Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024257/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00026518/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00028975/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065053 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie Modułu SDI 2020 dla Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego (SIPWŚ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie Modułu SDI 2020 dla Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego (SIPWŚ)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-516e3a30-8c76-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.53 Wdrożenie modułu SDI 2020 dla SIPWŚ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024257/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wdrożenia Modułu SDI 2020 dla Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego (SIPWŚ), w tym:
1) Opracowanie Projektu wdrożenia Modułu SDI 2020 w infrastrukturze SIPWŚ;
2) Instalacja i wdrożenie Modułu SDI 2020 na infrastrukturze SIPWŚ zgodnie z Projektem wdrożenia, o którym mowa w pkt 1;
3) Przeprowadzenie instruktaży i/lub szkoleń z zakresu funkcjonowania Modułu SDI 2020 w SIPWŚ;
4) Udzielenie wymaganych licencji na Produkty zamówienia oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego przez okres 12 miesięcy;
5) Wsparcie techniczne w zakresie bieżącej obsługi Modułu SDI 2020 i współpracy z infrastrukturą SIPWŚ w ilości 52 dni (tj. 416 godzin), w ciągu 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w sposób, w którym zostanie maksymalne wykorzystana funkcjonalność nowego Modułu SDI 2020 w ramach potrzeb SIPWŚ, zastępując częściowo lub całkowicie posiadane oprogramowanie SDI i/lub Modułu SDI 2016, o którym mowa w Zał. nr 1 do SOPZ „Wykaz oprogramowania”. Wykonawca na potrzeby realizacji Przedmiotu zamówienia wykorzysta infrastrukturę teleinformatyczną Zamawiającego.
3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231, z 2020 r. poz. 288).
4. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, nieograniczone w czasie i co do terytorium, autorskich praw majątkowych do wszystkich utworów wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt 1 i 2 zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Autorskie prawa majątkowe przechodzą na Zamawiającego z chwilą przekazania utworu przez Wykonawcę lub, jeżeli nie nastąpiło przekazanie, z chwilą podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu odbioru.
5. Wykonawca będzie świadczył usługi serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w rozdz. V. Załącznika nr 1 do SWZ – SOPZ bez dodatkowych opłat. Zamawiający w celu umożliwienia świadczenia usług gwarancyjnych, udostępni możliwość zdalnego dostępu do infrastruktury Zamawiającego zgodnie z GPBI Zamawiającego. Usług serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego będą świadczone zdalnie. W przypadku braku możliwości wykonania usługi zdalnie pomimo zapewnienia zdalnego dostępu, Wykonawca zobowiązany jest dokonać usługi w lokalizacji zamawiającego na własny koszt.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
7. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
8. Zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę dwóch osób (Kierownika Projektu oraz Specjalistę GIS) wskazanych do realizacji zamówienia przy wykonywaniu czynności wskazanych w „Projektowanych postanowieniach umowy” – Dodatek nr 9 do SWZ.
9. Wykonawca wykazując w „Formularzu oferty”, iż zatrudni na okres realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobę, o której mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zapisami rozdziału XVI SWZ.
10. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 8 i 9 określenie uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wyszczególnione w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Dodatek nr 9 do SWZ.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289538,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289538,45
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289538,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intergraph Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210120486
7.3.3) Ulica: Konstruktorska 12A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERGRAPH POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INTERGRAPH POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289538,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- wartość zamówienia podstawowego: 241 577,45 zł,
- wartość opcji: 47 961,00 zł
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS Busko-Zdrój przy ul. Partyzantów 33
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa w formie leasingu finansowego i uruchomienie kontrolera do badań symulacyjnych oraz siłownika hydraulicznego dla PŚk w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Świadczenie usługi serwisu sytemu informatycznego AMMS/ InfoMedica będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białe
- Odnowienie licencji na oprogramowanie DesktopCentral do zdalnej administracji komputerami Szpitala oraz realizacji polityki zabezpieczeń
- Modernizacja i rozbudowa systemu zarządzania zasobami informacji przestrzennej gminy Żukowo
- Dostawa sprzętu podnoszącego bezpieczeństwo teleinformatyczne, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie technologii RFID w sądach okręgu ostrołęckiego
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.