eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz"Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy i Dziennego Domu "Senior - WIGOR" z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego w 2022 roku" z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy i Dziennego Domu „Senior – WIGOR” z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego w 2022 roku” z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631000187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Swarzędz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 616512650

1.5.8.) Numer faksu: 616512654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@opsswarzedz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy i Dziennego Domu „Senior – WIGOR” z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego w 2022 roku” z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49d2b898-6fab-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001154/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dwudaniowych (zupa i drugie danie), pięć razy w tygodniu, bez sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy dla uczestników DD "Senior - WIGOR" .

1.3.4 Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dwudaniowych (zupa i drugie danie), pięć razy w tygodniu, bez sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy dla uczestników Dziennego Domu Pomocy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007957/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.OR.341.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dwudaniowych (zupa i drugie danie) oraz podwieczorku, pięć razy w tygodniu, bez sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dla uczestników Dziennego Domu Pomocy z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego w 2022 roku.
3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić produkty niezbędne do przygotowania posiłków.
4. Posiłki nie mogą być przygotowywane z produktów gotowych i półproduktów oraz potraw w proszku (wyjątek to kisiele i budynie). Nie zezwala się na stosowanie w procesie żywienia następujących produktów: konserw, produktów z glutaminianem sodu, mięsa odkostnionego mechanicznie.
5. Wyklucza się podawanie następujących dań: wątróbka, kaszanka, parówki.
6. Do przygotowania posiłków należy używać wyłącznie produktów wysokiej jakości zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi.
7. Owoce i warzywa użyte do przygotowania posiłku muszą być świeże lub mrożone.
8. Zupy muszą być gotowane na wywarze warzywnym lub mięsno – warzywnym i ewentualnie zagęszczane śmietaną. Zupy krem muszą być gęste.
9. W przypadku dań mięsnych należy serwować całe sztuki mięsa. Mięso przerobione (mielone) może pojawiać się nie częściej niż 2 razy w miesiącu, zgodnie z zatwierdzonym jadłospisem.
10. Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu (minimum), potrawy powinny być lekkostrawne, w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli. Ważna jest estetyka potraw i posiłków.
W miesięcznym jadłospisie winno być uwzględnionych minimum 12 dni zawierających dania mięsne, minimum 2 dni zawierające danie rybne. Dopuszcza się 2 razy w miesiącu, nie częściej niż raz w tygodniu, uwzględnienie przez Wykonawcę w jadłospisie jednego dnia zawierającego dania półmięsne (bigos, fasolka po bretońsku, pierogi z mięsem, krokiety z mięsem, makaron z kawałkami mięsa) lub bez mięsa oraz ryb (naleśniki, racuchy, krokiety z kapustą, grzybami, pierogi z serem, owocami, dania warzywne). Do zestawu obiadowego z mięsem lub z rybą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dodatki w postaci surówki lub warzyw gotowanych;
W ramach miesięcznego jadłospisu dana surówka lub jarzyny nie mogą powtarzać się w tym samym tygodniu.
Objętość/waga posiłków powinna spełniać następujące standardy:
1) Zupa – 400 ml/os.
2) Drugie danie, w tym:
a) ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron – 250 g/os.
b) porcja mięsa (schab, szynka wieprzowa, polędwica)– 150 g/os.
lub porcje kurczaka (udko, 3 skrzydełka) – 150 g/os.
lub ryba – 100 g/os.
c) surówka lub jarzyny gotowane – 100 g/os.
d) drugie danie – naleśniki z dodatkami, krokiety, racuchy – 300 g/os.
e) drugie danie – pierogi (z serem lub z mięsem), kluski – 300 g/os.
f) drugie danie – fasolka po bretońsku, bigos, dania warzywne – 300 g/os.;

3) Zamawiający zaleca stosowanie surówek – warzyw gotowanych lub parzonych.
Zamawiający zaleca stosowanie do surówek warzyw miękkich i drobno pokrojonych;
4) Zamawiający wymaga stosowania sosów dodatkowo w ilości 40 ml przy potrawach ziemniaczanych, kaszy, ryżu; Sosy winny być różnorodne (jasny, ciemny, pomidorowy, grzybowy itd.);

5) podwieczorki powinny być urozmaicone: minimum raz w tygodniu miękkie owoce (sałatka owocowa), kisiel z owocami/galaretka/budyń, ciasto, drożdżówka, jogurt.
Gramatura: Ciasto/drożdżówka nie mniej niż 150 g/os., Kisiel, galaretka, budyń nie mniej niż 200 ml/os., Owoce/sałatka owocowa nie mniej niż 200 g/os.(dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia).

11. W planowaniu jadłospisu Wykonawca uwzględni pory roku, tak aby posiłki wysokoenergetyczne i tłuste nie były podawane w czasie upałów.
12. Wykonawca wraz z ofertą złoży miesięczny jadłospis uwzględniający wszystkie powyższe wymagania.
13. Jadłospis przygotowany przez Wykonawcę i złożony w ofercie będzie obowiązywał przez 1 miesiąc obowiązywania umowy. Następne jadłospisy będą przygotowywane przez Wykonawcę w sposób w jaki został przygotowany jadłospis w ofercie co oznacza, że Wykonawca musi zapewnić w następnych jadłospisach taką samą lub lepszą ilość w zakresie częstotliwości występowania w jadłospisie miesięcznym warzyw i owoców sezonowych, produktów dostarczających białka zwierzęce, urozmaicenie posiłków.
14. Pomieszczenia kuchenne, w których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki winny spełniać wszelkie wymogi w tym wymogi Sanepidu, konieczne do prowadzenia zbiorowego żywienia.
15. W przypadku części 1 przedmiotu zamówienia maksymalna dzienna liczba dostarczanych posiłków wynosi 20 obiadów i 20 podwieczorków , a w trakcie całego okresu realizacji zamówienia 5000 obiadów i 5000 podwieczorków.
16. W przypadku części 2 przedmiotu zamówienia maksymalna dzienna liczba dostarczanych posiłków wynosi 30 obiadów, a w trakcie całego okresu realizacji zamówienia 7510 obiadów.
17. Faktyczne ilości obiadów i podwieczorków na dany dzień będą potwierdzane telefonicznie przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 9:30.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby obiadów i podwieczorków w zależności od frekwencji uczestników Dziennego Domu Pomocy i Dziennego Domu „Senior – WIGOR”.
19. Wykonawca będzie dostarczał obiady i podwieczorki własnym transportem do Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i Dziennego Domu „Senior – WIGOR” przy ul. Sienkiewicza 21 w godzinach od 13:00 do 14:00.
20. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane bezpośrednim wydawaniem posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu i Dziennego Domu „Senior – WIGOR” w Swarzędzu.
21. Dania ciepłe dostarczane będą w specjalnych jednorazowych pojemnikach izolacyjnych, zaś zimne w szczelnych opakowaniach gastronomicznych. Zużyte pojemniki będą odbierane przez Wykonawcę do utylizacji tego samego dnia.
22. Sposób transportu musi zapewniać zapobieganie deformowaniu, sklejaniu, odkształcaniu, wylewaniu się i niszczeniu się produktów.
23. Posiłki powinny być estetycznie zapakowane.
24. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu propozycję jadłospisu na następny miesiąc najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego.
25. Z obiadów i podwieczorków w Dziennym Domu Pomocy w Swarzędzu i Dziennym Domu „Senior – WIGOR” w Swarzędzu korzystają głównie osoby starsze, dlatego też Zamawiający będzie miał prawo do wprowadzenia zmian w zaproponowanym przez Wykonawcę jadłospisie, w przypadku gdy nie będzie on dostosowany do wymagań i upodobań uczestników.
Decyzje dotyczące zmian w miesięcznym jadłospisie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy minimum na dwa dni przed końcem miesiąca poprzedzającego.
26. W trakcie wykonywania usługi Zamawiający zastrzega możliwość każdorazowego sprawdzania jakości i ilości dostarczonych posiłków, jak również jakości pracy personelu Wykonawcy, wykonującego przedmiot umowy.
27. Podana w ofercie cena za dostarczenie 1 obiadu dwudaniowego (zupa i drugie danie) i podwieczorku musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem oraz dostarczeniem do Zamawiającego (dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia).
28. Podana w ofercie cena za dostarczenie 1 obiadu dwudaniowego (zupa i drugie danie) musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem oraz dostarczeniem do Zamawiającego (dotyczy części 2 przedmiotu zamówienia).
29. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za 1 obiad (dotyczy części 2 przedmiotu zamówienia) oraz obiad i podwieczorek (dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia), zgodnie ze złożoną ofertą.
30. Zamawiający przez cały okres wykonywania zamówienia zleci Wykonawcy wykonanie minimum:
a) dla części 1 – usługi przygotowania i dostawy gorących posiłków (obiad dwudaniowy i podwieczorek) w ilości 760 posiłków;
b) dla części 2 – przygotowania i dostawy gorących posiłków (obiad dwudaniowy) w ilości 1130 posiłków.
25. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.2021 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy,
2) rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139 poz.1)
26. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część niniejszego zamówienia lub na wszystkie części. W tym celu należy wypełnić i złożyć formularz ofertowy stosownie do oferowanej części zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 87780 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dwudaniowych (zupa i drugie danie), pięć razy w tygodniu, bez sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dla uczestników Dziennego Domu „Senior – WIGOR” z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego w 2022 roku.
3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić produkty niezbędne do przygotowania posiłków.
4. Posiłki nie mogą być przygotowywane z produktów gotowych i półproduktów oraz potraw w proszku (wyjątek to kisiele i budynie). Nie zezwala się na stosowanie w procesie żywienia następujących produktów: konserw, produktów z glutaminianem sodu, mięsa odkostnionego mechanicznie.
5. Wyklucza się podawanie następujących dań: wątróbka, kaszanka, parówki.
6. Do przygotowania posiłków należy używać wyłącznie produktów wysokiej jakości zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi.
7. Owoce i warzywa użyte do przygotowania posiłku muszą być świeże lub mrożone.
8. Zupy muszą być gotowane na wywarze warzywnym lub mięsno – warzywnym i ewentualnie zagęszczane śmietaną. Zupy krem muszą być gęste.
9. W przypadku dań mięsnych należy serwować całe sztuki mięsa. Mięso przerobione (mielone) może pojawiać się nie częściej niż 2 razy w miesiącu, zgodnie z zatwierdzonym jadłospisem.
10. Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu (minimum), potrawy powinny być lekkostrawne, w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli. Ważna jest estetyka potraw i posiłków.
W miesięcznym jadłospisie winno być uwzględnionych minimum 12 dni zawierających dania mięsne, minimum 2 dni zawierające danie rybne. Dopuszcza się 2 razy w miesiącu, nie częściej niż raz w tygodniu, uwzględnienie przez Wykonawcę w jadłospisie jednego dnia zawierającego dania półmięsne (bigos, fasolka po bretońsku, pierogi z mięsem, krokiety z mięsem, makaron z kawałkami mięsa) lub bez mięsa oraz ryb (naleśniki, racuchy, krokiety z kapustą, grzybami, pierogi z serem, owocami, dania warzywne). Do zestawu obiadowego z mięsem lub z rybą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dodatki w postaci surówki lub warzyw gotowanych;
W ramach miesięcznego jadłospisu dana surówka lub jarzyny nie mogą powtarzać się w tym samym tygodniu.
Objętość/waga posiłków powinna spełniać następujące standardy:
1) Zupa – 400 ml/os.
2) Drugie danie, w tym:
a) ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron – 250 g/os.
b) porcja mięsa (schab, szynka wieprzowa, polędwica)– 150 g/os.
lub porcje kurczaka (udko, 3 skrzydełka) – 150 g/os.
lub ryba – 100 g/os.
c) surówka lub jarzyny gotowane – 100 g/os.
d) drugie danie – naleśniki z dodatkami, krokiety, racuchy – 300 g/os.
e) drugie danie – pierogi (z serem lub z mięsem), kluski – 300 g/os.
f) drugie danie – fasolka po bretońsku, bigos, dania warzywne – 300 g/os.;

3) Zamawiający zaleca stosowanie surówek – warzyw gotowanych lub parzonych.
Zamawiający zaleca stosowanie do surówek warzyw miękkich i drobno pokrojonych;
4) Zamawiający wymaga stosowania sosów dodatkowo w ilości 40 ml przy potrawach ziemniaczanych, kaszy, ryżu; Sosy winny być różnorodne (jasny, ciemny, pomidorowy, grzybowy itd.);

5) podwieczorki powinny być urozmaicone: minimum raz w tygodniu miękkie owoce (sałatka owocowa), kisiel z owocami/galaretka/budyń, ciasto, drożdżówka, jogurt.
Gramatura: Ciasto/drożdżówka nie mniej niż 150 g/os., Kisiel, galaretka, budyń nie mniej niż 200 ml/os., Owoce/sałatka owocowa nie mniej niż 200 g/os.(dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia).

11. W planowaniu jadłospisu Wykonawca uwzględni pory roku, tak aby posiłki wysokoenergetyczne i tłuste nie były podawane w czasie upałów.
12. Wykonawca wraz z ofertą złoży miesięczny jadłospis uwzględniający wszystkie powyższe wymagania.
13. Jadłospis przygotowany przez Wykonawcę i złożony w ofercie będzie obowiązywał przez 1 miesiąc obowiązywania umowy. Następne jadłospisy będą przygotowywane przez Wykonawcę w sposób w jaki został przygotowany jadłospis w ofercie co oznacza, że Wykonawca musi zapewnić w następnych jadłospisach taką samą lub lepszą ilość w zakresie częstotliwości występowania w jadłospisie miesięcznym warzyw i owoców sezonowych, produktów dostarczających białka zwierzęce, urozmaicenie posiłków.
14. Pomieszczenia kuchenne, w których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki winny spełniać wszelkie wymogi w tym wymogi Sanepidu, konieczne do prowadzenia zbiorowego żywienia.
15. W przypadku części 1 przedmiotu zamówienia maksymalna dzienna liczba dostarczanych posiłków wynosi 20 obiadów i 20 podwieczorków , a w trakcie całego okresu realizacji zamówienia 5000 obiadów i 5000 podwieczorków.
16. W przypadku części 2 przedmiotu zamówienia maksymalna dzienna liczba dostarczanych posiłków wynosi 30 obiadów, a w trakcie całego okresu realizacji zamówienia 7510 obiadów.
17. Faktyczne ilości obiadów i podwieczorków na dany dzień będą potwierdzane telefonicznie przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 9:30.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby obiadów i podwieczorków w zależności od frekwencji uczestników Dziennego Domu Pomocy i Dziennego Domu „Senior – WIGOR”.
19. Wykonawca będzie dostarczał obiady i podwieczorki własnym transportem do Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i Dziennego Domu „Senior – WIGOR” przy ul. Sienkiewicza 21 w godzinach od 13:00 do 14:00.
20. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane bezpośrednim wydawaniem posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu i Dziennego Domu „Senior – WIGOR” w Swarzędzu.
21. Dania ciepłe dostarczane będą w specjalnych jednorazowych pojemnikach izolacyjnych, zaś zimne w szczelnych opakowaniach gastronomicznych. Zużyte pojemniki będą odbierane przez Wykonawcę do utylizacji tego samego dnia.
22. Sposób transportu musi zapewniać zapobieganie deformowaniu, sklejaniu, odkształcaniu, wylewaniu się i niszczeniu się produktów.
23. Posiłki powinny być estetycznie zapakowane.
24. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu propozycję jadłospisu na następny miesiąc najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego.
25. Z obiadów i podwieczorków w Dziennym Domu Pomocy w Swarzędzu i Dziennym Domu „Senior – WIGOR” w Swarzędzu korzystają głównie osoby starsze, dlatego też Zamawiający będzie miał prawo do wprowadzenia zmian w zaproponowanym przez Wykonawcę jadłospisie, w przypadku gdy nie będzie on dostosowany do wymagań i upodobań uczestników.
Decyzje dotyczące zmian w miesięcznym jadłospisie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy minimum na dwa dni przed końcem miesiąca poprzedzającego.
26. W trakcie wykonywania usługi Zamawiający zastrzega możliwość każdorazowego sprawdzania jakości i ilości dostarczonych posiłków, jak również jakości pracy personelu Wykonawcy, wykonującego przedmiot umowy.
27. Podana w ofercie cena za dostarczenie 1 obiadu dwudaniowego (zupa i drugie danie) i podwieczorku musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem oraz dostarczeniem do Zamawiającego (dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia).
28. Podana w ofercie cena za dostarczenie 1 obiadu dwudaniowego (zupa i drugie danie) musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem oraz dostarczeniem do Zamawiającego (dotyczy części 2 przedmiotu zamówienia).
29. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za 1 obiad (dotyczy części 2 przedmiotu zamówienia) oraz obiad i podwieczorek (dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia), zgodnie ze złożoną ofertą.
30. Zamawiający przez cały okres wykonywania zamówienia zleci Wykonawcy wykonanie minimum:
a) dla części 1 – usługi przygotowania i dostawy gorących posiłków (obiad dwudaniowy i podwieczorek) w ilości 760 posiłków;
b) dla części 2 – przygotowania i dostawy gorących posiłków (obiad dwudaniowy) w ilości 1130 posiłków.
25. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.2021 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy,
2) rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139 poz.1)
26. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część niniejszego zamówienia lub na wszystkie części. W tym celu należy wypełnić i złożyć formularz ofertowy stosownie do oferowanej części zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 77000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Oferta spółki Usługi Gastronomiczne „DOBRA KUCHNIA” Piotr Przybylski, Bartosz Przybylski s.c., ul. Łowiecka 32 , Łowęcin, 62-020 Swarzędz
nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Część dokumentów zawartych w ofercie nie została opatrzona podpisami elektronicznymi (referencje, dokumenty wystawione przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny).

Oferta firmy Wirtuozi Smaków Monika Kordalska, ul. Śniadeckich 40, 60-774 Poznań zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
W formularzu ofertowym w części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Wykonawca zawarł sprzeczne ze sobą dane dotyczące ceny jednostkowej brutto oraz całkowitej wartości oferty brutto.
Biorąc pod uwagę wolumen określonych przez Zamawiającego posiłków wskazać należy, że wartość zamówienia nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej brutto oraz tego wolumenu. W tej sytuacji Zamawiający nie ma możliwości ustalenia jaka jest prawidłowa wartość ceny jednostkowej brutto oraz całkowita wartość oferty brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Oferta spółki Usługi Gastronomiczne „DOBRA KUCHNIA” Piotr Przybylski, Bartosz Przybylski s.c., ul. Łowiecka 32 , Łowęcin, 62-020 Swarzędz
nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Część dokumentów zawartych w ofercie nie została opatrzona podpisami elektronicznymi (referencje, dokumenty wystawione przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny).

Oferta firmy Wirtuozi Smaków Monika Kordalska, ul. Śniadeckich 40, 60-774 Poznań zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
W formularzu ofertowym w części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Wykonawca zawarł sprzeczne ze sobą dane dotyczące ceny jednostkowej brutto oraz całkowitej wartości oferty brutto.
Biorąc pod uwagę wolumen określonych przez Zamawiającego posiłków wskazać należy, że wartość zamówienia nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej brutto oraz tego wolumenu. W tej sytuacji Zamawiający nie ma możliwości ustalenia jaka jest prawidłowa wartość ceny jednostkowej brutto oraz całkowita wartość oferty brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.