eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³owno"Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II"



Og³oszenie z dnia 2023-01-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 2 IM. ADAMA MICKIEWICZA W G£OWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000732281

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. W³adys³awa Andersa 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2glowno2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp2glowno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d539c12c-8206-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00065609

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00482953/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 „Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y podstawowej Nr 2 w G³ownie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00513225

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP2/4/2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 185365,83 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 185365 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 1: Produkty gotowe: kluski leniwe, ¶l±skie, kopytka, pampuchy, paszteciki, pierogi, uszka itp.
Kod CPV: 15894300-4 Dania gotowe,

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20325,20 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 2: Pieczywo: bu³ka angielka, bu³ka grahamka, kajzerka, bu³ka s³odka, chleb pszenny krojony, chleb s³onecznikowy krojony, chleb sojowy krojony, chleb wieloziarnisty krojony, chleb razowy krojony, chleb ¿ytni krojony itp.
Kod CPV: 15811000-6 Pieczywo, 15812000-30 Wyroby ciastkarskie i ciasta, 15810000-9 Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2439,02 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 3: Ryby: filet z dorsza mro¿ony, filet z mintaja mro¿ony, paluszki rybne, steki rybne, ryba miruna filet mro¿ona:
Kod CPV: 15221000-3: Ryby mro¿one

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mro¿one

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24390,24 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 4: Artyku³y spo¿ywcze: ananas puszka, barszcz bia³y butelka, barszcz bia³y w proszku, bu³ka mielona, chrzan w s³oiku, cukier trzcinowy, cukier waniliowy, kasze, ry¿, herbata, makarony, marmolady, m±ka, mas³o, miód, ocet, olej, oliwki, przyprawy, sery, sosy, zupy w proszku, jogurt, kefir, woda mineralna, itp.
Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7, 15851000-8, 15.50.00.00-3; 15.51.00.00-6; 15.53.00.00-2; 15.55.13.00-8; 15.54.21.00-0; 15.54.40.00-3.

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i t³uszcze zwierzêce lub ro¶linne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15600000-4 - Produkty przemia³u ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15851000-8 - Produkty m±czne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15510000-6 - Mleko i ¶mietana

15530000-2 - Mas³o

15551300-8 - Jogurt

15542100-0 - Ser twarogowy

15544000-3 - Ser twardy

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 60975,61 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 5: Owoce i warzywa CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.13-0; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9;

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 03110000-5 - Ro¶liny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

03221300-9 - Warzywa li¶ciaste

03221400-0 - Warzywa kapustne

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222111-4 - Banany

03222200-5 - Owoce cytrusowe

03222313-0 - Truskawki

03222314-7 - Maliny

03222321-9 - Jab³ka

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20325,20 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 6: ¶wie¿y drób: filet drobiowy z kurczaka, kurczak, udko drobiowe z kurczaka, udziki z kurczaka, filet z indyka, porcja roso³owa z kurczaka, porcja roso³owa z indyka,
Kod CPV: 15131500-0 Produkty drobiowe, 15112000-60 Drób, 15112120-3 Indyki,


Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112120-3 - Indyki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28455,28 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 7: ¶wie¿e miêso: boczek surowy, boczek wêdzony, karczek bez ko¶ci, kie³basa wiejska, ³opatka, od szynki, schab bez ko¶ci, wo³owina, s³onina, szynka wêdzona, szponder wo³owy,
Kod CPV: 15111100-0 Wo³owina, 15111000-9 miêso wo³owe, 15131200-7 Miêso suszone, solone, wêdzone lub marynowane, 15131100-6 Produkty miêsno-wêdliniarskie


Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15111100-0 - Wo³owina

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111000-9 - Miêso wo³owe

15131200-7 - Miêso suszone, solone, wêdzone lub marynowane

15131100-6 - Produkty miêsno-wêdliniarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28455,28 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 29550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 32350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „ARGUS” s.c. G. Zuszek, P. Tarowski

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: „ARGUS” s.c. G. Zuszek, P. Tarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291389620

7.3.3) Ulica: ul. Przybyszewskiego 40

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 93-189

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-19 do 2023-12-29

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5005,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5005,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5005,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Jerzy Gocek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331004958

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 30

7.3.4) Miejscowo¶æ: G³owno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5005,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-10 do 2023-12-29

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 29440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 29440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MER SP. J., A. i S. Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321762823

7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 51A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Smardzew, Glinnik

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-10 do 2023-12-29

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74996,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 74996,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74996,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa El¿bieta Szczepaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331005331

7.3.3) Ulica: ul. Wyspiañskiego 10/12

7.3.4) Miejscowo¶æ: G³owno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 74996,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-10 do 2023-12-29

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie zosta³o uniewa¿nione, w zwi±zku z tym, i¿ na przedmiotowa czê¶ci zamówienia nie wp³ynê³y oferty.

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie zosta³o uniewa¿nione, w zwi±zku z tym, i¿ na przedmiotowa czê¶ci zamówienia nie wp³ynê³y oferty.

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie zosta³o uniewa¿nione, w zwi±zku z tym, i¿ na przedmiotowa czê¶ci zamówienia nie wp³ynê³y oferty.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.