Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570798/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2023/BZP 00578934/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów do odbioru i transportu odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielone Międzyzdroje Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521418408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowomyśliwska 86
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913 000 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zielonemiedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonemiedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=954efc2a-b851-4c97-8f30-01e210c22ad31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport odpadów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów do odbioru i transportu odpadów komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ee7ef65-a0c0-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00570656/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów do odbioru i transportu odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZM.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 430000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup w 2024r. paliwa płynnego do pojazdów specjalistycznych śmieciarek: olej napędowy ON w ilości: 12 000 litrów. 2. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi jakościowe określone w aktach prawnych: Polska Norma PN-EN 228, PN-EN 590 oraz wymagania jakościowe określone w Obwieszczeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 21 czerwca 2023r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2023 poz. 1314). 3. Ilości paliwa podanego w opisie przedmiotu zamówienia jest wielkością orientacyjną i nie wiąże Zamawiającego, a jego zakup będzie realizowany wg. Bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel. 4. Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 78 000,00 zł brutto. 5. Wykonawca winien dysponować siecią całodobowych stacji paliw oferującymi olej napędowy ON w systemie bezgotówkowym, na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiającemu kart paliwowych. Wykonawca oświadcza, iż w okresie obowiązywania Umowy będzie dysponował takimi stacjami, w ilości co najmniej 5 (słownie: pięcioma) na terenie województwa zachodniopomorskiego, przy czym przynajmniej 1 (słownie: jedną) w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. 6. Karty Paliwowe: - Wykonawca wyda Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od daty zawarcia niniejszej Umowy identyfikacyjne karty paliwowe, na podstawie danych przekazanych mu przez Zamawiającego, - Na karcie paliwowej zakodowane będą co najmniej, następujące dane: nr karty, data ważności karty, nazwa użytkownika (Zamawiającego) oraz nr rejestracyjny pojazdu. - W przypadku zgubienia bądź kradzieży (utraty) karty Wykonawca, po telefonicznym, mailowym lub za pomocą portalu internetowego zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty, przyjmując na siebie pełna odpowiedzialność za wszelkie zakupy dokonane za pomocą karty po takim zgłoszeniu. - Wykonawca wyda Zamawiającemu duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia, za dodatkową opłatą według stawki obowiązującej w dniu wydania nowej karty. - Wykonawca wyda nieodpłatnie Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia, duplikat karty w miejsce źle funkcjonującej karty, powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania dodatkowych kart. W takim przypadku Wykonawca wyda nieodpłatnie karty paliwowe nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77538,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77538,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77538,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: Chemików
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77538,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-05-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.