eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCzyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych, na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066563 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych, na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434300

1.5.8.) Numer faksu: 224434203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ud-wlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-577b7ed4-93a5-11eb-86b1-a64936a8669f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych, na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577b7ed4-93a5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowywaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR 6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138840,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia publicznego:
- mechaniczne czyszczenie studni rewizyjnych i wpustów ulicznych;
- mechaniczne czyszczenie kanałów deszczowych;
- czyszczenie studni chłonnych z pompowanie z nich wody;
- pompowanie wody z ulic gminnych po obfitych opadach deszczu i roztopach śniegu;
- montaż/zakup/ uzupełnienie skradzionej lub zniszczonej pokrywy wpustu ulicznego;
- montaż/zakup /uzupełnienie skradzionej lub zniszczonej pokrywy studni rewizyjnej (pokrywa żeliwna lub betonowa).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na urządzeniach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 1 umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty ilości prac tzn. zwiększenia lub zmniejszenia (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji Umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia), w stosunku do ilości podanych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Umowy, które to korekty nie będą stanowiły zmiany warunków Umowy.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym.

2.Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zawarte są w § 12 projektu umowy:

1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji Umowy, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osobę/osoby wykonującą/-e wskazane przez Zamawiającego czynności tj.: czyszczenia elementów kanalizacji deszczowej w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn.zm.).

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.

W związku z ograniczeniem ilości znaków - przesłanki faktyczne zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
Przesłanki faktyczne:
W roku 2020 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PNS 12/2020) na: Wykonanie prac polegających na czyszczeniu studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczeniu wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
Zamawiający zastrzegł w sekcji II w pkt II.7)) ogłoszenia o zamówieniu i w cz. I pkt. 6 SIWZ, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, których przedmiotem miały być prace polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć wykonania usług polegających na powtórzeniu podobnych usług, ujętych w zamówieniu podstawowym, o wartości netto 158 365,00 zł. W ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ wskazano, że zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiającego z wykonawcą.

Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania w trybie z zamówienia wolnej ręki na: Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych, na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) z Wykonawcą umowy podstawowej nr 144/20 z dnia 23.06.2020 r. polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 23.06.2020 r. (tj. przed upływem 3 lat) wykonawcy STANKAN STANISŁAW FRĄCKIEWICZ, ul. Szarych Szeregów 9, 05-200 Wołomin..
Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym.

Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia wskazano kwotę 475 096,15 zł netto, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 316 731,15 zł, a wartość na usługi podobne – 158 356,00 zł netto.

Zamówienie na usługi podobne polegać będzie na wykonaniu robót ujętych w zamówieniu podstawowym dla zamówienia podstawowego.
Jest to drugie zamówienie na usługi powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego.
Szacunkowa wartość zamówienia na usługi podobne (w pierwszym zamówieniu od udzielenia zamówienia podstawowego), których zamawiający już udzielił wynosiła 19 479,54 zł netto. Szacunkowa wartość zamówienia na usługi podobne (w drugim zamówieniu od udzielenia zamówienia podstawowego), których zamawiający zamierza udzielić w przedmiotowym postępowaniu wynosi 138 840,36 zł netto. Suma szacunkowych wartości zamówień na usługi podobne (już udzielonego i tego, którego zamawiający zamierza udzielić) wynosi 158 319,90 zł netto, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego.

Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp - zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
1) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym;
2) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego;
3) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
4) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
5) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 214 ust. 2 ustawy Pzp wskazano zakres usług (usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138048,90

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138048,90

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138048,90

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stankan Stanisław Frąckiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 011120773

7.3.3) Ulica: Szarych Szeregów 9

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138048,90

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z ograniczeniem liczny znaków - pełny tytuł postępowania: Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych, na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.