Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024121/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00024270/01 - Wynik z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy i Dziennego Domu „Senior – WIGOR” z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego w 2022 roku z podziałem na części".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631000187
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 25
1.4.2.) Miejscowość: Swarzędz
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-020
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.7.) Numer telefonu: 616512650
1.4.8.) Numer faksu: 616512654
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsswarzedz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065837
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00024270/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Numer referencyjny Przed zmianą:
OPS.OR.341.1.2022
Po zmianie:
OPS.OR.341.2.2022
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
67867,80
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
78540,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
67867,80
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
86070,60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
103950,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
86070,60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wirtuozi Smaków Monika Kordalska, ul. Śniadeckich 40, 60-774 Poznań
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Śniadeckich 40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Poznań
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
60-774
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
wielkopolskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wirtuozi Smaków Monika Kordalska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Śniadeckich 40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Poznań
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
60-774
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
wielkopolskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
7792082476
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Mikro przedsiębiorca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
7792082476
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-02-02
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
67867,80
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-02-02
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
86070,60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-12-31
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Budowa sieci wodociągowej w drodze powiatowej nr 2408P z Wierzonki do Karłowic, gm. Swarzędz
- Przebudowa / rozbudowa ul. Nowowiejskiego w Gruszczynie oraz przebudowa ul. Rumiankowej i Mirtowej w Gruszczynie
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.