Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00027997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/01/24 Świadczenie usług stałej konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń stomatologicznych oraz protetycznych będących na wyposażeniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142049482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Zjazd 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcs-przychodnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mcs.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/01/24 Świadczenie usług stałej konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń stomatologicznych oraz protetycznych będących na wyposażeniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27b0a8a-b061-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348560 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ STOMATOLOGICZNYCH. Szczegółowe zestawienie urządzeń wraz z wykazem podstawowych czynności w ramach konserwacji i terminami ich wykonania znajduje się w Załączniku. nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 287720 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ PROTETYCZNYCH. Szczegółowe zestawienie urządzeń wraz z wykazem podstawowych czynności w ramach konserwacji i terminami ich wykonania znajduje się w Załączniku.4.5.3.) Główny kod CPV: 50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 60840 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serwis Dentystyczny Mirosław Drewnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521274414
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Drewnik SERWIS DENTYSTYCZNY
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Drewnik SERWIS DENTYSTYCZNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294120 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73535,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73535,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73535,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serwis Dentystyczny Mirosław Drewnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521274414
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Drewnik SERWIS DENTYSTYCZNY
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Drewnik SERWIS DENTYSTYCZNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73535,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach
- Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia działalności Domu Kultury.
- Wykonanie i dostawa 990 szt. żeliwnych słupków blokujących typu "Syrenka" wzór historyczny h = 80 cm, przeznaczonych do zamontowania na ulicach gminnych na terenie Dzielnicy Śródmieście.
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Wykonanie remontu konserwatorskiego fontanny z rzeźbą "Syrena nad Wisłą" zlokalizowanej na bulwarze Generała George`a Smitha Pattona (ul. Wybrzeże Kościuszkowskie) w Warszawie.
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC oraz 4 letni nadzór nad certyfikatem - powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
- Usługa wykonania przeglądów technicznych oraz napraw separatorów komórkowych Amicus oraz separatorów osoczowych Aurora wraz z dołączonymi do nich zgrzewarkami Mobilea II stanowiącymi zestawy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 30 PAKIETÓW
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego SOMATOM go.Top oraz serwera Syngo.via na okres 36 miesięcy
- OBSŁUGA TECHNICZNA TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO
- Serwis aparatów RTG.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.