Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060677/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00132996/01 - Wynik z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062685 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Górczewska 8
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062685
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00060677/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
§9 Informacje o
środkachkomunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania
i odbieraniakorespondencji elektronicznejSkrócona instrukcja przygotowania i wysłania oferty z
użyciem podpisuzaufanego.1. Skrócona instrukcja złożenia oferty w postępowaniu z użyciem podpisu
zaufanegozostała opisana w pkt 2-5 poniżej. Wszystkie wymagania odnośnie korzystania z Miniportalu
zostałyzawarte w Instrukcji opublikowanej na stronie: https;//www.miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje2.
Należyspakować wszystkie dokumenty składające się na ofertę. 3. Następnie, skompresowany plik
należypodpisać podpisem zaufanym tj. z wykorzystaniem EPUAP-u na
stronie:https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNERdalsze informacje i
szczegółysposobu komunikacji określono w §9 i §10 SWZ.https://miniportal.uzp.gov.pl/
Po zmianie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej: zamówienia@ibe.edu.pl.7. Złożenie
dokumentów na nośniku danych (np. CD,pendrive) jest niedopuszczalne.8. Wykonawca składa ofertę,
dalej „oferta” za pośrednictwemFormularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na
ePUAP i udostępnionego również naMiniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla
wykonawców na Miniportalu.9. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji z Zamawiającym.10. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu oraz
Regulaminie ePUAP.
Po zmianie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl.
7. Złożenie dokumentów na nośniku danych (np. CD,pendrive) jest niedopuszczalne.
8. Wykonawca składa ofertę, dalej „oferta” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na Miniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla
wykonawców na Miniportalu.
9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji z Zamawiającym.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 1 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
1. Koordynacja świadczeń realizowanych na podstawie karty diagnostyki i leczenia onkologicznego
2. Obsługa zwolnień lekarskich (ZLA) na Platformie Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (PUE ZUS)
3. Prowadzenie instruktażu ze wspinaczki rekreacyjnej
4. Prowadzenie procesu treningowego w koszykówce
5. Prowadzenie zajęć z koszykówki w ramach sportu dla wszystkich
6. Przewodnictwo turystyczne dla wybranego obszaru
7. Realizacja usług w zakresie informacji turystycznej wybranego województwa
8. Uprawa ziół
9. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - specjalista
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 10 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
91. Administrowanie systemem ochrony wydzielonej przestrzeni powietrznej przed nieuprawnionym wlotem bezzałogowych statków powietrznych
92. Budowanie architektury głębokiego uczenia maszynowego (deep learning)
93. Budowanie architektury modeli uczenia maszynowego
94. Diagnozowanie, planowanie i prowadzenie terapii integracji sensorycznej
95. Kreowanie sytuacji edukacyjnych
96. Programowanie modeli uczenia maszynowego
97. Programowanie sieci głębokiego uczenia maszynowego (deep learning)
98. Projektowanie architektury systemów sztucznej inteligencji
99. Zapewnienie jakości w projektach kosmicznych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 2 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
10. Animacja czasu wolnego dzieci i dorosłych w obiektach świadczących usługi noclegowe
11. Dobieranie i podawanie wina
12. Monitorowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych u podmiotów, które przetwarzają dane osobowe
13. Pilotowanie imprez turystycznych typu incentive
14. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki sportowej
15. Prowadzenie zajęć z golfa w ramach sportu dla wszystkich
16. Przygotowywanie i podawanie kawy oraz napojów kawowych
17. Przygotowywanie i serwowanie herbat i naparów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 3 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
18. Animowanie grup zabawowych
19. Budowanie strategii produktów i usług
20. Demontaż i recykling zespołów pojazdów samochodowych
21. Planowanie i prowadzenie procesu szkoleniowego w koszykówce
22. Planowanie i prowadzenie szkolenia instruktorów nordic walkingu
23. Planowanie i prowadzenie treningu we wspinaczce na czas lub w boulderingu i prowadzeniu
24. Planowanie i prowadzenie zajęć z turystyki wysokogórskiej
25. Planowanie i realizowanie przyjęć okolicznościowych
26. Planowanie i realizowanie usług konferencyjnych
27. Projektowanie i wdrażanie procesów rozwoju produktów i usług
28. Prowadzenie ogólnodostępnego poradnictwa obywatelskiego niezależnego od systemu regulowanego przepisami
29. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - menedżer
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 4 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
30. Badanie stóp i kończyn dolnych oraz dobór i projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
31. Nauczanie i doskonalenie technik golfowych
32. Obsługa systemów agrotronicznych w maszynach rolniczych
33. Planowanie i prowadzenie procesu treningu golfowego
34. Planowanie i prowadzenie zajęć z narciarstwa wysokogórskiego
35. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki skalnej
36. Projektowanie aplikacji wspomagających wdrażanie rozwojowych systemów w przemyśle
37. Prowadzenie spływów kajakowych
38. Prowadzenie superwizji w psychoterapii
39. Przygotowywanie pojazdów do lakierowania naprawczego - pomocnik lakiernika
40. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - ekspert
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 5 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
41. Farmerskie wyrabianie serów i innych produktów z mleka – Serowar farmerski
42. Nauczanie samodzielnego prowadzenia łodzi żaglowej
43. Projektowanie systemów zabezpieczeń wizyjnych na terenach portów lotniczych
44. Prowadzenie treningu w snowboardzie
45. Prowadzenie zajęć freeride’owych i skitourowych
46. Serwisowanie małych oczyszczalni ścieków
47. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji cyfrowej w lotnictwie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 6 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
48. Komunikowanie się za pomocą tworzenia, opowiadania i wysłuchiwania historii (storytelling)
49. Modelowanie termiczne systemów kosmicznych
50. Montaż podzespołów elektronicznych dla branży kosmicznej
51. Montaż, diagnostyka i naprawa systemów agrotronicznych w maszynach rolniczych
52. Montowanie zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych
53. Planowanie i prowadzenie doskonalenia kadr szkoleniowych w jeździectwie
54. Planowanie i prowadzenie procesu treningowego w żeglarstwie wyczynowym w cyklu rocznym
55. Planowanie i prowadzenie wieloletniego procesu szkoleniowego w jeździectwie
56. Projektowanie autorskiej koncepcji treningowej i zarządzanie procesem szkoleniowym w koszykówce
57. Projektowanie elektroniki dla systemów kosmicznych
58. Projektowanie i wdrażanie systemów kosmicznych (inżynieria systemowa)
59. Przeprowadzanie procesu renowacji i naprawy powłoki lakierowej
60. Realizacja rekrutacji stałych
61. Samodzielne planowanie i realizacja kształcenia żeglarskiego oraz egzaminowanie w żeglarstwie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 7 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
62. Lakierowanie w lakierniach przemysłowych
63. Mentoring przygotowania praktycznego do wykonywania działań zawodowych
64. Montowanie, diagnozowanie i naprawa systemów mechatronicznych podnoszących komfort użytkowania pojazdów samochodowych
65. Planowanie i prowadzenie procesu treningowego w jeździectwie
66. Planowanie i prowadzenie zajęć z alpinizmu jaskiniowego
67. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki górskiej
68. Programowanie i obsługa zintegrowanych stanowisk zrobotyzowanych dla wybranych procesów technologicznych
69. Projektowanie i realizacja badań satysfakcji klienta
70. Projektowanie i zarządzanie procesem treningu golfowego
71. Prowadzenie psychoterapii osób dorosłych
72. Realizacja projektów rekrutacyjnych w zakresie pracy tymczasowej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 8 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
73. Diagnozowanie psychologicznych uwarunkowań potrzeb edukacyjnych dzieci
74. Diagnozowanie psychologicznych uwarunkowań potrzeb edukacyjnych młodzieży
75. Montaż, obsługa i naprawa podzespołów oraz zespołów napędów, zasilanych alternatywnymi paliwami gazowymi, stosowanych w pojazdach samochodowych
76. Obsługa, diagnostyka i naprawa układów automatyki przemysłowej w produkcji motoryzacyjnej
77. Organizacja i zarządzanie w tenisie stołowym
78. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki górskiej w terenie lodowcowym
79. Popularyzacja i instruktaż w tenisie stołowym
80. Programowanie procesu treningowego w snowboardzie
81. Zarządzanie kompetencjami w przemyśle 4.0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
Po zmianie:
Zadaniem Wykonawcy w części 9 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
82. Eksploatacja i utrzymanie floty wielowirnikowców bezzałogowych w gotowości do wykonywania lotów
83. Kształtowanie polityki niezawodności i cyberbezpieczeństwa w przemyśle w zakresie zasobów ludzkich i technicznych
84. Naprawa i uruchamianie wielowirnikowców bezzałogowych
85. Prowadzenie jednostki treningowej i zgrupowania sportowego w sporcie osób z niepełnosprawnościami
86. Realizacja projektów interim management (zarządzanie czasowe)
87. Wdrażanie zasad organizacji turkusowych
88. Zarządzanie niezawodnością i cyberbezpieczeństwem w przemyśle w zakresie zasobów ludzkich i proceduralnych
89. Zarządzanie niezawodnością i cyberbezpieczeństwem w zakresie urządzeń oraz technologii w przemyśle
90. Zarządzanie strategiczne zespołem ukierunkowane na osiąganie najwyższych celów sportowych w piłce ręcznej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 10) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 9) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do łącznej dla wszystkich zamówień uzupełniających w wysokości 281 tys netto. Wykonawca może zrealizować najwyżej 2 takie dodatkowe pilotaże.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla każdej części przed upływem terminu składania ofert określonego
w SWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się. Znak sprawy: IBE/14/2021. Część …..
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz niezbędnym jest przekazania przed terminem składania ofert, za pośrednictwem Miniportalu/EPUAP-u, oryginału wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta/poręczyciela.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) dla każdej części przed upływem terminu składania ofert określonego
w SWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się. Znak sprawy: IBE/14/2021. Część …..
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz niezbędnym jest przekazania przed terminem składania ofert, za pośrednictwem Miniportalu/EPUAP-u, oryginału wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta/poręczyciela.
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.