eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardUdzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 5.400.000,00 zł (słownie: pięć milionów czterysta tysięcy zł)



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063691 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 5.400.000,00 zł (słownie: pięć milionów czterysta tysięcy zł)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 091 480 48 02

1.5.8.) Numer faksu: 091 480 48 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 5.400.000,00 zł (słownie: pięć milionów czterysta tysięcy zł)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b777bff-a0f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000963/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Udzielenie kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.8.2021.WJ1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 671389,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy długoterminowy złotówkowy w wysokości 5.400.000,00 zł, udzielony w okresie od dnia zawarcia umowy kredytowej do 30.11.2030 r., którego oprocentowanie oparte jest o WIBOR 3M, przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 5.400.000,00 zł. 2) Przewidywane terminy uruchomienia poszczególnych transz kredytu: - 28.05.2021 r. w kwocie 2.030.690,00 zł, - 30.07.2021 r. w kwocie 1.197.178,00 zł, - 30.09.2021 r. w kwocie 1.102.628,00 zł, - 29.10.2021 r. w kwocie 1.069.504,00 zł. 3) Zamawiający wymaga, aby kredyt został uruchomiony najpóźniej w ciągu 120 godzin od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji wypłaty. Termin uruchomienia kredytu stanowi kryterium oceny ofert. 4) W ramach realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje ponoszenia prowizji i opłat bankowych w zakresie: a) prowizja przygotowawcza – zerowa, b) prowizja od niewykorzystanej kwoty kredytu – zerowa, c) prowizja za gotowość w okresie do dnia 31.12.2021 r. – zerowa, d) inne opłaty czy prowizje nie będą miały miejsca. 5) Spłata kapitału kredytu nastąpi w ratach, płatnych w następujących terminach i wysokościach: - w dniu 30.11.2029 r. w kwocie 2.700.000,00 zł, - w dniu 30.11.2030 r. w kwocie 2.700.000,00 zł. 6) Okres spłaty odsetek od kredytu: Odsetki będą naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia i będą płatne w okresach kwartalnych, do 5 dnia po zakończeniu każdego kwartału, począwszy od miesiąca w którym nastąpiło uruchomienie kredytu.
Płatność zobowiązań z tytułu odsetek kredytu – wg stopy procentowej ustalonej na bazie WIBOR 3M, uwzględniającej marżę banku ustaloną w pierwszym dniu każdego kwartału. W przypadku, gdy suma stawki bazowej WIBOR 3M oraz marża banku stanowić będzie wartość ujemną, to przyjmuje się, że oprocentowanie jest równe 0,00 %.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647581,54

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657104,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 647581,54

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000017319, NIP: 525-00-12-372

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-955

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647581,54

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-11-30
2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.