Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.ee@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-218cad63-fa86-46bb-b3cc-518f7c6d7afb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z punktem 9 SWZ Zamawiający podał szczegółową instrukcję składania ofert w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z punktem 24 SWZ - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WE.ZP.261.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV (OPZ) i Rozdział V (PPU) niniejszej SWZ.
Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. Zamawiający przewiduje organizację spotkania w Gmachu Starej Kotłowni, ul. Nowowiejska 20, 00-653 Warszawa w dniu 17.04.2025 r. w godzinach ok. 12:00 – 15:00. Zamawiający przewiduje liczbę uczestników 100 osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 16 swz.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena wykonanych realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu w zakresie:7.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
posiada dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w szczególności odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed jego złożeniem,
7.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
– warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję właściwego terenowego Organu
Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnianie wymagań higieniczno- zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości
prowadzenia cateringu zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
7.1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, w tym obejmującą przedmiot Umowy na
kwotę nie niższą niż 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) obejmującą co najmniej odpowiedzialność z tytułu
szkody powodowanej przeniesieniem chorób zakaźnych oraz zatruć pokarmowych na kwotę nie niższą niż 8 000 złotych
oraz odpowiedzialność z tytułu szkody wyrządzonej na mieniu na kwotę nie niższą niż 2 000 złotych - ważną na dzień
zawarcia umowy oraz zobowiązuje się do jej utrzymania przez cały czas trwania umowy. Kopia polisy ubezpieczeniowej
stanowi załącznik nr 4 do umowy.
7.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2
zamówienia finansowo i rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia niniejszego przetargu – jako zadania
porównywalne będzie: - 2 zamówienia polegające na wykonaniu usług cateringowych o łącznej wartości powyżej 20.000,00
zł (łącznie z podatkiem VAT), każde o wartości co najmniej 10.000,00 zł
7.1.5 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 1a oraz załącznik 1b) stanowiący element rozdziału II SWZ), w
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie;
8.1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1c) stanowiący element rozdziału II SWZ).
8.1.3 Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi te zostały wykonane. Wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego podane w
dokumentach potwierdzających spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia będą przeliczone według średniego kursu
Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień zakończenia realizacji wykazanych usług; Wykaz usług należy sporządzić
na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 rozdział III („Doświadczenie zawodowe”).
8.1.4 dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 7.1.3. SWZ.
8.1.5 aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej, wydane przez właściwy organ inspekcji sanitarnej, jak
określono w pkt. 7.1.2 SWZ.
8.2 Po złożeniu ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie
krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności spełniania warunków
oraz brak podstaw wykluczenia wymienionych poniżej:
8.2.1. w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 7.1.:
1) dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w szczególności odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; przy
czym Zamawiający informuje, że nie będzie wzywał do złożenia ww. dokumentu w przypadku podania przez Wykonawcę informacji
w formularzu oferty – Rozdział III w pkt 10 - na temat bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych, z której możliwe jest pobranie
odpowiedniego dokumentu rejestrowego.
8.2.2. w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Zamawiający wymaga złożenia:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika 1d (rozdział II).
8.2.3 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.1.1., 8.1.2, 8.2.1.1) oraz
innych odpowiednich dokumentów spośród wymienionych w pkt 8.2.1.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 8 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest niezwłocznie po ogłoszeniu tej decyzji, a przed podpisaniem umowy, przedłożyć Zamawiającemu:1) jeżeli za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – umowę regulującą współpracę tych podmiotów, która wskazuje podmiot wiodący i uprawnia go do
wystawiania i składania faktur stanowiących rozliczenie z Zamawiającym wykonane przez każdy z tych podmiotów
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo opisano w Rozdziale V SWZ -ppu. ( PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY )7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.