Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014201/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00014201/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014201/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00020148/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00023265/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00027107/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065277 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji rozbudowy ul. Okulickiego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdmk.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji rozbudowy ul. Okulickiego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57970aac-7d89-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000711/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji rozbudowy ul. Okulickiego - opracowanie dokumentacji projektowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014201/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/III/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu wszystkich niezbędnych materiałów oraz uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji rozbudowy ul. Okulickiego w Krakowie,
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) – załącznik nr 2 do SWZ,
• Zakresu rzeczowego – załącznik nr 9 do SWZ,
• Koncepcja dla rozbudowy ul. Okulickiego - załącznik nr 12 do SWZ,
• Wytyczne dla projektowania infrastruktury tramwajowej - załącznik nr 13 do SWZ.
c) Wymagany okres gwarancji:
• Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące,
• Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,
opracowany w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy, licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
e) W zakresie zamówienia należy stosować się do poniższych wytycznych dotyczących projektowania infrastruktury tramwajowej, tj.:
• Doprowadzić do zgodności z Zarządzeniem Dyrektora ZDMK nr 117/19, tj. "Wytyczne do projektowania infrastruktury tramwajowej" – stanowiące załącznik nr 13 do SWZ,
• Stosować rozwiązania, które nie pogarszałyby istniejącego układu torowego, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji w opracowanej koncepcji, dokonać korekt w tym zakresie,
• Przeanalizować możliwość wykonania przejazdów drogowych na odcinkach prostych (w szczególnych przypadkach dopuszcza się wyłącznie w łukach o dużych promieniach),
• Przeanalizować możliwość wykonania przejść i przejazdów rowerowych poza obszarem rozjazdów,
• Uwzględnić aby wszystkie zwrotnice rozjazdowe w węźle były sterowane elektrycznie,
• Uwzględnić przebudowę układu kablowego trakcji tramwajowej w całym zakresie opracowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARG Projektowanie Inwestycyjne sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 945 216 74 47
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 4a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-410
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARG PROJEKTOWANIE INWESTYCYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARG PROJEKTOWANIE INWESTYCYJNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.