Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047985/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330923605
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.majewski@zukdrawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukdrawskopomorskie.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie czustości i zieleni na terenie miasta i gminy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1fdf9cf-84ca-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044894/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047985/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 1/ PN-ZUK / 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja części 1 niniejszego zamówienia:a) Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.
b) Wybrana stacja paliw winna być czynna od poniedziałku do soboty co najmniej w godzinach od 7:00 do 15:00, a w okresie zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca całodobowo we wszystkie dni tygodnia. W sytuacji, gdy po wskazanym wyżej okresie zimowym nastąpi zmiana warunków atmosferycznych powodujących konieczność całodobowej pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w tym okresie całodobową obsługę stacji.
c) Benzynę bezołowiową Pb 95 i olej napędowy ON będą pobierali upoważnieni pracownicy ZUK w Drawsku Pomorskim, wyłącznie do pojazdów wskazanych na piśmie przez Zamawiającego. Zamawiający załączy do umowy z wybranym Wykonawcą wykaz pojazdów wraz z ich numerami rejestracyjnymi oraz wykaz sprzętu. O każdorazowej zmianie stanu pojazdów i maszyn Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę.
d) Sprzedaż benzyny bezołowiowej Pb i oleju napędowego ON będzie odbywać się sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów do zbiornika oraz do kanistrów. Częstotliwość uzależniona będzie od potrzeb zamawiającego. Każda ilość pobranego paliwa zostanie potwierdzona w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu.
e) W karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu pracownik stacji paliw wydający paliwo zobowiązany jest wpisać ceny 1 litra tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu.
f) W przypadku stosowania kart paliwowych / flotowych, dodatkowo każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych paliw. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych, transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem.
g) Faktury wystawione przez Wykonawcę powinny zawierać pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT wystawianymi, co 10 dni, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur.
h) Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny za 1 litr tankowanego paliwa obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy uwidocznione na dystrybutorze w momencie tankowania paliw przez Zamawiającego pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie (deklarowany upust / rabat).
i) W przypadku stosowania kart paliwowych / flotowych, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do faktury wykaz wszystkich zakupów z danego okresu rozliczeniowego dokonywanych na poszczególne karty paliwowe, tj. numery kart, numery rejestracyjne pojazdów, ilość i ceny jednostkowe brutto zakupionych paliw, wartość (netto, brutto, VAT) paliw. Dla każdej pozycji faktury winna być wskazana wartość brutto przed upustem / rabatem, wielkość upustu / rabatu, wartość (brutto, VAT, netto) po upuście / rabacie. Zamawiający dopuszcza aby wielkość upustu / rabatu, wartości (brutto, VAT, netto) po upuście / rabacie były to wartości zbiorcze dla danego rodzaju paliwa.
j) Strony ustalają, że w okresie obowiązywania umowy sprzedaż paliw płynnych odbywać się będą po cenach detalicznych brutto obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu / rabatu określonego w ofercie.
k) Procentowe wskaźniki obniżki cen podane w ofercie będę obowiązywały przez cały okres obowiązywania umowy.
l) Jeśli Wykonawca składający ofertę nie zadeklaruje wskaźnika obniżki cen (upust, rabat), to ceny widniejące na ofercie będą obowiązywały przez cały okres trwania umowy. W trakcie obowiązywania umowy ceny, o których mowa będą mogły ulec zmianie, wyłącznie z zachowaniem poniższych reguł kształtowania ich wysokości:
cena benzyny bezołowiowej Pb ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto benzyny bezołowiowej 95 np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia zakupu, powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy.
cena oleju napędowego ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto oleju napędowego Eurodiesel np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia zakupu powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy.
m) Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym świadectwa jakości na daną partię paliw.
n) W przypadku gdy bezgotówkowy system rozliczania należności stosowany przez Wykonawcę wymagać będzie dodatkowych elementów w postaci np. kart paliwowych / flotowych. Wykonawca dostarczy je na własny koszt bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne wg cennika obowiązującego u Wykonawcy. Wykonawca ma zapewnić blokady karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Zamawiający wymaga, aby na etapie podpisywania umowy Wykonawca przedłożył regulamin używania ww. kart.
Karty wystawione zostaną na imiona i nazwiska pracowników Zamawiającego. Wykaz pracowników oraz wykaz sprzętu i pojazdów stanowił będzie załącznik do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 274638,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja części 2 niniejszego zamówienia:a) Dostawy oleju opałowego z przeznaczeniem na cele grzewcze odbywać się będą autocysterną Wykonawcy, spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 20 grudnia 2019 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 154).
b) Dostawy oleju opałowego do Zamawiającego będą realizowane sukcesywnie i bezgotówkowo według potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do piątku między godz. 7:00 a 15:00 w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od złożenia zamówienia. Dostawa w innym terminie musi być uzgodniona między Zamawiającym i Wykonawcą.
c) Tankowanie oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiornika pieca c.o. w siedzibie Zamawiającego.
d) Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur.
e) Koszty dostaw oraz wszystkie inne koszty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową oleju opałowego.
f) Cena, podana na ofercie Wykonawcy będzie obowiązywać przez cały okres trwania umowy.
g) Cena oleju opałowego jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in, upusty, rabaty.
h) W trakcie obowiązywania umowy cena może ulec zmianie, wyłącznie z zachowaniem poniższych reguł kształtowania ich wysokości:
cena oleju opałowego ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto oleju opałowego np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia dostawy powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy.
i) Do oleju opałowego, stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
j) Określona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju opałowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
5. Wymagania szczegółowe stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz terminowe wykonanie zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
d) Wykonawca winien określić numer telefonu kontaktowego i adres e-mailowy niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
e) Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, licząc od daty jej otrzymania i zawiadomi pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca pokrywa wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawy).
f) Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłymi wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 10713,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274638,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285955,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274638,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774 00 01 454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274638,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10713,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10713,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10713,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOR-MAR Marcin Szyntor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320118946
7.3.3) Ulica: Łabuń Wielki 41/3
7.3.4) Miejscowość: Łabuń Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 72-315
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Szyntor PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TOR-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Szyntor PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TOR-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10713,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pomorskim poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych budynków Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Drawsko Pomorskie do przedszkoli, szkół i placówek zapewniających odpowiednią formę kształcenia w 2025r.
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb-95 do pojazdów i sprzętu silnikowego w 2025 r.
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu w 2025 roku.
- Dostawa oleju lekkiego opałowego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2025
- Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm lub równoważnego dla Domu Pomocy Społecznej w Miłowicach
- Dostawa paliw silnikowych na potrzeby Gminy Chrostkowo
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.