Ogłoszenie z dnia 2023-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305170/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00320457/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00325636/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00332016/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I MIKROBIOLOGICZNYCH, WZORCÓW, SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH DLA INSTYTUTU EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271590804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kossutha 6
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 254 60 31
1.5.8.) Numer faksu: 32 254 1717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ietu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ietu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-222933da-195a-11ed-b950-8227d40187e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I MIKROBIOLOGICZNYCH, WZORCÓW, SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH DLA INSTYTUTU EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-222933da-195a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003346/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, szkła i innych akcesoriów laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305170/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/TP-1/BL/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 296754 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162932,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki chemiczne podstawowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 21821,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki chemiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 11349,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki chemiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 5505,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki chemiczne i mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 545,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Dodatek B WAKO do analizatora rtęci firmy Nippon Instruments Corporation
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 831,45 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki do badań molekularnych – zestawy do izolacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 8612,35 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2760 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7846,45 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki do badań molekularnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4682,34 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki do posiadanego automatycznego systemu do szybkiej identyfikacji i fenotypowania mikroorganizmów Omnilog Combo Plus ID BIOLOG
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 49082,0 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Podłoża mikrobiologiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 134,55 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1610 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2619,61 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki do badań molekularnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1024,65 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4490,75 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 758,63 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 5380,86 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 982,10 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 38571 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1506,5 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Odczynniki mikrobiologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 6391,13 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Wzorce pojedynczych pierwiastków oraz wzorce wielopierwiastkowe do oznaczania pierwiastków metodami ICP-OES, ASA, ETAAS
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 8665,25 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Wzorce nieorganiczne do chromatografii jonowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2829 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Wzorce pojedynczych pierwiastków do oznaczania pierwiastków metodami ASA
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 805 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Wzorce inne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 3565 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Wzorce - certyfikowane materiały odniesienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 9142,5 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Szkło i inne akcesoria laboratoryjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 50922 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Kuwety grafitowe i akcesoria do ICP
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 34845 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Materiały zużywalne - jednorazowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6842,5 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odczynników chemicznych i mikrobiologicznych, wzorców oraz szkła i akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
Rękawice laboratoryjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2631,2 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr I.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr I – Odczynniki chemiczne podstawowe.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12411,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12411,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12411,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WITKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473251193
7.3.3) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 143
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 92-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12411,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr III.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr III – Odczynniki chemiczne.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr IV.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr IV – Odczynniki chemiczne i mikrobiologiczne.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr V.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr V – Dodatek B WAKO do analizatora rtęci firmy Nippon Instruments Corporation.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8837,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8837,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8837,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&A Biotechnology s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190258751
7.3.3) Ulica: ul. Strzelca 40
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8837,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr VII.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr VII – Odczynniki mikrobiologiczne.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8456,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8456,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8456,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016755430
7.3.3) Ulica: Bobrowiecka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8456,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nrIX.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr IX – Odczynniki do badań molekularnych.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74427,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74427,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74427,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432519331
7.3.3) Ulica: vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74427,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004329518
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława 13
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-492
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr XII.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr XII – Odczynniki mikrobiologiczne.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr XIII.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr XIII – Odczynniki mikrobiologiczne.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1267,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1397,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1267,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432519331
7.3.3) Ulica: vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1267,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6651,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6785,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6651,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432519331
7.3.3) Ulica: vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6651,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOKOM Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012289221
7.3.3) Ulica: Wspólna, 3
7.3.4) Miejscowość: Janki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr XVII.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr XVII – Odczynniki mikrobiologiczne.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 918,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 918,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432519331
7.3.3) Ulica: vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 918,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58225,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58225,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58225,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIGRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 016103532
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58225,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6691,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6691,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6691,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURx Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191518958
7.3.3) Ulica: Przyrodników 3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-288
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BTL SP. Z O.O. ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
jakie przetargi wygrała firma
BTL SP. Z O.O. ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6691,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr XXI.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr XXI – Odczynniki mikrobiologiczne.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6292,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11250,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6292,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WITKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473251193
7.3.3) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 143
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 92-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6292,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3873,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3873,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3873,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUSNOVICS INSTRUMENTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 321253456
7.3.3) Ulica: Bociana 4a/49a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3873,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
TUSNOVICS INSTRUMENTS Sp. z o.o
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00,, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr XXV.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr XXV – Wzorce inne.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00,, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr XXV.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr XXVI – Wzorce - certyfikowane materiały odniesienia.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr XXVII.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr XXVII – Szkło i inne akcesoria laboratoryjne.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr XXVIII.
W związku z powyższym zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie na sukcesywną dostawę odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, wzorców, szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w zakresie części nr XXVIII – Kuwety grafitowe i akcesoria do ICP.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11106,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11106,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11106,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432519331
7.3.3) Ulica: vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11106,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta w zakresie części 30. Wybrany Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa produktów dla Pracowni Patomorfologii
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.