Og³oszenie z dnia 2025-01-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1aa3906-9a10-4955-ad98-bf4f0ee4dac1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00062547
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00092955/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pralniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 i 14 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych jest
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii
w Bydgoszczy: e-mail: iodo@kpcp.pl;
3) przekazane w zwi±zku prowadzonym w my¶l ustawy Prawo zamówieñ publicznych
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udokumentowania przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e realizacji umowy;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby
lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a tak¿e osoby wykonuj±ce w imieniu Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z prowadzeniem postêpowania, a nastêpnie realizacj± zawartej umowy;
5) przekazane przez Wykonawcê dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, ponadto w odniesieniu do umów okres ich przechowywania okre¶la Instrukcja Archiwalna KPCP zatwierdzona przez Archiwum Pañstwowe
w Bydgoszczy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± oraz osoby fizyczne reprezentuj±ce Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane dotycz± posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
9) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
− prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 04 Z TP 25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych (CPV: 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4) dla Zamawiaj±cego, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ i Formularzem cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98315000-4 - Us³ugi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
A. Cena 60%
B. Jako¶æ higieniczno-epidemiczna 40%
2. Opis kryterium oraz sposobu oceny ofert w kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena.
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium oraz sposobu oceny ofert w kryterium: Jako¶æ higieniczno-epidemiczna – 40% – max. 40 pkt.
3.1. Jako¶æ higieniczno-epidemiczna (jako¶æ powi±zana z profilaktyk± zagro¿eñ mikrobiologicznych) bêdzie oceniana poprzez rodzaj proponowanych przez Wykonawcê opakowañ (worków, kontenerów, innych) do gromadzenia, magazynowania i transportowania bielizny brudnej.
WARIANTY dla proponowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ.
Wykonawca oferuje opakowania (worki, kontenery, inne) wytrzyma³e
na rozerwanie z mo¿liwo¶ci± zamkniêcia i oznakowania oraz:
I. Worki nieprzesi±kliwe i jednocze¶nie przewiewne jednorazowego u¿ytku.
II. Worki nieprzesi±kliwe i jednocze¶nie przewiewne wielorazowego u¿ytku.
III. Worki foliowe nieprzesi±kliwe i nieprzewiewne jednorazowego u¿ytku.
IV. Opakowania trwa³e nieprzesi±kliwe i nieprzewiewne dostarczane w razie potrzeby higieniczno-epidemicznej Zamawiaj±cego, np. kontenery transportowe.
1. Worki do gromadzenia bielizny brudnej w poszczególnych komórkach organizacyjnych szpitala wraz ze stela¿ami stanowiskowymi (trwa³ymi, stabilnymi, odpowiednimi do ciê¿aru worka z bielizn±) (szacowana ilo¶æ stanowisk 35 szt.) oraz worki magazynowe i transportowe.
2. Opakowania do gromadzenia bielizny w poszczególnych komórkach organizacyjnych szpitala (szacowana ilo¶æ stanowisk 35 szt.) oraz opakowania magazynowe i transportowe.
3. Opakowania magazynowe i transportowe.
3.2. Ocena ofert w kryterium jako¶ciowym: Jako¶æ higieniczno-epidemiczna.
Liczba przydzielanych przez Zamawiaj±cego punktów
I/1 – 40 punktów II/1 – 35 punktów III/1 – 15 punktów -
I/2 - 20 punktów II/2 - 18 punktów III/2 - 10 punktów IV/2 - 10 punktów
I/3 - 10 punktów II/3 - 8 punktów III/3 - 2 punkty IV/3 - 2 punkty
4. Najkorzystniejsza bêdzie ta oferta, która zdobêdzie najwiêksz± ilo¶æ punktów obliczonych wg wzoru:
P = (Cn : Co) x 60 + (Jb : Jmax) x 40
P – punktacja ca³kowita
Cn – cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych
Co – Cena brutto oferty badanej
Jb – Ilo¶æ punktów za jako¶æ oferty badanej
Jmax – maksymalna ilo¶æ punktów za jako¶æ spo¶ród ofert rozpatrywanych
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ higieniczno-epidemiczna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ma dostêpne w celu wykonania zamówienia:a) co najmniej dwa urz±dzenia pralnicze, wyposa¿one w automatyczne systemy dozuj±ce ¶rodki do prania i dezynfekcji oraz kontroluj±ce parametry procesu prania
i dezynfekcji;
b) agregat do czyszczenia chemicznego;
c) urz±dzenie do parowej dezynfekcji komorowej;
d) co najmniej jeden ¶rodek transportu przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej, spe³niaj±cy wymogi okre¶lone w obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci §26 Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 402).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wype³niony i podpisany Wykaz narzêdzi dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Do Oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:1. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami (za³±cznik nr 1 do SWZ).
2. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e zgodnie z opini± Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej pralnia spe³nia wymagania w zakresie prania bielizny dla podmiotów leczniczych.
3. Schemat izolowania technologicznego bielizny ogólnie zabrudzonej i ska¿onej w proponowanej Zamawiaj±cemu pralni (pkt III, ppkt. 6 Opisu przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ).
4. Wyniki ostatnio przeprowadzonych w³asnych okresowych czysto¶ciowych badañ mikrobiologicznych bazy prania dezynfekcyjnego.
5. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e zastosowane worki s± przeznaczone do transportu bielizny szpitalnej (brudnej i czystej).
6. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce preparatów stosowanych w technologii prania (za³±cznik nr 7 do SWZ).
UWAGA:
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami (za³±cznik nr 1 do SWZ).2. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e zgodnie z opini± Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej pralnia spe³nia wymagania w zakresie prania bielizny dla podmiotów leczniczych.
3. Schemat izolowania technologicznego bielizny ogólnie zabrudzonej i ska¿onej w proponowanej Zamawiaj±cemu pralni (pkt III, ppkt. 6 Opisu przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ).
4. Wyniki ostatnio przeprowadzonych w³asnych okresowych czysto¶ciowych badañ mikrobiologicznych bazy prania dezynfekcyjnego.
5. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e zastosowane worki s± przeznaczone do transportu bielizny szpitalnej (brudnej i czystej).
6. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce preparatów stosowanych w technologii prania (za³±cznik nr 7 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia jakie musi zawieraæ oferta Wykonawcy.1. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy (za³±cznik nr 2 do SWZ).
2. Wype³niony i podpisany formularz Oferty (za³±cznik nr 3 SWZ).
3. Wype³niony i podpisany dokument (za³±cznik nr 6 do SWZ) – Proponowane rodzaje i zakres opakowañ do bielizny brudnej.
4. Dokument okre¶lony w pkt. 9.4 a) – je¿eli dotyczy.
5. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. O¶wiadczenie w zakresie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy Wykonawca, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunku udzia³u, zgodnie z informacj± wskazan± w formularzu Oferty. Zapisy pkt. 9 SWZ stosuje siê odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu Oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunku opisanego w ppkt. 8.2 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera § 9 i § 10 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ. Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków uniemo¿liwiaj±ca zmieszczenie teksu w ca³o¶ci Zamawiaj±cy odwo³uje siê do projektu umowy j.w.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-03 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postanowienia na podstawieart. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) - pkt. 8.1.2. SWZ.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z ustaw± z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024, poz. 928) u
Zamawiaj±cego, od dnia 24 wrze¶nia 2024 r. obowi±zuje Procedura zg³oszeñ wewnêtrznych dotycz±cych naruszeñ prawa i
podejmowania dzia³añ nastêpczych w Kujawsko - Pomorskim Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, dostêpna w Dziale Kadr
i P³ac u Zamawiaj±cego oraz na stronie internetowej https://kpcp.pl/ w zak³adce Szpital.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNE DOSTAWY CZʦCI DO POJAZDÓW CIʯAROWYCH
- Zakup systemu odsysania dymu operacyjnego - 2 szt.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych.
- Us³ugi analityczne oraz konsultingowe wykorzystuj±ce benchmarking z innymi szpitalami w zakresie optymalizacji rozliczania ¶wiadczeñ zdrowotnych i podniesienia efektywno¶ci kosztowej pracy szpitala"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcji oraz transport bielizny szpitalnej
- ¦WIADCZENIE US£UGI PRANIA , nr sprawy GCR/5/ZP/2025
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych.
- Us³ugi pralnicze dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/1/2025
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA
- ¦wiadczenie w okresie 12 miesiêcy us³ugi prania dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.