Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00013925/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00032890/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.5.2025 - Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia lub organizacja zakwaterowania i wyżywienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06df0d5f-08b8-4c49-bb32-e972f08a19e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.5.2025 - Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia lub organizacja zakwaterowania i wyżywienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06df0d5f-08b8-4c49-bb32-e972f08a19e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71520 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja świadczenia usług zakwaterowania i wyżywienia lub świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla maksymalnie 202 funkcjonariuszy, z założeniem:
25 stycznia do 26 stycznia 2025 r. dla maksymalnie 8 funkcjonariuszy,
26 stycznia do 28 stycznia 2025 r. dla maksymalnie 202 funkcjonariuszy,
na terenie Krakowa. Wymagany jest obiekt posiadający odpowiednią ilość miejsc parkingowych przy założeniu, że jedno miejsce parkingowe odpowiada 4-6 osób.
2) Usługa wyżywienia powinna być świadczona w miejscu kwaterowania. Zamawiający dopuszcza możliwość wydawania posiłków w obiekcie oddalonym maksymalnie o 500 m od miejsca zakwaterowania. Zamawiający nie wymaga obsługi kelnerskiej.
3) Przygotowanie i wydawanie posiłków odbywać się będzie na podstawie bieżących ustaleń (zleceń) zgłaszanych telefonicznie przez przedstawicieli poszczególnych grup osób żywionych. Przewiduje się wydawanie posiłków w następującym przedziale czasowym od godz. 6.00 pierwszy posiłek do 22.00 ostatni posiłek.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany posiłków w pakiety suchych prowiantów lub lunch boksów.
5) UWAGA! Zamawiający informuje, że pobyt rozpoczyna się kolacją pierwszego dnia, a kończy śniadaniem ostatniego dnia.
6) Zamawiający informuje, że liczba zakwaterowanych osób może nie być stała przez cały okres świadczenia usługi. Za zgłoszone dzień wcześniej przez zamawiającego lub funkcjonariuszy wykwaterowania, wykonawca nie naliczy opłat. Tym samym zamawiający nie wykorzysta planowanych do realizacji wszystkich ilości posiłków – w takim przypadku, wykonawca nie powinien również naliczać opłat za nie wykorzystaną usługę.
7) W okresie wskazanym w ust. 1 Wykonawca zobligowany jest zabezpieczyć dla potrzeb Zamawiającego, określoną w ofercie liczbę miejsc noclegowych oraz pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad i kolację.
8) Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia parkingu w odległości nie większej niż 500m od miejsca kwaterowania, które pomieści liczbę miejsc parkingowych odpowiadającą liczbie zakwaterowanych osób zgodnie z zapisami w ust. 1.
9) Zamawiający, przed rozstrzygnięciem postępowania, przewiduje możliwość wizytacji obiektu, zaoferowanego przez Wykonawcę, celem sprawdzenia zgodności zaoferowanych standardów z wymogami Ogłoszenia o zamówieniu.
10) W razie wystąpienia zatrucia pokarmowego Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie.
11) Zamawiający pokryje koszty związane z zakwaterowaniem i wyżywieniem wg liczby wykorzystanych miejsc, z zastrzeżeniem ust. 6 i 12.
12) W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pełnej liczby miejsc zarezerwowanych przez Wykonawcę, Zamawiający gwarantuje wynagrodzenie odpowiadające 70 % wartości maksymalnej wartości zakwaterowania.
13) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZR HOTELE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Kraków Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772078407
7.3.3) Ulica: Jodłowa
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-251
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZR HOTELE SP. Z O.O. KRAKÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZR HOTELE SP. Z O.O. KRAKÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-25 do 2025-01-28SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Na podstawie powyższych danych ustalono wartość umowy na 71520,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont balkonów: os. Kościuszkowskie 11 w Krakowie
- Wymiana wodomierzy wody ciepłej: os. Kościuszkowskie 6, os. Niepodległości 8, 10 w Krakowie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Termocykler, System obrazowania - zautomatyzowany cyfrowy mikroskop odwrócony, Czytnik spektrofotometryczny
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji dla modernizacji, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynku basenowego z zapleczem oraz budynku administracyjnego KS Korona przy ul. Kalwaryjskiej w Krakowie.
- Usługa doradcza w celu analizy działalności i optymalizacji pracy szpitala (DFP.271.5.2025.KK)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 26.02-01.03.2025 r. dla 65 członków Zespołu Pieśni i Tańca "Kortowo" UWM w Olsztynie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w 2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych podczas Międzypokoleniowych Balów dla mieszkańców Dzielnicy Bielany organizowanych przez Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- "Świadczenie kompleksowych usług hotelarsko - gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem "
- Świadczenie usług bufetowych oraz cateringowych na rzecz Prokuratury Krajowej wraz z dzierżawą lokalu użytkowego i urządzeń w celu prowadzenia usług gastronomicznych
- Usługa cateringowa podczas Tradycyjnego Balu Morskiego
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.