eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³owno"Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II"



Og³oszenie z dnia 2022-12-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 2 IM. ADAMA MICKIEWICZA W G£OWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000732281

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. W³adys³awa Andersa 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2glowno2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp2glowno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d539c12c-8206-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00513225

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00482953/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 „Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y podstawowej Nr 2 w G³ownie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.1.1. Postêpowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim.
8.1.2. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: sp2glowno2@wp.pl
8.1.3. Forma, w jakiej ma byæ z³o¿ona oferta wraz z za³±cznikami, w tym o¶wiadczeñ sk³adanych w celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu/wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, okre¶lona zosta³a odpowiednio w pkt. 8.2 SWZ.
8.1.4. Wykonawca bior±cy udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê w postaci elektronicznej, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
8.1.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu („Warunki us³ugi”, https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx) oraz Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl). Dodatkowe informacje zawarte s± równie¿ w dokumencie „Najczê¶ciej zadawane pytania do miniPortalu”. Przyjmuje siê, ¿e Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu akceptuje Regulamin dostêpny na stronie https://epuap.gov.pl, a tak¿e Regulamin miniPortalu.
8.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesy³ane pliki nale¿y skompresowaæ do jednego pliku archiwum – ZIP).
8.1.7. Za datê przekazania oferty lub innych dokumentów za po¶rednictwem miniPortalu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP,
8.1.8. Identyfikator postêpowania dla niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz w za³±czniku do niniejszej SWZ.
8.1.9. Zaleca siê kopiowanie (przeklejanie) Identyfikatora postêpowania, a nie jego przepisywanie.
8.1.10. Wykonawca przygotuje elektroniczn± ofertê, podpisuje j± kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym szyfruje ofertê i wysy³a j± do Zamawiaj±cego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy dostêpnych na platformie ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – adres skrzynki EPUAP: /sp2glowno/skrytka ESP
8.2.1. Ofertê wraz z wymaganymi do niej za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca poda swój adres skrzynki ePUAP, na którym mo¿e byæ prowadzona korespondencja zwi±zana z postêpowaniem (zaleca siê równie¿ podanie adresu email).
8.2.2. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim oraz sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp.
8.2.3. Zamawiaj±cy zaleca nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf. Przes³anie danych w innych formatach, np.: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt jest dopuszczalne, ale nie zalecane ze wzglêdu na mo¿liwe trudno¶ci techniczne z weryfikacj± prawid³owo¶ci z³o¿enia kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Uwaga: zaleca siê, aby dokument (oferta, o¶wiadczenia, itp.) wytworzony za pomoc± oprogramowania tworz±cego pliki w formacie innym ni¿ .pdf, zapisaæ w formacie .pdf.
8.2.4. Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortalu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), pragniemy Pañstwa poinformowaæ, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w G³ownie, tel. (42) 719-10-25, e-mail: sp2glowno2@wp.pl;
2. inspektorem ochrony danych w Szkole Podstawowej nr 2 w G³ownie jest Pani Magdalena Kuszmider,
e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i inne ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (z pó¼niejszymi zmianami), dalej zwana „Pzp”, a tak¿e podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególno¶ci podmiotom wspieraj±cych administratora w organizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, uwzglêdniaj±c okres rêkojmi i gwarancji oraz okres przedawnienia roszczeñ.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Posiada Pani/Pan:
7.1. prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (art. 15 RODO);
7.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) – przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
7.3. prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
8.1. prawo do usuniêcia danych osobowych (w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);
8.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W przypadku gdy osoba, której dane dotycz± wnosi do Administratora o:
9.1. potwierdzenie, czy przetwarzane s± dane jej dotycz±ce;
9.2. uzyskanie dostêpu do danych jej dotycz±cych oraz informacji o:
9.2.1. celach przetwarzania;
9.2.2. kategoriach odno¶nych danych osobowych;
9.2.3. informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zosta³y lub zostan± ujawnione (w szczególno¶ci o odbiorcach w pañstwach trzecich lub organizacjach miêdzynarodowych);
9.2.4. planowanym okresie przechowywania danych lub kryteriach ustalania tego okresu;
9.2.5. prawie do żądania od Administratora sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotycz±cego osoby, której dane dotycz±̨, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
9.2.6. prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9.2.7. ¼ródle danych osobowych je¿eli nie zosta³y one zebrane od osoby, której dane dotycz±;
9.2.8. zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz istotnych zasadach ich podejmowania;
9.3. uzyskanie informacji o odpowiednich zabezpieczeniach (o których mowa w art. 46 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), zwi±zanych z przekazaniem, je¿eli dane osobowe są przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej,
9.4. dostarczenie kopii danych podlegaj±cych przetwarzaniu; a wykonanie powy¿szych obowi±zków wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ewentualnie wskazania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
10. W przypadku wyst±pienia przez osobê, której dane dotycz± do Administratora z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania, ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP2/4/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 1: Produkty gotowe: kluski leniwe, ¶l±skie, kopytka, pampuchy, paszteciki, pierogi, uszka itp.
Kod CPV: 15894300-4 Dania gotowe,

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

6.3. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w zwi±zku z czym precyzuje:
6.3.1. okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶ci: zamówienie o dodatkowe 20% ilo¶ci artyku³ów z danego asortymentu – danej czê¶ci,
6.3.2. okre¶lenie okoliczno¶ci skorzystania z opcji: w zwi±zku z zwiêkszeniem liczby dzieci (osób) korzystaj±cych z obiadów szkolnych,
6.3.3. powy¿sze nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Termin realizacji dostawy - 40,00% (40 pkt),

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 2: Pieczywo: bu³ka angielka, bu³ka grahamka, kajzerka, bu³ka s³odka, chleb pszenny krojony, chleb s³onecznikowy krojony, chleb sojowy krojony, chleb wieloziarnisty krojony, chleb razowy krojony, chleb ¿ytni krojony itp.
Kod CPV: 15811000-6 Pieczywo, 15812000-30 Wyroby ciastkarskie i ciasta, 15810000-9 Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w zwi±zku z czym precyzuje:
3.1.1. okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶ci: zamówienie o dodatkowe 20% ilo¶ci artyku³ów z danego asortymentu – danej czê¶ci,
3.1.2. okre¶lenie okoliczno¶ci skorzystania z opcji: w zwi±zku z zwiêkszeniem liczby dzieci (osób) korzystaj±cych z obiadów szkolnych,
3.1.3. powy¿sze nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Termin realizacji dostawy - 40,00% (40 pkt),

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 3: Ryby: filet z dorsza mro¿ony, filet z mintaja mro¿ony, paluszki rybne, steki rybne, ryba miruna filet mro¿ona:
Kod CPV: 15221000-3: Ryby mro¿one

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mro¿one

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w zwi±zku z czym precyzuje:
3.1.1. okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶ci: zamówienie o dodatkowe 20% ilo¶ci artyku³ów z danego asortymentu – danej czê¶ci,
3.1.2. okre¶lenie okoliczno¶ci skorzystania z opcji: w zwi±zku z zwiêkszeniem liczby dzieci (osób) korzystaj±cych z obiadów szkolnych,
3.1.3. powy¿sze nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Termin realizacji dostawy - 40,00% (40 pkt),

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 4: Artyku³y spo¿ywcze: ananas puszka, barszcz bia³y butelka, barszcz bia³y w proszku, bu³ka mielona, chrzan w s³oiku, cukier trzcinowy, cukier waniliowy, kasze, ry¿, herbata, makarony, marmolady, m±ka, mas³o, miód, ocet, olej, oliwki, przyprawy, sery, sosy, zupy w proszku, jogurt, kefir, woda mineralna, itp.
Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7, 15851000-8, 15.50.00.00-3; 15.51.00.00-6; 15.53.00.00-2; 15.55.13.00-8; 15.54.21.00-0; 15.54.40.00-3.

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i t³uszcze zwierzêce lub ro¶linne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15600000-4 - Produkty przemia³u ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15851000-8 - Produkty m±czne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15510000-6 - Mleko i ¶mietana

15530000-2 - Mas³o

15551300-8 - Jogurt

15542100-0 - Ser twarogowy

15544000-3 - Ser twardy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w zwi±zku z czym precyzuje:
3.1.1. okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶ci: zamówienie o dodatkowe 20% ilo¶ci artyku³ów z danego asortymentu – danej czê¶ci,
3.1.2. okre¶lenie okoliczno¶ci skorzystania z opcji: w zwi±zku z zwiêkszeniem liczby dzieci (osób) korzystaj±cych z obiadów szkolnych,
3.1.3. powy¿sze nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Termin realizacji dostawy - 40,00% (40 pkt),

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 5: Owoce i warzywa CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.13-0; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9;

Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03110000-5 - Ro¶liny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

03221300-9 - Warzywa li¶ciaste

03221400-0 - Warzywa kapustne

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222111-4 - Banany

03222200-5 - Owoce cytrusowe

03222313-0 - Truskawki

03222314-7 - Maliny

03222321-9 - Jab³ka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w zwi±zku z czym precyzuje:
3.1.1. okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶ci: zamówienie o dodatkowe 20% ilo¶ci artyku³ów z danego asortymentu – danej czê¶ci,
3.1.2. okre¶lenie okoliczno¶ci skorzystania z opcji: w zwi±zku z zwiêkszeniem liczby dzieci (osób) korzystaj±cych z obiadów szkolnych,
3.1.3. powy¿sze nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Termin realizacji dostawy - 40,00% (40 pkt),

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 6: ¶wie¿y drób: filet drobiowy z kurczaka, kurczak, udko drobiowe z kurczaka, udziki z kurczaka, filet z indyka, porcja roso³owa z kurczaka, porcja roso³owa z indyka,
Kod CPV: 15131500-0 Produkty drobiowe, 15112000-60 Drób, 15112120-3 Indyki,


Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112120-3 - Indyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w zwi±zku z czym precyzuje:
3.1.1. okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶ci: zamówienie o dodatkowe 20% ilo¶ci artyku³ów z danego asortymentu – danej czê¶ci,
3.1.2. okre¶lenie okoliczno¶ci skorzystania z opcji: w zwi±zku z zwiêkszeniem liczby dzieci (osób) korzystaj±cych z obiadów szkolnych,
3.1.3. powy¿sze nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Termin realizacji dostawy - 40,00% (40 pkt),

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego wysokiej jako¶ci artyku³ów – towarów, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilo¶ci podane w opisie przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zosta³o podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrêbnych czê¶ci, w tym m.in.:

Czê¶æ Nr 7: ¶wie¿e miêso: boczek surowy, boczek wêdzony, karczek bez ko¶ci, kie³basa wiejska, ³opatka, od szynki, schab bez ko¶ci, wo³owina, s³onina, szynka wêdzona, szponder wo³owy,
Kod CPV: 15111100-0 Wo³owina, 15111000-9 miêso wo³owe, 15131200-7 Miêso suszone, solone, wêdzone lub marynowane, 15131100-6 Produkty miêsno-wêdliniarskie


Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilo¶ci okre¶lonej dla danej grupy towarowej, z zastrze¿eniem i¿:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z zmian± jad³ospisu, indywidualnych potrzeb ¿ywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia warto¶ci umowy brutto.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zg³aszane dostawcy nie musi obejmowaæ wszystkich pozycji asortymentu objêtego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiaj±cego ³±cznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.3. Przy ka¿dej dostawie wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
3.3.1. ¶rodka transportu odpowiedniego dla przewo¿onego przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowi±zuj±cych w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiaj±cego w odniesieniu do us³ugi:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie sukcesywnie, od poniedzia³ku do pi±tku z uwzglêdnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi Wykonawcy, w szczególno¶ci w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
4.2. Wykonawca bêdzie gwarantowa³ dostawê (transport) przedmiotu zamówienia, ¶rodkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spo¿ywczych, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz posiadaj±cym wymagane zezwolenie oraz zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd±̨ uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia posiada³y aktualne orzeczenie lekarskie, niezbêdne przy wykonywaniu czynno¶ci polegaj±cych na kontakcie z ¿ywno¶ci±̨.
4.4. Wykonawca zobowi±¿e siê do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiaj±cego ponosz±c ryzyko i koszt transportu oraz roz³adunku.
4.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
4.7.1. u¿ywania wy³±cznie produktów spe³niaj±cych normy jako¶ciowe produktów spo¿ywczych,
4.7.2. przechowywania artyku³ów spo¿ywczych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artyku³y dostarczane Zamawiaj±cemu by³y ¶wie¿e.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15111100-0 - Wo³owina

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15111000-9 - Miêso wo³owe

15131200-7 - Miêso suszone, solone, wêdzone lub marynowane

15131100-6 - Produkty miêsno-wêdliniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w zwi±zku z czym precyzuje:
3.1.1. okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶ci: zamówienie o dodatkowe 20% ilo¶ci artyku³ów z danego asortymentu – danej czê¶ci,
3.1.2. okre¶lenie okoliczno¶ci skorzystania z opcji: w zwi±zku z zwiêkszeniem liczby dzieci (osób) korzystaj±cych z obiadów szkolnych,
3.1.3. powy¿sze nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Termin realizacji dostawy - 40,00% (40 pkt),

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w pkt 6.1. SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów i o¶wiadczeñ wskazanych poni¿ej:
7.1.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
7.1.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7.1.2. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zobowi±zany jest z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±ce aktualne na dzieñ z³o¿enia dokumenty:
7.1.2.1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z za³±cznikiem nr 3a do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7.2. W celu oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.2. SWZ Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów:
7.2.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
7.2.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

11.5. Ofertê stanowi:
11.5.1. wype³niony i podpisany formularz „Oferta”, zgodny z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
11.6. Do oferty nale¿y za³±czyæ:
11.6.1. o¶wiadczenia wymagane postanowieniami SWZ tj.:
11.6.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
11.6.1.2. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
11.6.2. pe³nomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±, o ile zosta³y podpisane przez pe³nomocnika. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania, których pe³nomocnik jest upowa¿niony,
11.6.3. zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego Wykonawcy zasoby - do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy. Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – o ile dotyczy,
11.6.4. Formularz asortymentowo – cenowy – za³. 1.1 - 1.7. odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
6.9.1. ¿aden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie pkt. 6.
6.9.2. W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres dostaw, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ dostaw.- o ile dotyczy
6.9.3. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawieraæ dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.- o ile dotyczy
6.9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.- o ile dotyczy
6.9.5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

7.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:
7.4.1. s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego.
7.4.2. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest samodzielnie wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj±c wraz z ofert± o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 7.1.1.1. i pkt. 7.2.1.1. SWZ.
7.4.3. Oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi byæ podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia.
7.4.4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
7.4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do ofert o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7.4.6. Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy, w tym zmianê terminu realizacji umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±, w szczególno¶ci Instytucj± Zarz±dzaj±c±, a tak¿e innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mog± wp³ywaæ na realizacjê zamówienia,
2) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych dotycz±cych Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego lub wytycznych i zaleceñ, Instytucji Zarz±dzaj±cej, w szczególno¶ci w zakresie sprawozdawczo¶ci itp.,
3) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem dzia³ania si³y wy¿szej lub wyst±pienia obiektywnych czynników niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy,
4) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego,
5) w przypadku wyst±pienia awarii, si³y wy¿szej np. klêski ¿ywio³owe, konflikt zbrojny, zdarzenia zwi±zane z dzia³aniem si³ natury, og³oszenia stanu epidemicznego, pandemii itp.
6) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Wykonawcy, któremu udzieli³ zamówienia. Wykonawcê dotychczasowego mo¿e zast±piæ nowy Wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy.
7) Z powodu okoliczno¶ci zaistnia³ych po stronie Zamawiaj±cego mo¿liwe jest wyd³u¿enia/skrócenie terminu wykonania zamówienia.
8) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
9) w przypadku, gdy zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, a zmiany wynik³y w trakcie realizacji zamówienia,
10)zmiany w sposobie dokonywania p³atno¶ci, rozliczenia, itp.
11)zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.
12)Strony dopuszczaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. Powy¿sza zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
13)Strony dopuszczaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r., poz. 2207). Powy¿sza zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
14)Strony dopuszczaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne. Powy¿sza zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
15)Strony dopuszczaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r., poz. 1074 i 1572). Powy¿sza zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
16) W celu zawarcia aneksu, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. Do wniosku nale¿y do³±czyæ niezbêdne dokumenty do zweryfikowania wzrostu wynagrodzenia.

4.Pozosta³e zapisy zmian umowy oraz warunki dokonania zmian zawarte w dokumentach zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-30 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-30 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

6.1.2. Informacje dodatkowe: Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.
1) Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza:
a) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie, o którym mowa w ust. powy¿ej, nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
2) Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy siê Wykonawców na podstawie art. 5k rozporz±dzenia 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem 2022/576*:
a) bêd±cego obywatelem rosyjskim lub osob± fizyczn± lub prawn±, podmiotem lub organem z siedzib± w Rosji;
b) bêd±cego osob± prawn±, podmiotem lub organem, do których prawa w³asno¶ci bezpo¶rednio lub po¶rednio w ponad 50 % nale¿± do podmiotu, o którym mowa w pkt 1;
c) bêd±cego osob± fizyczn± lub prawn±, podmiotem lub organem dzia³aj±cym w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w pkt 1 lub 2, w tym Podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolno¶ci polega siê w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówieñ publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % warto¶ci zamówienia.
3) Wykluczenie Wykonawcy na podstawie obowi±zuj±cych przepisów Prawa.
4) Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³anki wykluczenia, na podstawie:
a) wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
b) listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN.
*- o ile dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.