eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNarzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132996 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-919daa93-b714-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060677/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 562791,30 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 1 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.


1. Koordynacja świadczeń realizowanych na podstawie karty diagnostyki i leczenia onkologicznego
2. Obsługa zwolnień lekarskich (ZLA) na Platformie Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (PUE ZUS)
3. Prowadzenie instruktażu ze wspinaczki rekreacyjnej
4. Prowadzenie procesu treningowego w koszykówce
5. Prowadzenie zajęć z koszykówki w ramach sportu dla wszystkich
6. Przewodnictwo turystyczne dla wybranego obszaru
7. Realizacja usług w zakresie informacji turystycznej wybranego województwa
8. Uprawa ziół
9. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - specjalista

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 2 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

10. Animacja czasu wolnego dzieci i dorosłych w obiektach świadczących usługi noclegowe
11. Dobieranie i podawanie wina
12. Monitorowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych u podmiotów, które przetwarzają dane osobowe
13. Pilotowanie imprez turystycznych typu incentive
14. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki sportowej
15. Prowadzenie zajęć z golfa w ramach sportu dla wszystkich
16. Przygotowywanie i podawanie kawy oraz napojów kawowych
17. Przygotowywanie i serwowanie herbat i naparów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 3 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

18. Animowanie grup zabawowych
19. Budowanie strategii produktów i usług
20. Demontaż i recykling zespołów pojazdów samochodowych
21. Planowanie i prowadzenie procesu szkoleniowego w koszykówce
22. Planowanie i prowadzenie szkolenia instruktorów nordic walkingu
23. Planowanie i prowadzenie treningu we wspinaczce na czas lub w boulderingu i prowadzeniu
24. Planowanie i prowadzenie zajęć z turystyki wysokogórskiej
25. Planowanie i realizowanie przyjęć okolicznościowych
26. Planowanie i realizowanie usług konferencyjnych
27. Projektowanie i wdrażanie procesów rozwoju produktów i usług
28. Prowadzenie ogólnodostępnego poradnictwa obywatelskiego niezależnego od systemu regulowanego przepisami
29. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - menedżer

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 4 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

30. Badanie stóp i kończyn dolnych oraz dobór i projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
31. Nauczanie i doskonalenie technik golfowych
32. Obsługa systemów agrotronicznych w maszynach rolniczych
33. Planowanie i prowadzenie procesu treningu golfowego
34. Planowanie i prowadzenie zajęć z narciarstwa wysokogórskiego
35. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki skalnej
36. Projektowanie aplikacji wspomagających wdrażanie rozwojowych systemów w przemyśle
37. Prowadzenie spływów kajakowych
38. Prowadzenie superwizji w psychoterapii
39. Przygotowywanie pojazdów do lakierowania naprawczego - pomocnik lakiernika
40. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - ekspert

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 5 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

41. Farmerskie wyrabianie serów i innych produktów z mleka – Serowar farmerski
42. Nauczanie samodzielnego prowadzenia łodzi żaglowej
43. Projektowanie systemów zabezpieczeń wizyjnych na terenach portów lotniczych
44. Prowadzenie treningu w snowboardzie
45. Prowadzenie zajęć freeride’owych i skitourowych
46. Serwisowanie małych oczyszczalni ścieków
47. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji cyfrowej w lotnictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 6 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

48. Komunikowanie się za pomocą tworzenia, opowiadania i wysłuchiwania historii (storytelling)
49. Modelowanie termiczne systemów kosmicznych
50. Montaż podzespołów elektronicznych dla branży kosmicznej
51. Montaż, diagnostyka i naprawa systemów agrotronicznych w maszynach rolniczych
52. Montowanie zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych
53. Planowanie i prowadzenie doskonalenia kadr szkoleniowych w jeździectwie
54. Planowanie i prowadzenie procesu treningowego w żeglarstwie wyczynowym w cyklu rocznym
55. Planowanie i prowadzenie wieloletniego procesu szkoleniowego w jeździectwie
56. Projektowanie autorskiej koncepcji treningowej i zarządzanie procesem szkoleniowym w koszykówce
57. Projektowanie elektroniki dla systemów kosmicznych
58. Projektowanie i wdrażanie systemów kosmicznych (inżynieria systemowa)
59. Przeprowadzanie procesu renowacji i naprawy powłoki lakierowej
60. Realizacja rekrutacji stałych
61. Samodzielne planowanie i realizacja kształcenia żeglarskiego oraz egzaminowanie w żeglarstwie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 7 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

62. Lakierowanie w lakierniach przemysłowych
63. Mentoring przygotowania praktycznego do wykonywania działań zawodowych
64. Montowanie, diagnozowanie i naprawa systemów mechatronicznych podnoszących komfort użytkowania pojazdów samochodowych
65. Planowanie i prowadzenie procesu treningowego w jeździectwie
66. Planowanie i prowadzenie zajęć z alpinizmu jaskiniowego
67. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki górskiej
68. Programowanie i obsługa zintegrowanych stanowisk zrobotyzowanych dla wybranych procesów technologicznych
69. Projektowanie i realizacja badań satysfakcji klienta
70. Projektowanie i zarządzanie procesem treningu golfowego
71. Prowadzenie psychoterapii osób dorosłych
72. Realizacja projektów rekrutacyjnych w zakresie pracy tymczasowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 8 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

73. Diagnozowanie psychologicznych uwarunkowań potrzeb edukacyjnych dzieci
74. Diagnozowanie psychologicznych uwarunkowań potrzeb edukacyjnych młodzieży
75. Montaż, obsługa i naprawa podzespołów oraz zespołów napędów, zasilanych alternatywnymi paliwami gazowymi, stosowanych w pojazdach samochodowych
76. Obsługa, diagnostyka i naprawa układów automatyki przemysłowej w produkcji motoryzacyjnej
77. Organizacja i zarządzanie w tenisie stołowym
78. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki górskiej w terenie lodowcowym
79. Popularyzacja i instruktaż w tenisie stołowym
80. Programowanie procesu treningowego w snowboardzie
81. Zarządzanie kompetencjami w przemyśle 4.0

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 9 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

82. Eksploatacja i utrzymanie floty wielowirnikowców bezzałogowych w gotowości do wykonywania lotów
83. Kształtowanie polityki niezawodności i cyberbezpieczeństwa w przemyśle w zakresie zasobów ludzkich i technicznych
84. Naprawa i uruchamianie wielowirnikowców bezzałogowych
85. Prowadzenie jednostki treningowej i zgrupowania sportowego w sporcie osób z niepełnosprawnościami
86. Realizacja projektów interim management (zarządzanie czasowe)
87. Wdrażanie zasad organizacji turkusowych
88. Zarządzanie niezawodnością i cyberbezpieczeństwem w przemyśle w zakresie zasobów ludzkich i proceduralnych
89. Zarządzanie niezawodnością i cyberbezpieczeństwem w zakresie urządzeń oraz technologii w przemyśle
90. Zarządzanie strategiczne zespołem ukierunkowane na osiąganie najwyższych celów sportowych w piłce ręcznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem Wykonawcy w części 10 będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla jednej z poniższych kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

91. Administrowanie systemem ochrony wydzielonej przestrzeni powietrznej przed nieuprawnionym wlotem bezzałogowych statków powietrznych
92. Budowanie architektury głębokiego uczenia maszynowego (deep learning)
93. Budowanie architektury modeli uczenia maszynowego
94. Diagnozowanie, planowanie i prowadzenie terapii integracji sensorycznej
95. Kreowanie sytuacji edukacyjnych
96. Programowanie modeli uczenia maszynowego
97. Programowanie sieci głębokiego uczenia maszynowego (deep learning)
98. Projektowanie architektury systemów sztucznej inteligencji
99. Zapewnienie jakości w projektach kosmicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56279,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę tj. Wykonawcy: Polskie Towarzystwo Turystyczno - Krajoznawcze Zarząd Główny, Ul. Sentorska 11, 00-075 Warszawa,

Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zgodnie z zapisami par. 12. 1 SWZ:
Ofertę /..../, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach wskazanych w §9 ust. 15, z zastrzeżeniem formatów o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. W/w dokumenty i oświadczenia winny być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Złożona w terminie oferta została nie została podpisana elektronicznie. Po odszyfrowaniu, oferta składa się z jednego pliku w formacie .pdf, zawierający skan podpisanych tradycyjnie dokumentów.
Ustawa pzp w art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 nakazuje odrzucić ofertę, jeżeli:
3) jest niezgodna z przepisami ustawy;
6) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;

Z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert, na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Alpinizmu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-21-39-619

7.3.3) Ulica: Ul. Mokotowska 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-561

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Stowarzyszenie Nordic Walking

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941667389

7.3.3) Ulica: Ul. Boh. Monte Cassino 13

7.3.4) Miejscowość: Złotoryja

7.3.5) Kod pocztowy: 59-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Alpinizmu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-21-39-619

7.3.3) Ulica: Ul. Mokotowska 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-561

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wspierania Serowarstwa Farmerskiego NA SERIO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141614635

7.3.3) Ulica: ul. Św. Anny 9

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-01-97-245

7.3.3) Ulica: Chodakowska 19/31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-815

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-01-97-245

7.3.3) Ulica: Chodakowska 19/31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-815

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASESO Sabina Nikodemska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 172 48 12

7.3.3) Ulica: Drzeworytników 49, lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-341

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-01-97-245

7.3.3) Ulica: Chodakowska 19/31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-815

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurokreator spółka cywilna, Rafał Kunaszyk, Anna Kunaszyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792966157

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 13/1U

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-701

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.