomocy z wyposa¿eniem, ga¶nica proszkowa;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.
Czê¶æ 6 - Drobne wyposa¿enie sal (zabawki), w tym: ksi±¿eczka kontrastowa du¿a, kostka kontrastowa bia³o-czarna, d¼wiêkowe kostki farma, m³ynek-pozytywka, b±czek, klocki drewniane miasto, wie¿a ze zwierz±tkami, drewniana wie¿a, zabawka manipulacyjna (g±sienica), labirynt drewniany, nak³adanka, o¶miornica z dzwoneczkiem (propozycja), szeleszcz±ca o¶miornica, mata owieczka, piankowe auto, makatka zamek z kalendarzem – szara, tabliczka ¶cienna – hipopotam, wyprawka 2-latka;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.
Czê¶æ 7 - Wyposa¿enie kuchni, w tym: sztuæce, naczynia, fili¿anki, ¶liniak wi±zany, termos, wózek do rozwo¿enia posi³ków, lodówka, lodówka do przechowywania próbek ¿ywno¶ci;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.
Czê¶æ 8 - Wysposa¿enie gabinetu pielêgniarki, w tym: kozetka, szafa lekarska jednodrzwiowa, biurko z szafk± i szuflad±, szafka kartotekowa 4-szufladowa ,waga kolumnowa ze wzrostomierzem, stolik, krzes³o konferencyjne, ci¶nieniomierz; elektroniczna waga niemowlêca.
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2 b, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 b, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
a) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
b) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pe³nomocnictwo do podpisania oferty - je¿eli dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniaw postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada wraz z ofert±, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza, przy jednoczesnym zachowaniu wymagañ okre¶lonych w art. 454 i art. 455 ustawy PZP, mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy. Szczegó³owe informacje na temat zmian umowy, w tym dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia, zosta³y przedstawione w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-26
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dzieciêcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - czê¶æ I zabawki i wyposa¿enie sal
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Czê¶æ 1: Sprzeda¿ i dostawa mebli kuchennych na III piêtrze siedziby KOWR w Poznaniu. Czê¶æ 2: Dostawa rega³ów archiwalnych do SZ w Maliñcu Czê¶æ 3: Dostawa rega³ów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa wyposa¿enia na potrzeby funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Malinowie - meble i sprzêt BHP
- AN/ZP/129/24 Aran¿acja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznañskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznañ
- wyposa¿enie lokali mieszkalnych
wiêcej: Zabawki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.