Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025950/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00025950/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31 (po zmianach)
- 2021/BZP 00026075/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062656 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SIŁ POWIETRZNYCH W DĘBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060738970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lotników Polskich 1
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-519-450
1.5.8.) Numer faksu: 261-519-450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeumsp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1baa5269-9209-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011343/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025950/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82020,16
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”. 2) Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, usług bezpośredniej ochrony osób przebywających na terenie Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie oraz mienia. 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) Realizować usługi stanowiące przedmiot zamówienia polegające na pełnieniu dyżuru pracowników ochrony wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w siedzibie Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, w dni robocze – w godzinach od 8:30 do 17:30 (9 godzin) oraz w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy – w godzinach od 9:30 do 18:30 (9 godzin). b) W sytuacjach alarmowych zapewnić interwencję grupy interwencyjnej składającej się z minimum dwóch pracowników wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie wynosi nie więcej niż W minuty od zgłoszenia zaistnienia sytuacji alarmowej. c) Realizować usługi polegające na ochronie obiektu w formie elektronicznej poprzez system sygnalizacji włamania i napadu podłączony do alarmowego centrum odbiorczego Wykonawcy drogą radiową, na wydzielonej
częstotliwości. Wykonawca musi posiadać stosowne pozwolenie radiowe na używanie urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących na wydzielonych częstotliwościach. 4) Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia jest Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie. 5) Na terenie objętym przedmiotem zamówienia, stanowiącym grunty będące własnością Zamawiającego, o powierzchni 0,3215 ha, zlokalizowany jest budynek muzeum wraz z częścią biurową o powierzchni 916,00 m2 6) Na terenie objętym realizacją przedmiotu zamówienia funkcjonują następujące systemy bezpieczeństwa: a) System alarmowy. b) System powiadamiania o pożarze. c) System sygnalizacji włamania. d) System monitoringu wizyjnego. e) System kontroli dostępu. 7) Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotowego zamówienia tymczasowe wzmocnienie etatowej ochrony, tj. dyżuru pełnionego przez pracowników ochrony, do dwóch pracowników, w czasie trwania jednodniowych lub dwudniowych imprez i wydarzeń kulturalno-artystycznych na terenie muzeum, w godzinach trwania imprezy wyznaczonych przez Zamawiającego, między innymi takich jak: a) Europejska Noc Muzeów – 15 maja 2021 r. b) Piknik w Mundurze. Mundurowi dla bezpieczeństwa (Święto Wojska Polskiego) 15 sierpnia 2021 r.
c) Centralne Obchody Święta Powstania Broni Przeciwlotniczej – 1 września 2021 r. d) Święto Niepodległości – 11 listopada 2021 r. 8) Koszt dodatkowej ochrony winien być wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy z tytułu dodatkowej ochrony, o której mowa w pkt 3.3 ppkt 7) SWZ. 9) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89618,73
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119943,8
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89618,73
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211008627
7.3.3) Ulica: Postępu 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89618,73
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-01 do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa ochrony fizycznej budynku nr 35 - Rektorat Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz ze znajdującym się w nim mieniem i osobami
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- ŚwiadczenieUsługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów, konserwacji i sprawowania nadzoru nad gospodarką ciepłowniczą kotłowni gazowychWbudynkachAdm. przez 41BazęLotnictwaSzkolnegow Dęblinie
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w związku z organizacją imprez
- CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim przy ul. Stefana Kard. Wyszyńskiego 5"
- Usługa kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu położonych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIAŁYSTOK S.A. W LIKWIDACJI
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.