eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynRozbudowa i przebudowa Przedszkola nr 3 w Wolsztynie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064865 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Przedszkola nr 3 w Wolsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 683474500

1.5.8.) Numer faksu: 683474590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wolsztyn.pl/m,115,przetargi.html?page=1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa Przedszkola nr 3 w Wolsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e68e2d9a-a1d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002613/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozbudowa i przebudowa Przedszkola nr 3 w Wolsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2374159,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Przedszkola nr 3 w Wolsztynie, ul.
Kusocińskiego 2, działka nr ewid. 513 oraz działka nr 517/10 (nawrotnica drogi
pożarowej).Obecne zagospodarowanie terenu: na przedmiotowej działce znajduje się czynny
budynek przedszkolny wraz z ogrodzeniem, placem zabaw i infrastrukturą
towarzyszącą.Parametry techniczne obiektu wg projektu budowlanego:1. część istniejąca
przeznaczona do przebudowy i modernizacji:POWIERZCHNIA ZABUDOWY – 512,54
m2,POWIERZCHNIA UŻYTKOWA – 960,78 m2,KUBATURA CZĘŚCI BUDYNKU – 3 965
m3,LICZBA KONDYGNACJI – dwie kondygnacje nadziemne i częściowe podpiwniczenie,2.
część rozbudowywana:POWIERZCHNIA ZABUDOWY – 136,49 m2,POWIERZCHNIA
UŻYTKOWA – 190,14 m2,KUBATURA CZĘŚCI BUDYNKU – 798 m3,LICZBA KONDYGNACJI
– częściowo jedna, częściowo dwie kondygnacje nadziemne,3. łącznie:POWIERZCNIA
CAŁKOWTA – 1 457,20 m2,POWIERZCHNIA ZABUDOWY – 649,03 m2,POWIERZCHNIA
UŻYTKOWA – 1 150,92 m2,KUBATURA BUDYNKU – 4 763 m3.Zakres zamówienia obejmuje w
szczególności następujące prace: 1. W części istniejącej: roboty rozbiórkowe (m.in. demontaż
stolarki, rozbiórka okładzin ścian i posadzek, skucie części tynków), konstrukcje żelbetowe i
roboty murarskie, montaż ścianki mobilnej, montaż ścianek systemowych WC, izolacja cieplna
stropodachu (wdmuchiwanie granulatu z wełny mineralnej) oraz roboty dekarskie, roboty
ślusarskie, roboty tynkarskie, licowanie ścian płytkami, montaż sufitów podwieszanych, izolacja
cieplna posadzek, posadzki z płytek oraz z wykładzin rulonowych, wymiana stolarki okiennej i
drzwiowej, w tym montaż drzwi dymoszczelnych, montaż żaluzji fasadowych dla części okien,
gładzie gipsowe, roboty malarskie, w tym wykonanie ozdobnych aplikacji ściennych,
termoizolacja ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą tynkarską oraz montażem paneli
elewacyjnych, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń zmywalni.2. W części
dobudowanej: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i fundamentowe,
konstrukcje żelbetowe i roboty murarskie, montaż stropu i stropodachu z płyt żelbetowych,
termoizolacja stropodachu i roboty dekarskie, montaż instalacji oddymiającej klatkę schodową,
dostawa i montaż windy oraz podnośnika dla niepełnosprawnych, roboty ślusarskie, montaż
stolarki okiennej i drzwiowej, w tym drzwi dymoszczelnych, montaż żaluzji fasadowych dla
części okien, budowa ścianek działowych, montaż ścianek systemowych WC, roboty tynkarskie,
gładzie gipsowe, roboty malarskie, w tym wykonanie ozdobnych aplikacji na ścianach, izolacja
cieplna posadzek, posadzki z płytek oraz z wykładzin rulonowych, termoizolacja ścian
zewnętrznych budynku wraz z wyprawą tynkarską oraz montażem paneli elewacyjnych, dostawa
i montaż wyposażenia pomieszczeń zmywalni.3. W ramach zagospodarowania terenu: wycinka
drzew wskazanych w dokumentacji projektowej (5 szt.) oraz wykonanie nasadzeń zastępczych
(2 szt.), budowa ogrodzenia panelowego z furtkami wraz z systemem kontroli dostępu, budowa
drogi pożarowej na działce nr 513 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej), budowa drogi
pożarowej na działce nr 517/10 (nawrotnica – nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych),
nawierzchnia z kraty parkingowej wypełnionej miałem kamiennym, opaska wokół budynku i
chodniki.4. Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych: oświetlenia, gniazd, obwodów
siłowych, sieciowych i TV, systemu oddymiania, systemu kontroli dostępu.5. Wykonanie
instalacji sanitarnych: wodociągowej, hydrantów wewnętrznych, kanalizacji sanitarnej, wentylacji
mechanicznej, gazowej, centralnego ogrzewania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3777777,70

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5412000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3777777,70

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasik Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950225936

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 35

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3777777,70

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.