eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleCałodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej "AZOTY" w 2025 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle



Ogłoszenie z dnia 2025-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” w 2025 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532437162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 29

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61d4b4d0-1114-4a40-abff-b268c35f84e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” w 2025 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61d4b4d0-1114-4a40-abff-b268c35f84e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083418/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” w 2025 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.051.07.01.01.2024.D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej ochrony fizycznej Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” zlokalizowanej przy ul. Mostowej 1A w Kędzierzynie-Koźlu oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu w okresie 1.01.2025 r. – 31.12.2025 r.
Usługa ochrony realizowana będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) i obejmuje w szczególności:
a) całodobową ochronę budynku Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” (ul. Mostowa 1A w Kędzierzynie-Koźlu), we wszystkie dni tygodnia. Hala Widowiskowo Sportowa „AZOTY” (dalej: Hala) znajduje się w zarządzie trwałym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu;
b) bezpośrednie obchody Hali nie rzadziej niż raz na 3 godziny oraz obserwowanie sygnałów urządzeń monitorujących zainstalowanych w obiekcie sportowym;
c) kontrolę monitoringu z obiektu Hali poprzez systemy kamer;
d) ochronę terenu przylegającego do Hali w postaci działki nr 46/8 (parking, teren zielony);
e) weryfikowanie uprawnień osób przebywających w Hali do pobytu w tym obiekcie w okresach, gdy jest on nieczynny;
f) wzywanie osób do opuszczenia obiektu sportowego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania w Hali albo stwierdzenia zakłócenia porządku;
g) ujmowanie osób przebywających w Hali i stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, a także dla mienia obiektu sportowego, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji;
h) sprawdzanie sygnałów alarmowych z urządzeń monitorujących zainstalowanych w Hali oraz zawiadamianie w razie potrzeby właściwych służb (Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, pogotowia odpowiednich służb technicznych),
i) udzielanie osobom przebywającym w Hali w okresach, gdy jest on czynny, informacji ułatwiających skorzystanie z usług świadczonych w tym obiekcie;
j) współdziałanie z pracownikami Zamawiającego oraz z pracownikami ochrony imprez masowych odbywających się w Hali w utrzymaniu porządku w tym obiekcie;
k) bieżące prowadzenie księgi raportów z ochrony obiektu sportowego i niezwłoczne udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;
l) obsługa, w razie potrzeby, urządzenia do reanimacji-defibrylatora, umieszczonego w pomieszczeniu ochrony;
m) prowadzenie ewidencji wykorzystania obiektu.

II. Usługa konwoju odbywać się będzie w sposób zgodny z przepisami określonymi w ustawie z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 793, z 2021 r. poz. 1739 oraz z 2022 r. poz. 495 i 607, 1970 – z późn. zm.).
Szacunkowe zapotrzebowanie konwojów gotówki: 2 razy w tygodniu. Przez konwój należy rozumieć dowóz własnym samochodem pobranych wartości pieniężnych z kas Zamawiającego znajdujących się 3 lokalizacjach, tj.:
1) ul. Mostowa 1, 47-223 Kędzierzyn-Koźle,
2) al. Jana Pawła II 31, 47-220 Kędzierzyn-Koźle,
3) ul. Skarbowa 10a, 47-200 Kędzierzyn-Koźle (w okresie funkcjonowania Białego Orlika, tj. w miesiącach styczeń, luty, grudzień),
do siedziby Zamawiającego (ul. Grunwaldzka 71, 47-200 Kędzierzyn-Koźle) oraz z siedziby Zmawiającego do banku (ul. Wojska Polskiego 2B/2C, 47-200 Kędzierzyn-Koźle).
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Celem obligatoryjnej wizji lokalnej jest umożliwienie wykonawcom zapoznanie się z warunkami realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449578,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449578,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449578,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GWARANT Agencja Ochrony sp. o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ecotrade Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470504960

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449578,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.