Og³oszenie z dnia 2025-01-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00613152/01 - Og³oszenie z dnia 2024-11-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ W ¦WIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811909
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkañska 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargielzbietykinal@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46b5f18b-7474-4290-9c52-28dc09f13543
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00064052
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00058391/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00613152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAO.2520.2.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 501130,73 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 323130,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr I – Pakiet nr 1 - Dostawa miêsa wieprzowego, wo³owego i produktów miêsnych.Kod CPV: 15100000-9 Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 73149,68 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr II – Pakiet nr 2 - Dostawa miêsa drobiowego i podrobów.Kod CPV: 15112000-6 Drób
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29833,92 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr III – Pakiet nr 3 - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich.Kody CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25902,54 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr IV – Pakiet nr 4 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.Kod CPV: 15810000-9 Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30047,40 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr V – Pakiet nr 5 - Dostawa mro¿onek.Kody CPV:
15331170-9 Warzywa mro¿one
15220000-6 Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mro¿one
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22008,24 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr VI – Pakiet nr 6A - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny gie³dowe).Kod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41612,22 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr VII – Pakiet nr 6B - Dostawa warzyw i owoców.Kod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25672,68 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr VIII – Pakiet nr 7 - Dostawa jaj i artyku³ów spo¿ywczych.Kody CPV:
15800000-6 Ró¿ne produkty spo¿ywcze
03142500-3 Jaja
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74904,05 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 36565,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36565,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36565,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno –Tassi Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-23-59-947
7.3.3) Ulica: Staniewicka nr 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 36565,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18933,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 18933,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18933,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno –Tassi Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-23-59-947
7.3.3) Ulica: Staniewicka nr 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18933,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15202,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20524,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15202,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielni± Mleczarsk± MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 722-00-02-329
7.3.3) Ulica: Ludowa nr 122
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓ£DZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygra³a firma
SPÓ£DZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15202,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17479,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17479,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17479,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNI¡ S.C. JAN i PATRYK PRZYBYLSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 884-001-15-24
7.3.3) Ulica: Wa³brzyska nr 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA S.C. JAN I PATRYK PRZYBYLSKI
jakie przetargi wygra³a firma
PIEKARNIA S.C. JAN I PATRYK PRZYBYLSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17479,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12817,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14654,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12817,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno –Tassi Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-23-59-947
7.3.3) Ulica: Staniewicka nr 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12817,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23815,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25983,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23815,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP "MIMAR" MARIAN SOPINKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 895-12-93-690
7.3.3) Ulica: Zau³ek Rogoziñski 1/7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23815,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12873,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12873,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12873,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP "MIMAR" MARIAN SOPINKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 895-12-93-690
7.3.3) Ulica: Zau³ek Rogoziñski 1/7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12873,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 42005,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 42005,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42005,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno –Tassi Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-23-59-947
7.3.3) Ulica: Staniewicka nr 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 42005,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- zamówienie podstawowe dla wszystkich czê¶ci: 179.517,07 z³,
- opcja ilo¶ciowa dla wszystkich czê¶ci: 143.613,66 z³
Razem: 323.130,73 z³
oraz tzw. wolna rêka dla wszystkich czê¶ci: 178.000,00 z³
Ogó³em: 501.130,73 z³.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy"
- ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i monta¿ 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przeno¶nych i serwerów do MPK "¦widnica" Sp. z o.o.
- "Kompleksowa wymiana dwóch d¼wigów osobowych w budynku Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy przy ul. Armii Krajowej 49"
- Dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej oraz oprogramowania analizuj±cego i zarz±dzaj±cego dla Gminy ¦widnica w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorz±d w ¦widnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spo¿ywczych na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 14 im. ks. G. Piramowicza w Gdañsku na 2025r.
- Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych w roku 2025
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Sukcesywne dostawy miêsa i wêdlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Cz³uchowie
- "Sukcesywna dostawa produktów spo¿ywczych na potrzeby Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyñska 26 "
- Dostawy miêsa i wêdlin na potrzeby dzia³u ¿ywienia Domu Pomocy Spo³ecznej "Pod Sosnami" w Pu³tusku
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.