Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
- 2021/BZP 00321408/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00325700/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-21
- 2021/BZP 00334752/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Recenzowanie projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wspieranie merytoryczne Wykonawców i Zamawiającego w procesie przygotowywania planu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8
1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biebrza.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Recenzowanie projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wspieranie merytoryczne Wykonawców i Zamawiającego w procesie przygotowywania planu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9657e85e-5b74-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011386/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Recenzowanie projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wsparcie merytoryczne Wykonawców i Zamawiającego w procesie przygotowywania planu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.02.04.00-00-0025/17 „Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312939/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276414,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157390,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie awifauny, w szczególności operatu ochrony fauny w części dotyczącej awifauny, sprawozdań etapowych z jego realizacji, syntezy planu ochrony BbPN i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących awifauny, innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania wskazanej części projektu planu ochrony; wsparcie merytoryczne zespołu ornitologów podczas przygotowywania projektu planu ochrony oraz Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 40600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie fauny, bez awifauny, tj. przygotowanie recenzji: operatu ochrony fauny, z wyjątkiem części dotyczącej awifauny, operatu ochrony ekosystemów wodnych w części dotyczącej fauny wodnej, sprawozdań etapowych i innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania ww. operatów, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN w częściach dotyczących fauny parku, bez awifauny; wsparcie merytoryczne ekspertów faunistów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 46214,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie szaty roślinnej i krajobrazu, tj. przygotowanie recenzji: operatu ochrony lądowych ekosystemów nieleśnych, w tym torfowiskowych i bagiennych, operatu ochrony ekosystemów wodnych, w części dotyczącej organizmów roślinnych i roślinności wodnej, operatu ochrony flory, operatu ochrony grzybów, operatu ochrony zasobów i walorów krajobrazowych; sprawozdań etapowych i innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania ww. operatów, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących szaty roślinnej i krajobrazu; wsparcie merytoryczne ekspertów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie przyrody nieożywionej i zasobów abiotycznych, tj. przygotowanie recenzji operatu ochrony zasobów przyrody nieożywionej i gleb, operatu ochrony zasobów wodnych, operatu ochrony ekosystemów wodnych, bez części dotyczącej organizmów roślinnych i roślinności wodnej oraz bez fauny wodnej, sprawozdań etapowych i innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania ww. operatów, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących przyrody nieożywionej i zasobów abiotycznych; wsparcie merytoryczne ekspertów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie ochrony zasobów dziedzictwa kulturowego, tj. przygotowanie recenzji operatu ochrony zasobów dziedzictwa kulturowego; sprawozdań etapowych i innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania operatu, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących dziedzictwa kulturowego; wsparcie merytoryczne ekspertów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 20600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie zagospodarowania przestrzennego, tj. przygotowanie recenzji operatu zagospodarowania przestrzennego i turystycznego, sprawozdań etapowych, innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania operatu, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących zagospodarowania przestrzennego; wsparcie merytoryczne ekspertów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania przygotowanego przez wykonawcę planu ochrony Systemu GIS BbPN (systemu pozyskiwania, przetwarzania i udostępniania danych zawierających informacje przestrzenne oraz towarzyszące im informacje opisowe o obiektach wyróżnionych w przestrzeni działania Systemu), tj. ocenę kompletności i funkcjonalności przygotowanego Systemu GIS, sprawozdań etapowych; wsparcie merytoryczne ekspertów przygotowujących System GIS BbPN oraz Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji w części 1 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji w części II zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dan Wołkowycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 5A m 42
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-229
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji w części IV zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Ochał-Czarnowicz Pracownia Usługowa Gaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751312625
7.3.3) Ulica: ul. Cystersów 20b/4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-564
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NARVA Mirosław Stepaniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9660460830
7.3.3) Ulica: Puchły 62
7.3.4) Miejscowość: Narew
7.3.5) Kod pocztowy: 17-210
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DeGeo Dariusz Górski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5591847244
7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 97/129
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-717
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30INNE PRZETARGI OSOWIEC-TWIERDZA
więcej: przetargi OSOWIEC-TWIERDZA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.