Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031853/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00068061/01 - Wynik z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00073678/01 - Wynik z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa sprzętu elektrycznego, mebli i drukarki 3D do ZSEiU Łaziska Górne i ZSP Ornontowice przewidzianego w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa sprzętu elektrycznego, mebli i drukarki 3D do ZSEiU Łaziska Górne i ZSP Ornontowice przewidzianego w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebae3388-7cf0-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół ponadpodstawowych w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoly II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031853/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część nr 1: ”Sprzedaż i dostawa sprzętu elektrycznego do ZSEiU Łaziska Górne”Zakres zamówienia obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Zestaw dydaktyczny dla kwalifikacji EE.05 wg specyfikacji CKE: urządzenia, aparaty i maszyny elektryczne z płytą montażową poziomą 800 mm x 600 - 6 zestawów;
2) Narzędzia i przyrządy kontrolno-pomiarowe dla kwalifikacji ELE.02 - 6 zestawów ;
3) Ścianka montażowa dla kwalifikacji ELE.02 wg specyfikacji CKE: wym. 2000 mm x 1600 mm, z puszką zasilającą podłączoną do sieci TN-S, wyłącznikiem różnicowoprądowym i wyłącznikiem awaryjnym - 3 sztuki;
4) Miernik rezystancji izolacji od 125V do 1000V -1 sztuka;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 99783,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 „ Sprzedaż i dostawa mebli do ZSEiU w Łaziskach Górnych i ZSP w Ornontowicach”.Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Zestaw mebli i stołów laboratoryjnych do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice - 1 zestaw
2) Stół laboratoryjny z płytą meblową do ZSP Ornontowice - 5 sztuk
3) Szafa metalowa do ZSP Ornontowice - 3 sztuki
4) Zestaw mebli do pracowni elektrycznej w ZSEiU Łaziska Górne - 1 zestaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
39151000-5 - Meble różne
39151200-7 - Stoły robocze
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 46746,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
C. Część nr 3 „ Sprzedaż i dostawa drukarki 3D do ZSEIU w Łaziskach Górnych”.Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Drukarka 3D -2 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 3c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 14226,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68957,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87576 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68957,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68957,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- SZP/242-249/2024 Dostawa dwustanowiskowego zestaw potencjostatów-galwanostatów dla Katedry Inżynierii Materiałów Półprzewodnikowych PWr.
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.