Og³oszenie z dnia 2022-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00062446/01 - Og³oszenie z dnia 2022-02-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770801
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D³uga 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 31 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dotka@swidnica.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.swidnica.zgora.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a3800c52-901a-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00182287
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030170/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa wyposa¿enia - ¿³obek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, O¶ 6 Regionalny Rynek Pracy, Dzia³anie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawuj±cych opiekê nad dzieæmi w wieku do 3 lat2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00062446/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 60912,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.Czê¶æ 1 Organizacja placu zabaw, w tym: domek dla dzieci interaktywny, ma³y stolik piknikowy, zje¿d¿alnia, tunel g±sienica, piaskownica, wodny stó³ z parasolem, du¿a skrzynka na kó³kach na zabawki, zestaw zabawek do piasku, zestaw ma³ego ogrodnika;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5714,07 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.Czê¶æ 2 - Meble i wyposa¿enie sal i szatni, w tym: zestaw mebli, rega³ niski, krzes³a, stó³ prostok±tny z regulowan± wysoko¶ci±, dywan, ³ó¿eczka, le¿aki, materace, komplet po¶cieli z wype³nieniem, podk³ad pod prze¶cierad³o, przewijak z pó³kami, burtami i materacem, krzese³ko do karmienia, kosz na pieluchy, deska do prasowania z pokrowcem, suszarka, nocnik, pojemnik transparentny, szatnia prosta (5 osób) pokrowiec na ³ó¿eczka szafa na po¶ciel, szatnia ubraniowa pracownicza metalowa zamykana na kluczyk;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25458,69 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”Czê¶æ 3 - Wyposa¿enie sal i ³azienki (Sprzêt RTV AGD) w tym: nawil¿acz powietrza, mobilna lampa bakteriobójcza, generator ozonu, ¿elazko z generatorem pary, odkurzacz workowy, komputer z oprogramowaniem, pralka;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7388,62 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.Czê¶æ 4 - Wyposa¿enie ³azienki drobne, w tym: pó³ka , dozownik myd³a w p³ynie, podajnik rêczników jednorazowych, rega³ z pó³eczkami, kosz na pranie, wieszak na ubrania na kó³kach/ stojak pod³ogowy;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1060,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.Czê¶æ 5 - Wyposa¿enie bezpieczne warunki, w tym: naro¿nik gumowy, apteczka pierwszej pomocy z wyposa¿eniem, ga¶nica proszkowa;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 934,93 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.Czê¶æ 6 - Drobne wyposa¿enie sal (zabawki), w tym: ksi±¿eczka kontrastowa du¿a, kostka kontrastowa bia³o-czarna, d¼wiêkowe kostki farma, m³ynek-pozytywka, b±czek, klocki drewniane miasto, wie¿a ze zwierz±tkami, drewniana wie¿a, zabawka manipulacyjna (g±sienica), labirynt drewniany, nak³adanka, o¶miornica z dzwoneczkiem (propozycja), szeleszcz±ca o¶miornica, mata owieczka, piankowe auto, makatka zamek z kalendarzem – szara, tabliczka ¶cienna – hipopotam, wyprawka 2-latka;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9612,20 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.Czê¶æ 7 - Wyposa¿enie kuchni, w tym: sztuæce, naczynia, fili¿anki, ¶liniak wi±zany, termos, wózek do rozwo¿enia posi³ków, lodówka, lodówka do przechowywania próbek ¿ywno¶ci;
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4882,20 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, dostawa, wniesienie, monta¿ wyposa¿enia dla nowopowsta³ego ¿³obka na terenie ¦widnicy (województwo lubuskie), w ramach projektu pn.: „Gmina ¦widnica wspiera maluchy!”.Czê¶æ 8 - Wysposa¿enie gabinetu pielêgniarki, w tym: kozetka, szafa lekarska jednodrzwiowa, biurko z szafk± i szuflad±, szafka kartotekowa 4-szufladowa ,waga kolumnowa ze wzrostomierzem, stolik, krzes³o konferencyjne, ci¶nieniomierz; elektroniczna waga niemowlêca.
Szczegó³owy zakres (opis) przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz formularze cenowe – za³±cznik nr 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5861,79 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6849,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6849,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „Pi±tka” Teresa Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191
7.3.3) Ulica: ul. Pu³askiego 2A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6849,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 24836,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 91598,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26329,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 26329,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9980,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH Energia S.C. P. Wielgo H. Widomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygra³a firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1245,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 7576,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2789,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH Energia S.C. P. Wielgo H. Widomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygra³a firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2789,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 666,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2275,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obs³ugi Budownictwa GOKA Grzegorz Sachar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730572386
7.3.3) Ulica: ul. Rusa³ki 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-734
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBS£UGI BUDOWNICTWA GOKA GRZEGORZ SACHAR
jakie przetargi wygra³a firma
BIURO OBS£UGI BUDOWNICTWA GOKA GRZEGORZ SACHAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8634,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13201,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9280,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9280,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W dniu 16.03.2022 r. Zamawiaj±cy poinformowa³ o wyborze najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu tej czynno¶ci Zamawiaj±cy w dniu 18.03.2022 r. zgodnie z zapisami pkt. XVII SWZ Informacje o formalno¶ciach, jakie powinny zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci³ siê do Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana z pro¶b± o dostarczenia m.in. wype³nionego formularza cenowego dla czê¶ci VII zamówienia.
W odpowiedzi na to ¿±danie, w dniu 18.03.2022 r. Wykonawca przed³o¿y³ formularz cenowy oraz plik zawieraj±cy opisy wraz ze zdjêciem dla ka¿dego zaoferowanego artyku³u w zakresie czê¶ci nr 7 zamówienia. W trakcie analizy z³o¿onych w/w dokumentów Zamawiaj±cy stwierdzi³ rozbie¿no¶ci w opisie oferowanego w pliku wyposa¿enia kuchni w stosunku do przedmiotu zamówienia okre¶lonego w opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ). W zawi±zku z czym nie móg³ dokonaæ oceny potwierdzenia zgodno¶ci oferowanej dostawy z OPZ i przyst±piæ do zawarcia umowy. Wobec czego wezwa³ w dniu 23.03.2022 r. do z³o¿enie stosownych wyja¶nieñ.
Wykonawca w dniu 23.03.2022 r. z³o¿y³ wyja¶nienia, które potwierdzi³y, ¿e oferowane przez niego wyposa¿enie odbiega od parametrów wskazanych w SWZ.
Maj±c na wzglêdzie powy¿sze Zamawiaj±cy w dniu 24.03.2022 r. uniewa¿ni³ czynno¶æ wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zawiadomi³ o powtórzeniu czynno¶ci badania i oceny ofert.
W dniu 13.04.2022 r. Zamawiaj±cy dokona³ ponownego wyboru oferty i w dniu 14.04.2022 r. i zgodnie z zapisami pkt. XVII SWZ Informacje o formalno¶ciach, jakie powinny zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci³ siê do Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana z pro¶b± o dostarczenia dokumentów i informacji niezbêdnych do zawarcia umowy.
W dniu 20. 04.2022 r. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana odmówi³ podpisania umowy.
Zgodnie z PZP Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 60024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4683,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11333,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6970,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48
7.3.3) Ulica: Ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6970,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
- "Utrzymanie sprawno¶ci urz±dzeñ o¶wietlenia miejskiego stanowi±cego maj±tek Gminy Miasto ¦widnica w 2025 roku"
- "Dostawa leków i p³ynów infuzyjnych - 5 zadañ"
- Sprz±tanie pomieszczeñ w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy, terenu wokó³ posesji, pomieszczeñ archiwalnych w SO w ¦widnicy oraz pomieszczeñ w O¶rodkach Kuratorskich nr 1 w ¦widnicy i nr 4 w ¦wiebodzicach
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostaw± mebli i wyposa¿enia biurowego, sprzêtu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z monta¿em oraz pozosta³ego asortymentu dla ¦WK OHP oraz podleg³ych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposa¿enia do Urzêdu Gminy w Studzienicach"
- Dostawê mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postêpowanie.
- Dostawa wyposa¿enia pracowni weterynaryjnej Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Nowym Targu
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera In¿yniera"
wiêcej: Zabawki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.