eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRemont lokali niezamieszka³ych w Gdyni



Og³oszenie z dnia 2021-05-27


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00066565 z dnia 2021-05-27

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont lokali niezamieszka³ych w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Ko³³±taja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 5862884100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Administrowanie obiektami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali niezamieszka³ych w Gdyni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-01d7fd0b-be2d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00066565

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001579/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Remont lokali niezamieszka³ych w Gdyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. System jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/, z kolei instrukcje dotycz±ce systemu znajduj± siê pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/elearning 2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. 4. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu. 5. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych: 1) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) a) Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11; b) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek; c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze. 2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web; c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym. 6. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy. 7. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne. 8. U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu 9. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: przetargi@zbilk.gdynia.pl (opisywana sytuacja nie dotyczy sk³adania ofert). 10. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików. 11. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Systemu. 12. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg 20. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê na Portalu, nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w Systemie jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otwarcia oferty dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert. 2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê na potwierdzeniu z³o¿enia oferty/wniosku

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1 administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zarz±d Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni jednostka bud¿etowa, 2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: iod@zbilk.gdynia.pl, 3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit c RODO w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019) w celu przeprowadzenia i rozstrzygniêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia z wybranym Wykonawc± umowy w sprawie zamówienia publicznego i wykonania tej umowy. 4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art 18, art. 74 z ograniczeniami wynikaj±cymi z art. 18 ust 5 i ust.6 ustawy Pzp lub na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej oraz partnerzy ¶wiadcz±cy us³ugi techniczne, firmy archiwizuj±ce dokumenty, operator pocztowy; 5. dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio Wykonawcê dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, 7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8. Wykonawca posiada 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych, 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy 3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO, 9. Wykonawcy nie przys³uguje: 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zmawiaj±cy zgodnie z art. 19 ustawy PZP informuje, ¿e: 1. skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. 2. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.PH.241.P.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do wykonania jest remont 5 niezamieszka³ych gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych w Gdyni przy ulicach: Zamenhofa 4/80, Zamenhofa 7/5, Zamenhofa 9/4, Zamenhofa 9/7, Zamenhofa 9/51

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 55 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 0 pkt. b) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 20 pkt. c) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do wykonania jest remont 5 niezamieszka³ych gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych w Gdyni przy ulicach: Dickmana 38/7, Dickmana 38/109, Dickmana 38/111, Dickmana 38/204, Dickmana 38/301

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 0 pkt. b) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 20 pkt. c) Termin realizacji 35 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do wykonania jest remont 5 niezamieszka³ych gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych w Gdyni przy ulicach: Handlowa 9A/11, Handlowa 9B/1, Jantarowa 13/5, Tucholska 1/16, Tucholska 5/27

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 0 pkt. b) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 20 pkt. c) Termin realizacji 35 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do wykonania jest remont 5 niezamieszka³ych gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych w Gdyni przy ulicach: Donimirskiego 5/8, Kapitañska 10/1, Okrzei 22A/19, Okrzei 22B/23, Zamenhofa 1/77

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 0 pkt. b) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 20 pkt. c) Termin realizacji 35 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy do¶wiadczenia. Wykonawca spe³ni niniejszy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty budowlane obejmuj±ce swoim zakresem prace ogólnobudowlane i instalacyjne (gazowe, wodnokanalizacyjne, elektryczne, zwi±zane z centralnym ogrzewaniem) o warto¶ci minimum 25 tys. z³ brutto dla ka¿dej z nich.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³ada siê Formularz oferty stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz sporz±dzony dla ka¿dego z lokali Kosztorys Ofertowy. Do oferty nale¿y za³±czyæ: 1) O¶wiadczenie art. 125 ust. 1 stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia niniejszy dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 2) w przypadku gdy Wykonawca zgodnie z art. 118 ustawy PZP polega na zdolno¶ciach innych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby: a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ; b) wype³nione O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego – art. 125 ust. 1 stanowi±ce za³±cznik nr 3a do SWZ. 3) w przypadku gdy Wykonawca zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy PZP sk³ada w ofercie informacje stanowi±ce tajemnice przedsiêbiorstwa, uzasadnienie w którym wyka¿e, ¿e przekazywane dokumenty s± zastrze¿one.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
1) dla czê¶ci I 2.000,00 z³
2) dla czê¶ci II 1.500,00 z³
3) dla czê¶ci III 2.000,00 z³
4) dla czê¶ci IV 2.000,00 z³
Szczegó³owy opis dotycz±cy wymagañ zwi±zanych z wadium znajduje siê w Rozdziale XVII SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ,W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, w celu wykazania spe³niania warunku dotycz±cego do¶wiadczenia zawodowego, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykona³ wymagane roboty budowlane. Ocena spe³niania warunku w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nast±pi na podstawie o¶wiadczeñ o których mowa w art. 125 (Za³±cznik nr 2 do SWZ) podpisanych i z³o¿onych przez ka¿dego z Wykonawców. Ponadto zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP wykonawcy z³o¿± w czê¶ci formularza ofertowego o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e wprowadzenie zmian do zawartej Umowy bêdzie mo¿liwe w przypadkach nie prowadz±cych do istotnej jej zamiany w rozumieniu art. 454 Ustawy PZP oraz w innym przewidzianych prawem sytuacjach, w tym w szczególno¶ci w przypadku: 1) omy³ek pisarskich lub b³êdów rachunkowych, 2) maj±cych na celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci tre¶ci Umowy, je¿eli bêdzie budzi³a ona w±tpliwo¶ci interpretacyjne miêdzy stronami, 3) konieczno¶ci zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcze¶niej nie przewidzianych,
lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiaj±cego, chocia¿by wi±za³o siê to ze zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia, 4) konieczno¶ci zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê spowodowanych w szczególno¶ci: a) wyst±pieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych przy których niemo¿liwe jest prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuk± budowlan±, o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e okoliczno¶ci te mia³y bezpo¶redni wp³yw na niemo¿no¶æ wykonywania ¶wiadczenia, b) wyst±pieniem okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przy czym przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania si³y wy¿szej, c) skierowaniem przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydaniem zakazu prowadzenia robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia przez w³a¶ciwy organ w³adzy publicznej, o ile wydanie zakazu nie nast±pi³o z
przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; przy czym przed³u¿enie terminu nast±pi o liczbê dni odpowiadaj±c± okresowi, na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymania robót budowlanych lub zakazano prowadzenia tych robót, d) wyst±pieniem kolizji z sieciami lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji; przy czym przed³u¿enie terminu nast±pi o liczbê
dni niezbêdn± na usuniêcie kolizji, e) konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania lub zakoñczenia robót objêtych Umow±, f) konieczno¶ci± wykonania dodatkowych badañ lub ekspertyz, o czas niezbêdny na ich wykonania i uzyskania ewentualnych decyzji lub uzgodnieñ z nimi zwi±zanych, 5) je¿eli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu p³atno¶ci, wymagaæ bêdzie ochrona interesu Zamawiaj±cego, 6) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, 7) zmiany warto¶ci brutto wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany ustawowej wysoko¶ci (stawki) podatku od towarów i us³ug, 8) wprowadzenia, zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, z tym zastrze¿eniem, ¿e je¿eli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy PZP, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, przed zmian± Umowy Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, 9) zmiany osoby, któr± Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia na inn±, pod warunkiem, ¿e bêdzie ona spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ, 10) innych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, w tym polegaj±cych na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych chocia¿by wi±za³o siê to z konieczno¶ci± zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy nie przewiduje:
1. wyboru najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji,
2. mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych,
3. zawarcia umowy ramowej,
4. zastosowania aukcji elektronicznej,
5. zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu,
6. wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
7. z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów,
8. sk³adania zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP,
9. mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP,
10. wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty,
11. obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych zadañ, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
12. sytuacji o których mowa w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy PZP
13. wymagañ w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2,
2021-05-27 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.